Ο Καταλειφός φεύγει, ο Καραθάνος έρχεται
Στην παράσταση «Προμηθέας Δεσμώτης» του Αισχύλου που θα σκηνοθετήσει η Μάρθα Φριντζήλα
Μετά την αποχώρηση του Δημήτρη Καταλειφού από την παράσταση «Προμηθέας Δεσμώτης» του Αισχύλου που θα σκηνοθετήσει η Μάρθα Φριντζήλα, στις 3 και στις 4 Αυγούστου, στο μικρό θέατρο της Αρχαίας Επιδαύρου με ένα εκλεκτό θίασο, έγινε γνωστό το όνομα του ηθοποιού, ο οποίος θα ερμηνεύσει τον ομώνυμο ρόλο.
Στο μικρό κοίλον, λοιπόν θα δούμε τον ηθοποιό και σκηνοθέτη Νίκο Καραθάνο, που μετά τις sold-out παραστάσεις με τους «Όρνιθες» στο St. Ann’s Warehouse στο Brooklyn (2-13 Μαΐου) ξεκινάει εντατικές πρόβες και επιστρέφει στο αρχαίο δράμα.
Ο Νίκος Καραθάνος έχει πρωταγωνιστήσει σε πολλές παραστάσεις αρχαίου δράματος , κυρίως τραγωδίες, στην Επίδαυρο με το Εθνικό θέατρο: στον «Κύκλωπα» (σκηνοθεσία Βασίλη Παπαβασιλείου) στον «Ηρακλή Μαινόμενο» (σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού) στους «Πέρσες» (σκηνοθεσία Ντίμιτερ Γκότσεφ) στον «Ίωνα»( σκηνοθεσία Λυδίας Κονιόδρου). Θα είναι όμως η πρώτη φορά που θα παίξει στο μικρό θέατρο της Αργολίδας, μαζί του στη σκηνή θα δούμε την Κόρα Καρβούνη, τον Γιώργο Βουρδαμή Μαυρογένη , τον Κώστα Βασαρδάνη, τον Μιχάλη Πανάδη και τις Fonέs, οι οποίες θα υποδυθούν το χορό των Ωκεανίδων.
Ο Δημήτρης Καταλειφός αποδεχόμενος αυτόν τον ρόλο θα ήταν η πρώτη φορά στη σαραντάχρονη καριέρα του που θα υποδυόταν κάποιο ρόλο σε αρχαίο δράμα και θα έπαιζε σε ανοιχτό θέατρο.
Σε παλιότερή του συνέντευξη είχε εξηγήσει γιατί δεν τον έχουμε δει ακόμα στην Επίδαυρο:
«Εγώ σέβομαι πάρα πολύ την τραγωδία και πιστεύω πως είναι ένα πολύ ιδιαίτερο και σπουδαίο είδος, το οποίο, επειδή είναι κάτι τόσο έξω από το σήμερα, απαιτεί πολύ μεγάλη προετοιμασία. Εγώ θα ήθελα να κάνω μια τραγωδία σε κλειστό χώρο και έπειτα από πρόβες δύο χρόνων. Το να πάω στην Επίδαυρο και να παρουσιάσω μια παράσταση ύστερα από πρόβα δύο μηνών και με έναν ετερόκλητο θίασο, σύμφωνα με τις δικές μου επιθυμίες και ανάγκες, δεν μου λείπει. Αντίθετα θα με ενδιέφερε μια πιο μακρόχρονη μελέτη πάνω στο συγκεκριμένο είδος. Στο δράμα απαιτείται μια πνευματική, φωνητική και σωματική εξάσκηση, που δεν μπορεί να ολοκληρωθεί σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, σύμφωνα πάντα με τη δική μου άποψη. Επίσης ο χορός είναι ένα τεράστιο ζήτημα, που δεν αντιμετωπίζεται με το να παίρνεις μαθητές σχολών. Είναι μια μεγάλη ιστορία ο χορός, που χρειάζεται έμπειρους ηθοποιούς και όχι άπειρους νέους. Θέλω να πω ότι έχω άλλες ανάγκες για την τραγωδία από τις συνηθισμένες».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δυο πρεμιέρες τον Δεκέμβριο και εορταστικές εκδηλώσεις τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά
Μια παράσταση σκηνοθετημένη εντυπωσιακά στην όψη και στις ερμηνείες
Μιλήσαμε για όλα με τον ηθοποιό με αφορμή τον μονόλογο «Το πιο όμορφο σώμα που έχει βρεθεί ποτέ σε αυτό το μέρος» στο Θέατρο Θησείον
Η παράσταση αναλύει τον βίο και το έργο του, αναδεικνύοντας τον ταλαντούχο καλλιτέχνη που έκανε τη ζωή του κραυγή για την αγάπη
Το ομότιτλο βιβλίο της γαλλίδας συγγραφέως ανεβαίνει στο θέατρο για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Μια αληθινή ιστορία, ένας ύμνος στη δύναμη του ονείρου του Νταβίντ Λελαί-Ελό με τον Μάνο Καρατζογιάννη
Ο Γιάννης Δρακόπουλος πρωταγωνιστεί στη μακροβιότερη σόλο κωμωδία στην ιστορία του Μπρόντγουεϊ
Μετά την ψηφοφορία που πραγματοποιήθηκε κατά την ολομέλεια του σώματος - Το βιογραφικό του
Η ενότητα CosmoClassical σε μία φιλόδοξη παρουσίαση του θρυλικού έργου του Giaccomo Puccini
Πείνα και εκπόρνευση; Μητέρα - προαγωγός; Άγνωστοι σύζυγοι και εραστές; Ναρκωτικά και παιχνίδια εξουσίας;
Η επιτυχημένη παράσταση των Ρέππα-Παθανασίου για δεύτερη χρονιά στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος
2 κάνουν πρεμιέρα αυτές τις μέρες και άλλες έχουν ήδη ξεκινήσει
Ένα δημοσιογραφικό νουάρ που σηκώνει τον καθρέφτη στη σκοτεινή πλευρά του κράτους και της κοινωνίας
Ο Ιωάννης Απέργης πρωταγωνιστεί στο διασημότερο μουσικό παραμύθι όλων των εποχών
Από τους πρόσφατους ρόλους της ήταν εκείνος στον «Γυάλινο Κόσμο»
Λίγο πριν από τη μαγνητοσκόπηση της παράστασής του ο stand up comedian μιλά στην Athens Voice γι’ αυτό το γλυκόπικρο κείμενο
«Η γνήσια, αυθεντική επαφή μεταξύ ηθοποιού και θεατή, είναι σαν να έχεις ρίξει ένα σημείωμα σε μια μπουκάλα στο πέλαγος και κάποιος την βρήκε»
Επιλέξαμε έργα που είτε κάνουν πρεμιέρα αυτές τις μέρες είτε επαναλήψεις από προηγούμενη σεζόν που θα παίζονται για λίγο καιρό ακόμη
Η Ειρήνη Μουντράκη ανέλαβε τη διασκευή του λογοτεχνήματος του Ανδρέα Καρκαβίτσα σε περιεκτικό δραματικό κείμενο
Μιλήσαμε με τον δημοφιλή σκηνοθέτη που μετέτρεψε τη σκηνή της Στέγης σε «αρένα» ενός rave party για την παράσταση «Οξυγόνο»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.