- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Instagram την εποχή του 18ου αιώνα;
Πριν τον καταιγισμό των social media μάθε πώς έπαιρναν likes
Η ώρα του φαγητού είναι σπουδαία. Πόσο μάλλον όταν ένα υπέροχο δείπνο, ένα στολισμένο τραπέζι και φανταχτερά πιάτα κοσμούν το τραπέζι. Προτού όμως οι καλεσμένοι ακονίσουν τα μαχαιροπήρουνα τους για να απολαύσουν το φαγητό, η νέα τάση ορίζει την απαθανάτιση της εικόνας αυτής μέσω των social media και κυρίως του Instagram. Μια εμμονή φανατικών instagramers με την οποία, πιστεύω, όλοι έχουμε έρθει αντιμέτωποι σε τέτοιες περιστάσεις.
Στην προεπαναστατική Γαλλία του 18ου αιώνα μάς μεταφέρει η ταινία που θα δείτε παρακάτω, στην οποία αποτυπώνεται μια αντίστοιχη κατάσταση φρενίτιδας. Πολύ πριν τα social media, ένα ευφάνταστο τραπέζι μετατρέπεται σε σκηνικό. Ο οικοδεσπότης απαγορεύει στην κόρη του να πειράξει το φαγητό και ξαφνικά ένα ζωγράφος μπαίνει στη τραπεζαρία για να απαθανατίσει το λουκούλλειο δείπνο. Ο πίνακας λαμβάνει εμβληματικές διαστάσεις, περιφέρεται σε σπίτια για να το θαυμάσει μπουρζουαζία και προλεταριάτο και διεκδικεί τα likes που του αρμόζουν. Η «περιφορά» του πίνακα ολοκληρώνεται και ένα like αρκεί για να ξεκινήσει επιτέλους το περιβόητο δείπνο.
Δείτε την ταινία:
Με εύσχημο τρόπο και την ίδια αγωνία για διθυραμβικά likes, στην κορύφωση της ταινίας μεταφερόμαστε στο σήμερα όπου ο ίδιος πατέρας κάνει το τραπέζι ένα Instagram πορτραίτο. Η κάρτα «It’s a meal. Not a competition» διαδέχεται το «Let’s relax» και με σαφές σατιρικό ύφος επευφημεί να σταθούμε στον πυρήνα αυτής της απολαυστικής παράδοσης στην οποία μαγειρεύουμε, τρώμε και πίνουμε παρέα. Αυτή η μαγική σύνδεση την οποία προσφέρει ένα τραπέζι με φίλους και οικογένεια φαίνεται σήμερα να αποτελεί μια ευκαιρία για social media δημοσιότητα σε άγνωστα πρόσωπα και λογαριασμούς, χάνοντας έτσι την ουσία του. Αξιοποιώντας τα ευρήματα της έρευνας Life at Home report, η Σουηδική διαφημιστική Acne σε σκηνοθεσία του διδύμου Tompa & Rondo (Tomas Skoging και Filip Nilsson) δημιούργησε για τα IKEA αυτήν την εξαιρετική καμπάνια «Let’s Relax». Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, το 49% των ερωτηθέντων θεωρούν ότι είναι σημαντικότερο να έχουν καλή Wi FI σύνδεση στο σπίτι τους, παρά χώρους για κοινωνικοποίηση. Με λίγα λόγια να διατηρούν σχέσεις, χωρίς να χρειάζεται να βγούνε έξω. Έτσι, το δημιουργικό σκεπτικό της καμπάνιας παροτρύνει το κοινό να ανακαλύψει ξανά τις κατ’ οίκον συνάξεις για μαγειρική και φαγητό με την παρέα. Είναι καλύτερα να μοιραζόμαστε τις στιγμές αυτές με τους πραγματικούς μας φίλους, να χαρούμε τη στιγμή … και η online βιτρίνα του σπιτιού μας μπορεί να περιμένει.


ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η σκηνή εκτυλίσσεται στο Jockey Farm Stadium, στο Tunbridge Wells
Οι δέκα από αυτούς υιοθετήθηκαν λίγες ημέρες μετά τη δημοσίευση των σχετικών βίντεο στα social media
Τι υποστηρίζει ο άλλοτε άσος πολλών ομάδων Ματ Μπαρνς
Η Ινδονησία διαθέτει από το 2008 έναν από τους πιο αυστηρούς νόμους περί πορνογραφίας παγκοσμίως
Κρύφτηκε κάτω από το πλυντήριο πιάτων
Το περιστατικό προκάλεσε την προσοχή των αρχών
Τα βίντεό της στο Tik Tok έγιναν viral με ανάμεικτες αντιδράσεις
Η ερώτηση που του έκανε στην πλατεία Αριστοτέλους
Η ιδιοκτήτρια καταγγέλλει ότι ο Ρεμί έχει αλλάξει συμπεριφορά μετά τον περιορισμό στο σπίτι
Ποιες ήταν οι συνταγές που αναζήτησαν περισσότερο
To βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Παρά τον χιουμοριστικό τόνο των σχολίων, το περιστατικό άνοιξε ξανά τη συζήτηση για την εξάρτηση από τα smartphones
Τολμάς να κάνεις με τον / τη σύντροφό σου αυτό το πραγματικά αθώο τεστ;
Τα συν και πλην της εβδομάδας από τη Σταυρούλα Παναγιωτάκη
Λόγια που ακούστηκαν δημοσίως
Συνήλθε μετά από μερικές ώρες ύπνου
Η μετακόμιση και η στενή του σχέση με την Γκίλφοϊλ ενισχύουν τα σχετικά σενάρια
Στην εκπομπή εμφανίστηκαν οι δυο αδελφές με ίδιο ντύσιμο μάλιστα
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΣΚΛΗΡΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - Η Λιάν Χοκς αποφάσισε να μοιραστεί το πώς είναι να χάνεις το ίδιο σου το πρόσωπο
Το μυστήριο των ζημιών λύθηκε
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.