Πολιτικη & Οικονομια

Μαργαρίτα Γουργουρίνη, τι είναι το WearThisToday;

Στον κόσμο των κοινωνικών/ επιχειρηματικών δράσεων, της καινοτομίας και της ανάπτυξης

109359-216859.jpg
Μαρίνα Βρανοπούλου
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
26946-61520.jpg

Η Μαρίνα Βρανοπούλου συνομιλεί με την fashion editor Μαργαρίτα Γουργουρίνη

Η Μαρίνα Βρανοπούλου συνομιλεί με την fashion editor Μαργαρίτα Γουργουρίνη, που δημιούργησε έναν πρωτότυπο και εύχρηστο δικτυακό τόπο για τις ψηφιακές και μη, εμφανίσεις μας.

Τι είναι το WearThisToday;

Ένας καθημερινός, διαδικτυακός οδηγός ενδυματολογικής επιβίωσης για αγόρια και κορίτσια. Κάθε μέρα, ένα πλήρες σύνολο βγαίνει στον αέρα σύμφωνα με την θερμοκρασία και τις απαιτήσεις της πόλης. Τα κομμάτια που έχουμε διαλέξει αντιστοιχούν στο καλύτερο value for money, δεν είναι ακριβά, και ότι σου αρέσει, μπορείς να το αγοράσεις απλά με ένα κλικ κατευθείαν από το eshop του. Συχνά ζητούμε σε φίλους μας που ντύνονται και φέρονται ωραία, να μας φτιάξουν εκείνοι το σύνολο που θα φορούσαν. Έτσι σιγά σιγά, χτίζεται μια μικρή εικονογραφία της πόλης, που αντικατοπτρίζει κανονικούς ανθρώπους, τις ιστορίες τους, και τα ρούχα τους.

Παίζει ρόλο το νεαρό της ηλικίας σου στο χαρακτήρα και στην εξέλιξη του πρότζεκτ?

Δεν είμαι και τόσο νεαρή. Για να το πω καλύτερα, στα 33 μου πιθανότατα ίσως να είμαι και λίγο μεγάλη για fashion project (εντάξει, μάλλον αυτός είναι ο φόβος μου) . Η ηλικία μου με βοηθά να αντιμετωπίζω το θέμα «μόδα» με μια πολύ ωραία ψυχραιμία και οικειότητα. Ακόμα έχω πειθαρχία, πράγμα εξαιρετικά απαραίτητο σε project του είδους.

n

Σε ποιο στάδιο εξέλιξης βρίσκεται το WearThisToday;

Δεν είμαστε άσχημα. Αυτό το μήνα κλείσαμε ένα χρόνο, και συνολικά είχαμε γύρω στα 380.000 pageviews. Είναι ένα πολύ καλό νούμερο για ένα site έχει ένα μονάχα πράγμα κάθε μέρα, και καθόλου κείμενο. Συνολικά στον χρόνο που μας πέρασε φτιάξαμε 279 διαφορετικά σύνολα, και πιστέψτε με ήταν πολύ δουλειά.

Αυτό βέβαια μας χάρισε μέσα στους πρώτους οκτώ μήνες λειτουργίας τον πρώτο μας σπόνσορα, και μπορούμε πλέον να μιλάμε με brands σε εμπορικό επίπεδο συνεργασίας. Βέβαια ο απαράβατος κανόνας μας παραμένει ο ίδιος – δεν διαφημίζουμε τίποτα που δεν πιστεύουμε οι ίδιοι στην ποιότητα του, και ο αναγνώστης γνωρίζει πάντα ποιο είναι το διαφημιζόμενο προϊόν, εάν υπάρχει.

n

Το φλερτάρισμα με το Topshop πώς ξεκίνησε και τι σημαίνει για εσάς?

Το topshop λειτούργησε λίγο σαν καλή νεράιδα, αφού στον δεύτερο μήνα λειτουργίας μας ανακάλυψαν και μας έβαλαν ανάμεσα στα αγαπημένα τους tumblr/blog.

Ποια η σχέση του με την παρούσα κοινωνική συγκυρία;

Θα μπορούσα να πω διάφορες ρητορικές αρλούμπες τώρα, αλλά η αλήθεια είναι πως ο τρόπος που το WearThisToday δουλεύει, δηλαδή καλά ρούχα για τίμιο ποσό χρημάτων, είναι πάντα ο τρόπος που εμείς σκεφτόμασταν και ψωνίζαμε. Θέλω να πω ότι και χωρίς κρίση – πάλι το ίδιο θα έβγαινε.

Ίσως το πιο σημαντικό είναι πως δημιουργήθηκε μέσα σε πολύ δύσκολες προσωπικές συνθήκες - στην προσπάθεια μου να φτιάξω κάτι που με αντιπροσωπεύει, δείχνει την αισθητική μου(πράγμα τρομερά σημαντικό για εμάς), με κάνει περήφανη, και υποδεικνύει τι μπορώ να κάνω. Ακόμα, η πάγια απάντηση μου στην υποτιθέμενη ρηχότητα του είδους (aka ρούχα) είναι εξής – το να είμαστε προσεγμένοι και καλαίσθητοι είναι σημάδι αξιοπρέπειας και πνευματικής καλλιέργειας. Σε οποιαδήποτε κοινωνική συνθήκη.

 Υπάρχει μακροπρόθεσμο -ακόμη και ουτοπικό- σχέδιο για τo WearThisToday?

Δεν υπάρχουν ουτοπικά σχέδια, αλλιώς δεν θα ήταν σχέδια. Επίσης εκ γενετής δεν πιστεύω στις ουτοπίες. Το WearThisToday συσπειρώνεται σιγά σιγά σε μια ομάδα ανθρώπων που δουλεύουν πίσω από αυτό, ο καθένας κάνοντας διαφορετικά πράγματα. Το όνειρο μας είναι το WearThisToday είναι να γίνει πολύ μεγαλύτερο, και να μην απαντά μονάχα στις κλιματολογικές συνθήκες και την ζωή στις Αθήνας.

Και πιθανότατα, τελικά, να τα καταφέρουμε.

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ