- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Ο Γιώργος Κουρουπός μιλά στον Δημήτρη Μαστρογιαννίτη για το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Μας αρέσει να λέμε πως είμαστε ευρωπαϊκή πόλη και πως έχουμε αστική ιστορία. Δεν υπάρχει όμως αστική ιστορία χωρίς κλασική μουσική. Το Μέγαρο ανέλαβε να αναπληρώσει το έλλειμμα. Και το κατάφερε. Ο Ιωάννης Μάνος άνοιξε τις πόρτες του πέρυσι σε 370 χιλιάδες κόσμο και οι Αθηναίοι είδαν και βλέπουν όπερες και τις μεγαλύτερες ορχήστρες του κόσμου. Nα ξεπηδούν νέα ταλέντα, αλλά και στην πορεία το Μέγαρο να γίνεται πιο εξωστρεφές, να αγκαλιάζει περισσότερα είδη μουσικής, να στρέφεται και σε άλλα ηλικιακά κοινά, να βγαίνει στον κήπο, ακόμα και στο δρόμο. Γιατί, όπως λέει ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Γιώργος Κουρουπός, όλοι χωρούν στο Μέγαρο.
Ο Γιώργος Κουρουπός μας είπε:
«Είναι η ίδια η μορφολογία του Μεγάρου που καθορίζει, σε μεγάλο βαθμό, τη χρήση του. Η πολυμορφία των χώρων επιβάλλει μια πολυμορφία προγραμμάτων, από την πολύ παλιά κλασική μουσική ως τα πιο σύγχρονα ρεύματα, αλλά και προγράμματα που συνδυάζουν τη μουσική με όλες τις άλλες τέχνες (χορό, θέατρο κ.λπ.).
Το πρόγραμμα λοιπόν του Μεγάρου στοχεύει στην ιδανική ισορροπία όλων των διαφορετικού τύπου εκδηλώσεών του, αλλά και στην υψηλή ποιότητα του κάθε προγράμματος ξεχωριστά.
Στο Μέγαρο ο καθένας μπορεί να βρει αυτό που γυρεύει – δεν είναι τυχαίο ότι,σε μια χρονιά οικονομικής κρίσης, την περίοδο 2013-14, υποδεχτήκαμε 370.000 θεατές».
Φωτό: Η Φιλαρμονική της Βιέννης θα εμφανιστεί στο ΜΜΑ τον Φεβρουάριο του 2015
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η αγαπημένη ηθοποιός σκηνοθετεί ένα ελληνικό μιούζικαλ και εξερευνά την πολυπλοκότητα του έρωτα.
Μιλήσαμε με την πρωταγωνίστρια της παράστασης «Είσαι μουσική» στο Nous-Creative Space
Με την παράσταση αυτή ολοκληρώνεται η τριλογία «Μια Σπουδή Πάνω στην Γυναικότητα» της Χριστίνας Κυριαζίδη
Ο Θωμάς Μοσχόπουλος πραγματεύεται τα θέματα της εξουσίας και του ανταγωνισμού, σε ένα κείμενο που συνομιλεί ανοιχτά με τον Μπέκετ, τόσο σε επίπεδο γραφής όσο και περιεχομένου
Η πρωταγωνίστρια της παράστασης «Όλος ο χρόνος του κόσμου» στο Θέατρο Τέχνης μιλάει για τον ρόλο της
Υπερτιτλισμός, διερμηνεία στη νοηματική, απτική ξενάγηση και ακουστική περιγραφή για ίση πρόσβαση στον πολιτισμό
Μιλήσαμε με τους ηθοποιούς που ενσαρκώνουν τα παιδιά του Οιδίποδα, στην ομώνυμη παράσταση του Ρόμπερτ Άικ
Η καλλιτέχνιδα μιλά για τα έργα «Καρυοθραύστης» και το «Ο Μίκυ και η παρέα του σώζουν τα Χριστούγεννα» στο Θεάτρο Αυλαία στον Πειραιά
Αποκαλύψεις και μυστικά σε μια πολυκατοικία
Μιλήσαμε με τους δύο πρωταγωνιστές της παιδικής παράστασης «In motion» στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Μια συζήτηση για το έργο «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία», τις υπαρξιακές και κοινωνικές αφετηρίες που τροφοδοτούν το καλλιτεχνικό του όραμα, το θέατρο και την κοινωνία
Μιλήσαμε με τον στοχαστή της σύγχρονης σκηνής, με αφορμή την παράσταση «Ολική Άμεση Συλλογική Επικείμενη Επίγεια Σωτηρία» στο Θέατρο ΦΙΑΤ
Στιγμές από την πορεία της μεγάλης ντίβας που έμειναν ανεξίτηλες στον χρόνο
Είδαμε την παράσταση στο Hood Art Space και μιλήσαμε με τους συντελεστές για την επαφή μας με το χαμένο συναίσθημα
Εκατό χιλιάδες ευρώ τώρα ή ένα εκατομμύριο σε δέκα χρόνια; Εσύ τι θα επέλεγες; Πόσο κοστίζουν οι αρχές μας; Μπορεί μια απλή ερώτηση να διαλύσει μια σχέση;
Είδαμε την πρεμιέρα της παράστασης «Τα άνθη του κακού» στον Κάτω Χώρο του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και μιλήσαμε στον συγγραφέα και σκηνοθέτη του έργου
Ζωντανός διάλογος στις 7 Δεκεμβρίου με τίτλο «Θέατρο Σήμερα» - Οι ώρες και οι ημέρες της παράστασης «Μνήμη | Λήθη»
Ένα έργο λόγου και εσωτερικής έντασης, μια υπαρξιακή μονομαχία για το τι αξίζει να κρατήσει έναν άνθρωπο στη ζωή
Η μεγάλη παραγωγή κάνει πρεμιέρα στις 18 Δεκεμβρίου
Οι παρουσιάσεις θα πραγματοποιηθούν από τις 15 Απριλίου έως τις 31 Μαΐου 2026
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.