Trending Now

Protect the Dolls: Το μπλουζάκι που έγινε κραυγή υπεράσπισης απέναντι στην αόρατη βία

Ο Πέδρο Πασκάλ, o Τρόι Σιβάν και ο Χάιντερ Άκερμαν το φορούν. Το μήνυμά του όμως ξεπερνά τη μόδα.

Αλκιβιάδης Σιαράβας
Αλκιβιάδης Σιαράβας
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Protect the Dolls
Protect the Dolls

Protect the Dolls: Όταν η μόδα δεν «πουλάει», αλλά παίρνει θέση

Σε έναν κόσμο όπου τα brands καλούνται να επιδείξουν αυθεντική κοινωνική στάση και όχι απλώς επικοινωνιακή παρουσία, το T-shirt «Protect the Dolls» του Κόνερ Ιβς ξεχωρίζει ως υπόδειγμα purpose-driven marketing: ένα προϊόν που γεννήθηκε από συναίσθημα και μετατράπηκε σε εργαλείο ουσιαστικής αλλαγής. Το λευκό μπλουζάκι με την απλή αλλά ηχηρή φράση παρουσιάστηκε στο φινάλε της συλλογής AW25 του σχεδιαστή στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου. Από τότε έχει φορεθεί από προσωπικότητες όπως ο Πέδρο Πασκάλ, o Τρόι Σιβάν, η Τίλντα Σουίντον, ενώ κυκλοφορεί σε διαδηλώσεις, κόκκινα χαλιά και social media.

Ένα προϊόν με αποστολή, όχι απλώς με πωλήσεις

Η δυναμική του εν λόγω T-shirt δεν βασίζεται στο design, αλλά στο μήνυμα. "Dolls" είναι ένας όρος αγάπης για τις τρανς γυναίκες στην LGBTQ+ κοινότητα. Το μπλουζάκι δημιουργήθηκε ως προσωπική πράξη στήριξης από τον Ιβς προς τις τρανς φίλες του και τελικά έγινε σύμβολο ορατότητας, ενδυνάμωσης και αντίστασης απέναντι σε νομοθετικές αποφάσεις που περιορίζουν τα δικαιώματα των τρανς ατόμων στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ.

Πέδρο Πασκάλ
Πέδρο Πασκάλ

«Δεν ήθελα να κάνω ένα πολιτικό προϊόν. Αλλά δεν μπορούσα να συνεχίσω να διαχωρίζω τη μόδα από την πραγματικότητα που βιώνουμε», εξηγεί ο Ιβς.

Το brand ως συμμέτοχος, όχι παρατηρητής

Η στρατηγική της καμπάνιας «Protect the Dolls» δεν περιορίζεται σε φιλανθρωπία. Πρόκειται για μια πράξη κοινωνικής σύνδεσης, μια τοποθέτηση ενός brand που επιλέγει να σταθεί δίπλα στους πιο ευάλωτους, όχι όταν είναι «εύκολο», αλλά όταν είναι αναγκαίο. Σε μια εποχή όπου η Gen Z απαιτεί από τα brands ουσία και στάση, η ενέργεια του Κόνερ Ιβς λειτουργεί ως case study αυθεντικού brand purpose.

Το T-shirt δεν είναι απλώς μια δήλωση. Είναι «κοινωνικό νόμισμα» που επιτρέπει στον καταναλωτή να γίνει συμμέτοχος σε έναν σκοπό – χωρίς αφορισμούς, αλλά με ευαισθησία, χιούμορ και στιλ.

Μπορείτε να αποκτήσετε το T-shirt από το επίσημο site του Conner Ives
Για να ενισχύσετε την Trans Lifeline: www.translifeline.org

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.

// EMPTY