Visual Browsing
Seat Ibiza 1.0 TSI 110HP DSG Start/Stop

Seat Ibiza 1.0 TSI 110HP DSG Start/Stop

Tο αειθαλές supermini της Seat

Τι είναι

> Το αειθαλές supermini της Seat µε τον 3-κύλινδρο κινητήρα και το DSG αυτόματο κιβώτιο διπλού συµπλέκτη µε υψηλό τεχνολογικό επίπεδο, και καλό εξοπλισµό.

Design

Σχετικα
Πώς νιώθουν οι Έλληνες για την επιστροφή του Rally Acropolis
Πώς νιώθουν οι Έλληνες για την επιστροφή του Rally Acropolis

> Με πινελιές ανανέωσης (ήτοι περισσότερες επιλογές αναφορικά µε τις αποχρώσεις του εσωτερικού και τον σχεδιασµό της ταπετσαρίας, αλλά και περεταίρω ποιότητα στην ήδη προσεγνένη κατασκευή στον τομέα συναρμογής, φινιρίσματος και υλικών, το Ibiza κλείνει το μάτι στο νέο ηλικιακά αγοραστικό κοινό. Για τον λόγο αυτό οι Ισπανοί το εφοδίασαν µε εξοπλισµό που να καλύπτει με το παραπάνω τις απαιτήσεις και τις ανάγκες της καθηµερινότητας. Συνέπεια αυτού, ήταν να συναντάμε στο 1000-άρι Ibiza την τεχνολογία infotainment (σύστημα ενημέρωσης και διασκέδασης) «Mirror Link», πλήρη δυνατότητα συνδεσιµότητας, όπως και την εφαρµογή «Seat Connect App».

> Στο εσωτερικό, οι χώροι είναι ικανοποιητικοί για 4 ή με παραχωρήσεις και για 5 ενήλικες μεσαίου αναστήματος, ενώ το διαμέρισμα του χώρου αποσκευών αγγίζει τα 292 λίτρα.

Σχετικα
Νέο Suzuki Swift Hybrid: Γιατί αποτελεί ιδανικό υβριδικό μοντέλο
Νέο Suzuki Swift Hybrid: Γιατί αποτελεί ιδανικό υβριδικό μοντέλο

Κινείται / Στρίβει

> Το μεγάλο ατού όμως του ανανεωμένου Seat Ibiza (http://www.seat.gr/carworlds/ibiza-5d/overview.html), είναι ο συνδυασµός του 3-κύλινδρου υπερτροφοδοτούµενου κινητήρα 1.0 TSI με σύστημα μεταβλητής γεωμετρίας εκκεντροφόρων, απόδοσης 100 ίππων, µε το διπλού συµπλέκτη DSG κιβώτιο 7 ταχυτήτων. Ένας συνδυασμός που πραγματικά μετατρέπει το γνωστό μας Ibiza σε ένα πραγματικά πολύ καλό και πλήρες αυτοκίνητο. Τι εννοούμε; Ότι πέρα από την πολύ καλή και ελαστική του λειτουργία, ο κινητήρας αυτός συνεργάζεται άψογα με το εξαιρετικό κιβώτιο, με αποτέλεσμα να σε προκαλεί να καταγράφεις χιλιόμετρα! Είναι πραγματικά τόσο ευχάριστη η συνδυαστική τους λειτουργία, που το νοιώθεις αυτό από τα πρώτα χιλιόμετρα που θα καλύψεις.

> Στην επιλογή του κιβωτίου στην θέση «Drive» επιτυγχάνουμε τον βασικό στόχο που δεν είναι άλλος από την οικονομία σε μέση κλίμακα, ενώ αν επιλέξουμε την θέση «Sport» το Ibiza επιταχύνει πιο άμεσα, οι σχέσεις του κιβωτίου αλλάζουν σε πιο υψηλές στροφές και γενικότερα έχεις την έμπρακτη αίσθηση της πιο σπορτιβ οδήγησης.

> Η κατανάλωση του συνόλου σε μικτό κύκλο είναι 4,4 λίτρα/100 χλμ και οι εκπομπές CO2 είναι 102 γρ/χλμ

> Η οδηγική συμπεριφορά, αυτό που αποκαλούμε ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή και αυτό οφείλεται κυρίως στις νέες ρυθμίσεις σε ελατήρια, αμορτισέρ και αντιστρεπτική δοκό, αλλά και στην εν γένει γεωμετρία των αναρτήσεων εμπρός-πίσω. Κρίνουμε ότι είναι κάπως σφιχτή, αλλά χωρίς να δημιουργεί την οποιαδήποτε απώλεια άνεσης στο εσωτερικό της καμπίνας.

Κοστίζει

> Η τιμή του πεντάπορτου Seat Ibiza 1.0 ECO TSI 110HP Style DSG Start/Stop αρχίζει από τα 13.890 ευρώ.

Info

> Πληροφορίες για το Seat Ibiza 1.0 ECO TSI 110HP Style DSG Start/Stop εδώ.

Δειτε επισης

Back to top
Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5