- CITY GUIDE
- PODCAST
-
23°
Γιατί ο Bruce Springsteen πήρε μέρος στη διαφήμιση της Jeep
Αμέσως άρχισε μια μεγάλη συζήτηση ανάμεσα στους fans που διχάστηκαν
Ο Αλέξανδρος Ριχάρδος σχολιάζει τη διαφήμιση του Bruce Springsteen για την αυτοκινητοβιομηχανία Jeep που προβλήθηκε στο Super Bowl και το μήνυμα που έστειλε.
Οι διαφημίσεις στο ημίχρονο του Super Bowl, που είναι το μεγαλύτερο αθλητικό-τηλεοπτικό γεγονός στην Αμερική, είναι πανάκριβες και κάθε χρόνο υπάρχει μια που ξεχωρίζει. Tην Κυριακή 7 Ιανουαρίου, η διαφήμιση που συζητήθηκε περισσότερο, όχι μόνο στην Αμερική αλλά και σε όλο τον κόσμο, ήταν της αυτοκινητοβιομηχανίας Jeep όπου πρωταγωνίστησε ο 71χρονος Bruce Springsteen, οδηγώντας το δικό του jeep CJ-5 του 1980, ηλικίας 40 χρόνων. Ο μεγάλος Αμερικάνος καλλιτέχνης, είχε απορρίψει κάθε προσφορά για συμμετοχή του σε διαφήμιση αλλά αυτή τη φορά επέλεξε να «σπάσει το προσωπικό του εμπάργκο» για να καλέσει τους διχασμένους Αμερικανούς να «συναντηθούν στη μέση».
Η δίλεπτη (!) διαφήμιση παίχτηκε το βράδυ της Κυριακής 7 Ιανουαρίου, πριν από την έναρξη του Super Bowl κι αν και δημιουργήθηκε για να πουλήσει αυτοκίνητα, το σποτ χαρακτηρίστηκε ύμνος για την αμερικανική ενότητα σε καιρούς διχασμού. Και συμβιβαστικός παράγων, η εμφάνιση του αποδεκτού από όλους Bruce Springsteen. Το σποτ γυρίστηκε στο μέσον της Βορειοαμερικανικής ηπείρου, στο Λέμπανον στο Κάνσας, που είναι το γεωγραφικό κέντρο της Αμερικής. «Το φως μας έβρισκε πάντα τον δρόμο του μέσα στο σκοτάδι. Και υπάρχει ελπίδα στον δρόμο μπροστά», ακούγεται να λέει ο τραγουδιστής με την επιβλητική φωνή, οδηγώντας σε ένα παγωμένο για να καταλήξει σε ένα παρεκκλήσι και ανάψει ένα κερί.
Το αξιοπερίεργο είναι ότι παρ’ όλο που το σποτ διαφημίζει αυτοκίνητο, το jeep (40ετίας!) εμφανίζεται πολύ λίγο και περνάει απαρατήρητο. Ο τίτλος της διαφήμισης είναι «The Middle» (παραπέμπει στο «ας συναντηθούμε κάπου στη μέση» και στη μέση της Αμερικής γυρίστηκε και τελειώνει με την αφιέρωση «To The ReUnited States of America». Οι πρόσφατες πολιτικές διαμάχες που ξέσπασαν στη χώρα του με τη μη αποδοχή της ήττας από τον παρελθόντα Προέδρο και τα θλιβερά γεγονότα του Καπιτωλίου, ώθησαν τους διαφημιστές να χρησιμοποιήσουν το πρόσωπο του Springsteen σαν κεντρικό θέμα κι όχι το αυτοκίνητο! Φανταστείτε πόσο δυνατό είναι το πρόσωπό του, που η αυτοκινητοβιομηχανία Jeep πλήρωσε για ένα σποτ, όπου το Jeep που εμφανίζεται έχει ηλικία 40 ετών, κι όχι καινούργιο!
Διαφήμιση κύρους και ενότητας. Πάντως, όταν ο Springsteen απάντησε θετικά, ακόμα και οι άνθρωποι της διαφημιστικής αλλά και της Jeep εξεπλάγησαν έχοντας καταστρώσει plan B στο μυαλό τους και αμέσως ξεκίνησαν οι συζητήσεις με το δίκτυο CBS που μεταδίδει το παιχνίδι ώστε να εξασφαλιστεί ένα εκτεταμένο διαφημιστικό διάλειμμα δύο λεπτών. Η μουσική που ντύνει το σποτ καθώς και το κείμενο είχαν την έγκρισή του όπως και η ομάδα που τον συνόδευε στα γυρίσματα. 24 ώρες από την παρουσίαση του βιντεοκλίπ στο YouTube, το διαφημιστικό είχε ξεπεράσει κατά πολύ τις 35.000.000 προβολές, αριθμός που πρέπει να προστεθεί στους 100.000.000 θεατές που παρακολούθησαν το Super Bowl ζωντανά. Αμέσως άρχισε μια μεγάλη συζήτηση ανάμεσα στους fans που διχάστηκαν στο αν θα έπρεπε να κάνει αυτή τη διαφήμιση αλλά κανείς δεν διατύπωσε άποψη ότι το έκανε για τα λεφτά, αλλά για το μήνυμα της ενότητας.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η Γαλλίδα superstar έκλεψε τις εντυπώσεις με τα τραγούδια της
Οι Γάλλοι εμφανίσθηκαν μαζί με την τραγουδίστρια της όπερας Marina Viotti
Ένας μοναδικός μουσικός θεσμός που φέρνει σε επαφή το κοινό του νησιού και τους επισκέπτες του
Clash, Culture Club, The Stranglers, Cure και πολλά άλλα μεγάλα ονόματα της παγκόσμιας σκηνής βρέθηκαν στο Καλλιμάρμαρο
Ο Nergal δεν έκρυψε ποτέ τη γοητεία που του ασκούν και άλλες πλευρές του «σκοτεινού ήχου»
Οι Coldplay ανέφεραν για πρώτη φορά το project στο «Everyday Life» άλμπουμ του 2019
Μουσική, χορός και summer vibes σε ένα από τα μεγαλύτερα φεστιβάλ του κόσμου
Σε μία συνεργασία-έκπληξη με την τραγουδίστρια της όπερας Marina Viotti
Σειρά δράσεων για την τρίτη ηλικία - Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων στο λεκανοπέδιο
Στη βραχεία λίστα με το «Lives Outgrown» - Είχε κατακτήσει το βραβείο το 1995
Placebo, Lenny Kravitz, ο Κώστας Χατζής και η Δανιέλα Χατζή με την Ελπίδα και άλλοι «ντύνουν» μουσικά τον τελευταίο μήνα του καλοκαιριου
Τι είπε για το πώς ξεκίνησε το τραγούδι
Mιλήσαμε με τον καλλιτέχνη για τον παππού του, το "Out Here Drinking", το TikTok και, φυσικά, την Άννα Βίσση
Ο Damiano και η παρέα του έβαλαν φωτιά στο ΟΑΚΑ
Το ιστορικό metal σχήμα συγκεντρώνει πόρους για την καταπολέμηση της πείνας και την ανακούφιση από καταστροφές
Υπάρχει και εκρηξιγενές, επαναστατικό Rock ‘n’ Roll που δεν σε στέλνει σώνει και καλά άψαλτο πριν την ώρα σου
Ο γνωστός μουσικός και συνθέτης μάς προετοιμάζει για τη μεγάλη του συναυλία στο Ηρώδειο
Θα είναι η δεύτερη φορά που θα τραγουδήσει σε Ολυμπιάδα μετά την Ατλάντα
Ο επιδραστικός μουσικός έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο στην αναβίωση της δεκαετίας του '60
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.