- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Το Netflix θα λανσάρει φθηνότερη συνδρομή με διαφημίσεις
Θέλοντας να προλάβει το Disney+
Το Netflix θα λανσάρει φθηνότερη συνδρομητική συνδρομή με διαφημίσεις τον Νοέμβριο θέλοντας να προλάβει το Disney+.
Το Netflix φέρεται να επισπεύδει μία συνδρομή χαμηλού κόστους που είχε αρχικά προγραμματιστεί για το 2023 για να προλάβει παρόμοια υπηρεσία με διαφημίσεις από την Disney+.
Το Netflix φέρεται να λανσάρει μια φθηνότερη συνδρομή με διαφημίσεις για την πλατφόρμα streaming στις αρχές Νοεμβρίου, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να ανακόψει την απώλεια περισσότερων από 1 εκατομμύριο συνδρομητών το 2022.
Η εταιρεία σχεδίαζε αρχικά να ξεκινήσει να προσφέρει την υπηρεσία το 2023, αλλά το Variety ανέφερε την περασμένη εβδομάδα ότι μετατέθηκε για την 1η Νοεμβρίου, προκειμένου να προλάβει το Disney+.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η υπηρεσία του Netflix θα ξεκινήσει μεταξύ άλλων στις ΗΠΑ, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Αυστραλία και τον Καναδά και αναμένεται να έχει τιμή μεταξύ 7 και 9 δολαρίων ΗΠΑ. Η πιο βασική συνδρομή Netflix κοστίζει τώρα 9,99 δολάρια ΗΠΑ ή 15,49 δολάρια ΗΠΑ για μια τυπική συνδρομή.
Η διαφημιστική συνδρομή θα είναι επιπρόσθετη, πράγμα που σημαίνει ότι οι σημερινοί συνδρομητές δεν θα βλέπουν διαφημίσεις στο Netflix.
«Βρισκόμαστε ακόμα στις πρώτες μέρες της απόφασης για το πώς θα λανσάρουμε μια χαμηλότερη τιμή, υποστηριζόμενη από διαφημίσεις, και δεν έχουν ληφθεί αποφάσεις», δήλωσαν. «Επομένως, όλα αυτά είναι απλώς εικασίες σε αυτό το σημείο».
Τον Ιούλιο, η Netflix ανακοίνωσε απώλεια 1 εκατομμυρίου συνδρομητών για το δεύτερο τρίμηνο του 2022, το δεύτερο τρίμηνο απώλειας συνδρομητών, με τις μετοχές να πέφτουν κατά 67% μέχρι το τέλος Ιουλίου.
Ο επικεφαλής λειτουργιών και προϊόντων της εταιρείας, Γκρεγκ Πίτερς, αποκάλυψε το σκεπτικό της εταιρείας πίσω από την εισαγωγή διαφημίσεων για την υποστήριξη συνδρομών με χαμηλότερη χρέωση.
Είπε ότι το Netflix θέλει να «προσφέρει μια απίστευτη εμπειρία για τους καταναλωτές ... που επιλέγουν να πάρουν την προσφορά που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, αλλά και να προσφέρει μια απίστευτη εμπειρία για τις μάρκες και τους διαφημιστές που θέλουν να συνεργαστούν μαζί μας για να διασφαλίσουμε ότι κάνουμε καλή δουλειά για να αναβαθμίσουμε αυτό που φαίνεται γι' αυτούς».
Δήλωσε αισιόδοξος ότι η διαφήμιση στο Netflix μπορεί να «προσφέρει μια εμπειρία που είναι θεμελιωδώς διαφορετική από την εμπειρία της διαφήμισης» στην ιδιωτική ή την καλωδιακή τηλεόραση σήμερα.
Το λανσάρισμα θα επικεντρωθεί σε χώρες όπου υπάρχουν «πιο ώριμες διαφημιστικές αγορές», δήλωσε τότε ο Peters.
Το Netflix ανακοίνωσε τον Ιούλιο ότι θα συνεργαστεί με τη Microsoft για τη διαφημιστική τεχνολογία και ως συνεργάτης πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο. Το δημοσίευμα του Variety ανέφερε ότι οι δύο εταιρείες επιδιώκουν κόστος 65 δολαρίων ΗΠΑ για χίλιες προβολές και μια ελάχιστη δέσμευση ετήσιας διαφημιστικής δαπάνης 10 εκατ. δολαρίων ΗΠΑ από τις εταιρείες τώρα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τι αφορά το deal που ανακοίνωσαν
Πολλοί πίστεψαν ότι θα γίνει το remake της σειράς
Όλα όσα αξίζουν μια θέση στη watchlist
Όταν ο Μπέργκμαν, ο Λιντς και άλλοι δημιουργοί ασχολήθηκαν με τη διαφήμιση
Θρήνος στον χώρο της υποκριτικής
O δημιουργός των «Breaking Bad» και «Better Call Saul» επιστρέφει σε μεγάλα κέφια
Οι πρώτες αναφορές προήλθαν από τον Γάλλο ειδικό στα media Κλεμάν Γκαρέν
Η διάσημη ηθοποιός θα ενσαρκώσει την αδερφή της Μορτίσια Άνταμς στη σειρά του Netflix
Η επίσημη ανακοίνωση του τηλεοπτικού σταθμού
Το Hawkins βυθίζεται ολοένα και περισσότερο στην απειλή του Upside Down
Το story της ηθοποιού στο Instagram
Η πρώτη εκφωνήτρια, η τηλεόραση των Ενόπλων Δυνάμεων και τα ιδιωτικά κανάλια
Η σειρά-προοίμιο του Game of Thrones επιστρέφει με νέο κύκλο επεισοδίων - Πότε κάνει πρεμιέρα
Γιατί οι σειρές γίνονται πιο εύπεπτες, πιο ίδιες και τελικά πιο «χαζές»
Το μήνυμα που θέλησε να στείλει στους θαυμαστές του
Νέα μελέτη προειδοποιεί
Νέα πρόσωπα και άλμα 10 ετών στην αφήγηση του Ιαπωνικού ιστορικού έπους
Αναλυτές επισημαίνουν ότι το Netflix έχει καταφέρει να βρει τη σωστή ισορροπία τιμών
Το 2024 είχε καταδικαστεί και του είχε επιβληθεί ποινή φυλάκισης οκτώ μηνών
Αναβιώνει το θρυλικό κόμικ του Άλαν Μουρ - Με παραγωγή από τους Τζέιμς Γκαν και Πίτερ Σάφραν
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.