- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Ο Βασίλης Μπισμπίκης και η θεατρική ομάδα Cartel ξαναζωντανεύουν στο ιστορικό εργοστάσιο Πεταλούδα
Το εργοστάσιο Πεταλούδα γίνεται θέατρο και η Cartel αλλάζει το τοπίο ξανά


Ο Βασίλης Μπισμπίκης και ο Τεχνοχώρος Cartel επιστρέφει και μετακομίζει στο ιστορικό εργοστάσιο Πεταλούδα στο Αιγάλεω
Δυναμική επιστροφή κάνει ο Τεχνοχώρος Cartel στη θεατρική σκηνή της Αθήνας, μετά από δύο χρόνια απουσίας, εγκαινιάζοντας τη νέα του στέγη στις εγκαταστάσεις του πρώην εργοστασίου «Κλωσταί Πεταλούδα-Μουζάκης» στο Αιγάλεω.
Ο Βασίλης Μπισμπίκης και η θεατρική ομάδα Cartel επανέρχονται με μια φρέσκια θεατρική πρόταση που παραμένει πιστή στον ανεξάρτητο, κοινωνικό και πολιτικό χαρακτήρα που τους καθιέρωσε. Ο νέος χώρος, άλλοτε πυρήνας της βιομηχανικής δραστηριότητας, μετατρέπεται πλέον σε κέντρο πολιτιστικής δράσης, φιλοδοξώντας να γίνει το νέο σημείο αναφοράς για το θεατρικό κοινό της Αθήνας.

Η ιστορική κλωστοϋφαντουργία Πεταλούδα, που ιδρύθηκε το 1944 και διατηρείται εν μέρει ακόμα ενεργή, αναδιαμορφώνεται ώστε να στεγάσει τα καλλιτεχνικά σχέδια της ομάδας Cartel. Οι πρόβες και οι εργασίες προετοιμασίας βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη.
Τα εγκαίνια της νέας σκηνής έχουν προγραμματιστεί για τον Μάιο με την παράσταση Οι Έμποροι της Βενετίας, εμπνευσμένη από το έργο του Ουίλιαμ Σαίξπηρ. Τη σκηνοθεσία και τη διασκευή υπογράφει ο Τσέζαρις Γκραουζίνις, ενώ στον πρωταγωνιστικό ρόλο θα δούμε τον Βασίλη Μπισμπίκη. Η παράσταση συνδυάζει το πολιτικό με το πανκ στοιχείο, αξιοποιώντας στο έπακρο τη βιομηχανική αισθητική του χώρου.
Ο Τσέζαρις Γκραουζίνις φαντάζεται μια Βενετία δυστοπική, χωρίς νερό, με εγκαταλελειμμένα κανάλια – έναν συμβολικό καθρέφτη του παρόντος μέσα σε ένα άδειο εργοστάσιο, όπου όλα μοιάζουν πιθανά.

Η ομάδα Cartel έχει αφήσει ισχυρό αποτύπωμα στο αθηναϊκό θεατρικό τοπίο από το 2013, μέσα από παραστάσεις που ξεχώρισαν για την τολμηρή τους ματιά. Ανάμεσά τους, οι:
- Άνθρωποι και ποντίκια του Τζον Στάινμπεκ.
- Ο Άρης της Σοφίας Αδαμίδου.
- Τα Κόκκινα Φανάρια του Αλέκου Γαλανού.
Όλες σε σκηνοθεσία του Βασίλη Μπισμπίκη. Με την επιστροφή της, η θεατρική ομάδα Cartel δείχνει πως παραμένει ένας ζωντανός και ανήσυχος καλλιτεχνικός οργανισμός, έτοιμος να ταράξει ξανά τα νερά της θεατρικής πραγματικότητας.

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πριν δούμε το «Αρπαχτή», την καυστική σάτιρα του γνωστού δημοσιογράφου στο θέατρο Λαμπέτη, μιλήσαμε μαζί του
Η παράσταση του ΚΘΒΕ που παρακολούθησαν 14.000 θεατές μέχρι σήμερα στη Θεσσαλονίκη, θα ανέβει στο Θέατρο ΗΒΗ
Η πρώτη συνεργασία του καταξιωμένου σκηνοθέτη με το Εθνικό Θέατρο συνεχίζει τη διεθνή περιοδεία της και θα ταξιδέψει σε επιλεγμένα θέατρα της Ελλάδας
Πρεμιέρες νέων έργων ή παρατάσεις από προηγούμενες σεζόν
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Γιώργος Χατζηνικολάου και οι συντελεστές των ομάδων μάς μιλησαν για τις παραστάσεις
Ο δραματουργός μάς μιλά για το νέο του έργο, «Σιωπή», που σηκώνει αυλαία την Πέμπτη 8 Μαΐου στο Θέατρο Τέχνης
Η αθηναϊκή σκηνή της μαγείας. Συνδυάζοντας μαγεία, κινηματογράφο, λογοτεχνία, θέατρο και stand-up comedy για το απαιτητικό κοινό του 21ου αιώνα
Η παράσταση των Γρηγόρη Χατζάκη και Βαγγέλη Στρατηγάκου είναι μια παράσταση φεστιβαλικών προδιαγραφών
Ένα σύγχρονο έργο που αστειεύεται πολύ πετυχημένα με τραγικά θέματα.
Για την καλύτερη γυναικεία ερμηνεία νέας ηθοποιού
Η Βένια Σταματιάδη και η Ελένη Χαλαστάνη, οι πρωταγωνίστριες της παράστασης, μας μίλησαν για το θέμα
Η αγαπημένη ηθοποιός μίλησε στην Athens Voice με αφορμή την παράσταση «Tiny beautiful things» που ανεβαίνει στο Παλλάς
Ο Θοδωρής Αμπαζής επιστρέφει στο Θέατρο Τέχνης και σκηνοθετεί το νέο έργο του Γρηγόρη Λιακόπουλου, δημιουργώντας μία ατμοσφαιρική παράσταση υπαρξιακής αγωνίας και υποδόριου χιούμορ
Η γραμμή μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας θολώνει
Για την καλύτερη ερμηνεία νέου άνδρα ηθοποιού - Τη Δευτέρα 19 Μαΐου η εκδήλωση
Η ομάδα Black Forest μεταμορφώνει τον μύθο σε μια οπτικοακουστική εμπειρία με μικρογλυπτική, video art και ζωντανή δράση
Από την υποκριτική στο ηχητικό βιβλίο και στο life coaching
Πολυαναμενόμενες πρεμιέρες και έργα που παίζονται για περιορισμένο διάστημα
Η οπτική του Άρη Μπινιάρη στο έργο του Γκαίτε
«Μερικοί χορεύουν για να θυμούνται, άλλοι χορεύουν για να ξεχάσουν». Το μανιφέστο ενός clubkid
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.