Πολιτικη & Οικονομια

LOOK 16: Margot van Huijkelom-Mace

looksiteblackandwhite.jpg
Look Team
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
8111-32662.jpg

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΑΝ ΝΕΡΑ Μόλις μας έστειλε τα σχέδιά της για να διαλέξουμε το εξώφυλλο του Ιουνίου,νιώσαμε σαν να πλημμύριζε το χαρτί υπέροχα, φρέσκα, διάφανα χρώματα ακουαρέλας, νερά και αέρινα υφάσματα.Μείναμε να τα χαζεύουμε,απολαμβάνοντας εκείνη την όμορφη αίσθηση – να ακολουθεί το μάτι σου τις γραμμές και τους τόνους, τις φόρμες και την κίνηση του πινέλου,σε αυτό που λέμε «πραγματική ζωγραφική»

Η Μαργκό γεννήθηκε στην Ολλανδία. Σπούδασε design και εικονογράφηση στην Beaux Arts του Άρνεμ και αμέσως, μέσα από «το δρόμο του Παρισιού», όπως θα περίμενε κανείς με τέτοιο στιλ στο σκίτσο της, την ανακάλυψαν μεγάλες φίρμες όπως η Clarins, η Lancome, η L’Oreal, η Biotherm και η Guerlain, για να τους σχεδιάζει με κομψά, μίνιμαλ σχέδια τις καμπάνιες τους. Και φυσικά τα περιοδικά (Vogue Gioiello,Vogue Pele), o εκδοτικός οίκος Taschen,η ευρωπαϊκή «βίβλος» του design Freistil και –κάτι που θα άλλαζε τη ζωή της– η γιαπωνέζικη μόδα:το Do! Family.Η Μαργκό δηλώνει ότι χάρη στην εμπιστοσύνη που της έδειξε «ο διευθυντής μιας γιαπωνέζικης εταιρείας» μπόρεσε να κάνει τα πρώτα της «δύο μεγάλα βήματα»,τη σκηνοθεσία δύο ταινιών μικρού μήκους.Το Τόκιο κέρδισε τη Μαργκό.Τα τελευταία δέκα χρόνια είναι «το αγαπημένο της μέρος για να ζει» και να δουλεύει.Συνεργάζεται με μια μεγάλη γιαπωνέζικη φίρμα μόδας, δημοσιεύει κάθε μήνα έργα της στο L’ Officiel Japan και έχει δική της σελίδα με τίτλο «Γράμμα από τη Μαργκό» σε ένα γυναικείο περιοδικό.Αυτό τον καιρό ετοιμάζει την προσωπική της έκθεση με έργα ζωγραφικής σε λάδι,επηρεασμένη από «ηρωικές γυναίκες που συναντάει στη ζωή της».

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ