- CITY GUIDE
- PODCAST
-
16°
Λεονάρντο Ντι Κάπριο: Ποια εμβληματική σκηνή του Wolf of Wall Street χρειάστηκε «τρεις ή τέσσερις μέρες» γυρισμάτων
Τι αποκάλυψε ο γνωστός ηθοποιός για την ταινία
Λεονάρντο Ντι Κάπριο: Ποια εμβληματική σκηνή του Wolf of Wall Street χρειάστηκε «τρεις ή τέσσερις μέρες» γυρισμάτων - Τι αποκάλυψε ο γνωστός ηθοποιός για την ταινία
Αν υπάρχει μια ταινία με την οποία ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο θα μείνει στην κινηματογραφική ιστορία, αυτή είναι το «The Wolf of Wall Street». Η σκοτεινή κωμωδία του Μάρτιν Σκορσέζε κυκλοφόρησε το 2013, με τον Ντι Κάπριο να ενσαρκώνει τον διαβόητο χρηματιστή Τζόρνταν Μπέλφορτ. Η ταινία αποτέλεσε επίσης το μεγάλο ξεκίνημα της Μάργκο Ρόμπι, η οποία υποδύθηκε τη σύζυγο του Μπέλφορτ, Ναόμι Λαπάλια, σε έναν ρόλο που περιλάμβανε τολμηρές σκηνές γυμνού. Παρά την πρόθεση του Σκορσέζε να μετριάσει κάποιες σκηνές, η ίδια επέμεινε ότι η αυθεντικότητα του χαρακτήρα απαιτούσε πλήρη αποτύπωση της σεναριακής πρόθεσης.
Μία από τις πιο χαρακτηριστικές σκηνές της ταινίας ήταν εκείνη όπου ο Μπέλφορτ, υπό την επήρεια χαπιών, προσπαθεί μάταια να κατέβει τις σκάλες και να μπει στο αυτοκίνητό του. Για να αποδώσει ρεαλιστικά την κατάσταση, ο ίδιος ο Μπέλφορτ δίδαξε στον Ντι Κάπριο πώς να μιμείται την αίσθηση των ναρκωτικών. «Άρχισα να σέρνομαι στο πάτωμα, κι εκείνος έκανε το ίδιο. Ο πατέρας του μπήκε στο δωμάτιο και μας κοίταζε απορημένος», είχε αποκαλύψει ο πρώην χρηματιστής. Η σκηνή, που πλέον θεωρείται εμβληματική, χρειάστηκε αρκετές μέρες γυρισμάτων, με τον Σκορσέζε να ζητά δεκάδες λήψεις για κάθε κίνηση.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο πρόσφατα αναφέρθηκε ξανά σε αυτή την εμπειρία, σε συνέντευξή του στο podcast New Heights. Όπως είπε, ενώ αρχικά πίστευε ότι θα γύριζαν λίγες σκηνές, τελικά βρέθηκε επί τρεις με τέσσερις ημέρες να σέρνεται, να ανεβαίνει και να κατεβαίνει σκάλες και να μπαίνει στο αυτοκίνητο, με τον Σκορσέζε να ζητά συνεχώς νέες λήψεις. Συγκρίνοντας εκείνη τη διαδικασία με μια πρόσφατη ταινία του, στην οποία ο χαρακτήρας του δέχεται ηλεκτροσόκ, ο ηθοποιός σχολίασε πως η σκηνή με τα χάπια ήταν σαφώς πιο απαιτητική.
Στο ίδιο podcast αποκάλυψε και κάτι ακόμη: όταν ξεκινούσε την καριέρα του, του πρότειναν να αλλάξει το όνομά του σε «Λένι Γουίλιαμς», επειδή θεωρούσαν το πραγματικό του «πολύ εθνικό» για το Χόλιγουντ. Ωστόσο, ο πατέρας του αντέδρασε και επέμεινε να παραμείνει με το όνομά του. Μια απόφαση που, όπως αποδείχθηκε, συνέβαλε στο να γίνει ένας από τους πιο αναγνωρίσιμους σταρ της παγκόσμιας κινηματογραφικής σκηνής.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Στους κινηματογράφους 6 Μαρτίου 2026 - Πότε θα προβληθεί στο Netflix
Ο διάσημος σκηνοθέτης αποκάλυψε τη λίστα του - Το «Black Hawk Down» στην πρώτη θέση
Τι έγραψαν ηθοποιοί και σκηνοθέτες για την τοποθέτησή του
Η κακοκαιρία ανέβαλε την πολυαναμενόμενη παρουσία της διάσημης ηθοποιού στην ταινία για τη Μαρία Κάλλας
Το έργο του Μάικ Φλάναγκαν επαναφέρει στο νου συγκινητικές στιγμές του σινεμά
Οι δηλώσεις του προκάλεσαν αμέσως αντιδράσεις στα social media
Η διάσημη ηθοποιός θα παραστεί στην προβολή της διεθνούς παραγωγής «Μαρία Κάλλας – Μόνικα Μπελούτσι: Μια Συνάντηση» στο Παλλάς
Πρεμιέρα τον Απρίλιο του 2026
Ένα μινιμαλιστικό αλλά και άρτιο στις λεπτομέρειές του οικογενειακό δράμα
Oι πρωταγωνιστές Μάικλ Κέιν και Γκλέντα Τζάκσον αποτελούν ένα απολαυστικό δίδυμο
Το φιλμ κέρδισε το Βραβείο καλύτερης ταινίας στο τμήμα Generation του Φεστιβάλ Βερολίνου 2025.
Θρίλερ που καθηλώνει με τον δυναμισμό του και συγκινεί με την αδυσώπητα σκληρή αλήθεια του.
Όταν ο Κρίστοφερ Νόλαν μεταφέρει στο σινεμά το πιο επιδραστικό κείμενο της δυτικής λογοτεχνίας
Από πού εμπνεύστηκαν οι αδερφοί Ντάφερ για να δημιουργήσουν την επιτυχημένη σειρά
Ο διάσημος σκηνοθέτης ανοίγει τον δρόμο για νέο κεφάλαιο στο κινηματογραφικό σύμπαν του Kill Bill
Η 90χρονη σταρ της υποκριτικής μίλησε για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει στην καριέρα και την καθημερινότητά της
«Μου αρέσει να δουλεύω με ηθοποιούς, δεν θέλω να τους αντικαταστήσω», ανέφερε ο σκηνοθέτης
Ο Βρετανός ηθοποιός προσπέρασε τους Άαρον Τέιλορ-Τζόνσον και Χένρι Κάβιλ
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.