Trending Now

«Wetherspoons the Game»: Το παιχνίδι που αγοράζεις ποτά για αγνώστους και έχει «τρελάνει» την Βρετανία

Πώς ξεκίνησε

62224-137655.jpg
Newsroom
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Βρετανία: Το νέο παιχνίδι που αγοράζεις ποτά μέσω Facebook
© Chris Illman/Facebook

Βρετανία: Το νέο παιχνίδι που αγοράζεις ποτά μέσω Facebook για αγνώστους

Στις αρχές Δεκεμβρίου, ο Μαρκ Χάμλετ πήγε με τους παππούδες του για μερικά ποτά στην τοπική του παμπ στη βόρεια Αγγλία. Άνοιξε το τηλέφωνό του και δημοσίευσε μια φωτογραφία του ζευγαριού στο Facebook μαζί με ένα μήνυμα: «έβγαλα τη γιαγιά και τον παππού έξω. τους εξήγησα για το παιχνίδι... ».

Μέσα σε λίγα λεπτά, άγνωστοι από όλη τη Βρετανία παρήγγειλαν στο ζευγάρι κρασί, μπύρα και σφηνάκια αλκοόλ στο τραπέζι τους στο George Inn κοντά στο Στόουκ ον Τρεντ. «Η γιαγιά δεν χρειάζεται βοήθεια για τον ύπνο απόψε παιδιά. Σας ευχαριστώ όλους xx», έγραψε ο Χάμλετ μαζί με μια φωτογραφία της γιαγιάς του να φεύγει από την παμπ αρκετές ώρες αργότερα.

Βρετανία: Το νέο παιχνίδι που αγοράζεις ποτά μέσω Facebook
© Μark Hamlet/Facebook

Ο Χάμλετ, 42 ετών, ήταν ο νικητής σε ένα παιχνίδι ποτού που σαρώνει τη Βρετανία και ίσως είναι μια από τις πιο ελκυστικές εμμονές που έχουν εμφανιστεί εδώ και καιρό στην χώρα. Άγνωστοι σε όλη τη χώρα κερνούν ο ένας τον άλλον ποτά τόσο από ευγένεια όσο και με την ελπίδα να πάρουν ένα δωρεάν ποτό όταν οι ίδιοι πάνε στην παμπ.

Πώς κερνάς ποτά αγνώστους;

Το παιχνίδι λειτουργεί ως εξής: Κάθε μέρα, όσοι ελπίζουν σε δωρεάν ποτά στέλνουν φωτογραφίες του προσώπου τους, το όνομα της παμπ Wetherspoons, τον αριθμό του τραπεζιού και μια έκκληση για γενναιοδωρία σε μια σελίδα στο Facebook που ονομάζεται «Wetherspoons The Game!». Περίπου 22 εθελοντές συντονιστές ελέγχουν τις φωτογραφίες των ταυτοτήτων των παικτών και επιλέγουν τους νικητές κάθε βράδυ για να δημοσιεύσουν τη φωτογραφία και το μέρος που βρίσκονται, εξασφαλίζοντας συνήθως μερικούς δωρεάν γύρους ποτών. Οι συντονιστές κλείνουν τις αναρτήσεις όταν παραγγέλνονται πολλά ποτά. 

Ο Κρις Ίλμαν, 42 ετών, δημιούργησε το παιχνίδι για να τονώσει τη διάθεσή του πριν από έξι χρόνια, αφού διαγνώστηκε με καρκίνο και η σύντροφός του τον εγκατέλειψε. Αυτό που ξεκίνησε ως ένα παιχνίδι μεταξύ των φίλων του για να κερνάει ο ένας τον άλλον ποτά, πήρε διαστάσεις χιονοστιβάδας και τώρα επιβλέπει ομάδες στο Facebook (μία δημόσια και μία ιδιωτική) με πάνω από μισό εκατομμύριο μέλη. Ο Ίλμαν διαχειρίζεται τις σελίδες δωρεάν στον ελεύθερο χρόνο του και λέει ότι εκπλήσσεται με το πόσο δημοφιλής έχει γίνει. «Είναι πραγματικά δύσκολο να το εξηγήσω», λέει. Οι άνθρωποι, όπως αποδεικνύεται, λατρεύουν να κάθονται στους καναπέδες τους και να παραγγέλνουν ποτά για τους ανθρώπους που απολαμβάνουν μια νυχτερινή έξοδο, λέει. 

Ο Ίλμαν έχει ξεκινήσει επίσης ένα εγχείρημα μέσω του οποίου, άνθρωποι αγοράζουν γεύματα για όσους έχουν ανάγκη μέσω τοπικών φιλανθρωπικών οργανώσεων. 

Μεγάλα κέρδη για την αλυσίδα Weatherspoons

Ο Ίλμαν εκτιμά ότι περίπου 1 εκατομμύριο στερλίνες έχουν εισρεύσει στα ταμεία της Wetherspoons μέσω του παιχνιδιού. Ο Τιμ Μάρτιν ο οποίος ίδρυσε την αλυσίδα παμπ και πρόκειται να χριστεί ιππότης από τον βασιλιά Κάρολο για «υπηρεσίες στη φιλοξενία και τον πολιτισμό», αρνήθηκε να σχολιάσει. 

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.