- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Όσκαρ 2019: Οι αναγνώστες της ATHENS VOICE ψήφισαν για την καλύτερη διαφήμιση του 2019
Η ATHENS VOICE ψήφισε αυτούς που αγάπησε να βλέπει, να ακούει, να διαβάζει τη χρονιά που πέρασε (μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα εδώ). Όπως τις προηγούμενες χρονιές, έτσι και φέτος μέσα από το σάιτ της A.V. ανακατέψατε την κατάταξη στις δεκάδες σύμφωνα με τα δικά σας κριτήρια και δώσατε τα δικά σας αποτελέσματα.
1. Ο ναυτικός / Jumbo αντίστροφη μέτρηση 2019 (κεντρικό βίντεο)
2. Να μας το προσέχεις / Amstel
3. Κική Παπαγεωργακάκη – Φιλόλογος / Hellmann’s
4. Σε ένα σπίτι ΙΚΕΑ ζεις πιο πολλά απ’ όσα φαντάζεσαι
5. Μαμά μου έφαγαν το τοστ! / Καραμολέγκος
6. Στο Άμστερνταμ / Ιστορίες Melissa
7. Μονομαχία στο Ελ Password / Cosmote
8. Νέα μπισκότα Μιράντα με μειωμένη ζάχαρη
9. Κάθε Μέρα Γιορτή / MISKO με τη Σμαράγδα Καρύδη
10. Ανακαίνιση Κατοικίας / Alpha
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ίσως όμως η μεγαλύτερη ανησυχία να αφορά τη δημιουργικότητα
Η δημοφιλής σειρά επιστρέφει με νέο κύκλο επεισοδίων - Πρεμιέρα 18 Δεκεμβρίου
Τι αφορά το deal που ανακοίνωσαν
Πολλοί πίστεψαν ότι θα γίνει το remake της σειράς
Όλα όσα αξίζουν μια θέση στη watchlist
Όταν ο Μπέργκμαν, ο Λιντς και άλλοι δημιουργοί ασχολήθηκαν με τη διαφήμιση
Θρήνος στον χώρο της υποκριτικής
O δημιουργός των «Breaking Bad» και «Better Call Saul» επιστρέφει σε μεγάλα κέφια
Οι πρώτες αναφορές προήλθαν από τον Γάλλο ειδικό στα media Κλεμάν Γκαρέν
Η διάσημη ηθοποιός θα ενσαρκώσει την αδερφή της Μορτίσια Άνταμς στη σειρά του Netflix
Η επίσημη ανακοίνωση του τηλεοπτικού σταθμού
Το Hawkins βυθίζεται ολοένα και περισσότερο στην απειλή του Upside Down
Το story της ηθοποιού στο Instagram
Η πρώτη εκφωνήτρια, η τηλεόραση των Ενόπλων Δυνάμεων και τα ιδιωτικά κανάλια
Η σειρά-προοίμιο του Game of Thrones επιστρέφει με νέο κύκλο επεισοδίων - Πότε κάνει πρεμιέρα
Γιατί οι σειρές γίνονται πιο εύπεπτες, πιο ίδιες και τελικά πιο «χαζές»
Το μήνυμα που θέλησε να στείλει στους θαυμαστές του
Νέα μελέτη προειδοποιεί
Νέα πρόσωπα και άλμα 10 ετών στην αφήγηση του Ιαπωνικού ιστορικού έπους
Αναλυτές επισημαίνουν ότι το Netflix έχει καταφέρει να βρει τη σωστή ισορροπία τιμών
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.