«Στόχος της αμερικανικής κυβέρνησης είναι να μπορέσουν οι εταιρείες «να παράσχουν στον ιρανικό λαό περισσότερες επιλογές και ασφαλείς υπηρεσίες»
Κοσμος
Οι ΗΠΑ ήραν κυρώσεις για να διευκολύνουν την πρόσβαση των Ιρανών στο Διαδίκτυο