- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Gaming: Η καρδιά της «πολιτιστικής επανάστασης» των εφήβων
Τι ρόλο έπαιξε η πανδημία στην «αναγέννηση» του gaming;
Βιντεοπαιχνίδια: Γιατί οι millennials και η Gen Z προτιμά αυτή τη διασκέδαση και πώς το gaming έγινε η αιχμή της πολιτιστικής τους επανάστασης.
Κατά την διάρκεια της πανδημίας όλο και περισσότεροι νέοι απασχολούσαν τον χρόνο τους με τα βιντεοπαιχνίδια, καθώς αυτή η κατηγορία είναι πολύ δημοφιλής στην γενιά των millennials και της Gen Z. Οι επιχειρήσεις πλέον στοχεύουν στο να κατασκευάζουν παιχνίδια τα οποία θα δημιουργούν έναν ανταγωνισμό μεταξύ των παικτών καθώς θα παλεύουν να κερδίσουν μια μάχη. Το αποτέλεσμα αυτής της κίνησης θα είναι η προσέλκυση όλων και περισσότερων νέων και αναμένεται αυτή η αγορά να μεγαλώνει ταχύτατα κάθε χρόνο.
Χάρη στην ταχύτατη ανάπτυξη της τεχνολογίας έχουν δημιουργηθεί νέοι τρόποι σύνδεσης, κοινωνικοποίησης, εκμάθησης, δημιουργίας, παρακολούθησης, ακρόασης μουσικής, εμπειρίας τέχνης και άλλων. Η μεγαλύτερη αλλαγή όμως έχει δημιουργηθεί στους χώρους που καταλαμβάνουμε, στα μέρη που περνάμε τον χρόνο μας και στους τρόπους με τους οποίους ασχολούμαστε. Η φυσική παρουσία και η ψυχική παρουσία δεν είναι πια το ίδιο. Για παράδειγμα, τα παιδιά όταν βρίσκονται στον καναπέ με την οικογένεια τους, είναι στα αλήθεια εκεί μαζί τους ή έχουν απορροφηθεί από τον κόσμο του gaming;
Φαίνεται πως η κουλτούρα των καταναλωτών αλλάζει ακριβώς μπροστά στα μάτια μας. Όλο και περισσότερο τα εμπορικά κέντρα, οι κινηματογράφοι, τα αθλητικά γήπεδα και οι αλυσίδες fast-food που κάποτε χαρακτήριζαν τον πολιτισμό των νέων, τώρα παρατηρούμε πως έχει αλλάξει. Καθώς λοιπόν αλλάζει το επίκεντρο της κουλτούρας της νεολαίας, αλλάζει και το επίκεντρο της εξουσιαστικής δύναμης. Τώρα, μόλις το 40% των εφήβων στις ΗΠΑ πιστεύουν ότι το εμπορικό κέντρο είναι ένα ωραίο μέρος να βγει κάποιος με την παρέα του, ωστόσο το 50% δηλώνει ότι χρησιμοποιούν το Fortnite κυρίως για να κοινωνικοποιηθούν με φίλους.
Διαβάστε τη συνέχεια στο The Total Business.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Για εμάς που αγαπάμε αυτό το (μη) χρώμα
Υπάρχουν τομείς όπου η τεχνολογία δεν είναι ούτε «καλή» ούτε «κακή» από μόνη της — η αξία της κρίνεται από τη χρήση και τις προθέσεις μας.
Η Κομισιόν εξετάζει αν παραβιάζει τους κανόνες ανταγωνισμού
Παρά τις ανησυχίες για την εθνική ασφάλεια - Αντιδράσεις στο Κογκρέσο
«Το νιώθω σαν φίλο» υποστηρίζουν
Λειτουργεί με φως και φέρει ελληνική σφραγίδα
Τα πειράματα βασίστηκαν σε εκδόσεις εμπορικά διαθέσιμων chatbots
Στο αφιέρωμά του ξεχωρίζει και πέντε ανθρώπους που αναμένεται να ξεχωρίσουν το 2026
Ο Τζένσεν Χουάνγκ εργάζεται αδιάκοπα παρά το γεγονός ότι η εταιρεία του έγινε η πολυτιμότερη στον κόσμο
Η Κίνα προκαλεί Google και OpenAI - Ανοιχτό σε όλους το μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης
Η νέα λειτουργία του Wrapped δείχνει πόσο νέοι ή μεγάλοι είναι οι χρήστες βάσει μουσικών συνηθειών
Στις δοκιμές που έγιναν οι ερευνητές κατάφεραν να ανταλλάξουν ακόμη και γυμνό υλικό
Kαθώς πλέον ανταγωνίζεται μια ανεξάντλητη ποσότητα περιεχομένου που παράγεται μαζικά, γρήγορα και σχεδόν δωρεάν
Τα βίντεο, καλοφτιαγμένα και πειστικά, παραπλανούν ανυποψίαστους χρήστες
Η Κομισιόν επέβαλε το πρώτο πρόστιμο βάσει του Νόμου για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες
Η κυκλοφορία του Black Ops 7 απογοήτευσε, με πτώση πωλήσεων και λιγότερους ενεργούς παίκτες
Δημιουργείται ένας από τους μεγαλύτερους κόμβους τεχνητής νοημοσύνης σε Ασία-Ειρηνικό
«Έπεσαν» Canvas και Zoom
...και τα βρίσκουμε στα ρούχα μας ή ακόμα και μέσα στον κάδο και στα λοιπά τμήματα της συσκευής
Συνομιλία με έναν φιλόσοφο στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.