- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Google και Facebook οι δύο μεγαλύτεροι παίκτες της διαφήμισης
Η διαφήμιση των ΗΠΑ περνάει και επίσημα στα ψηφιακά μέσα
Πριν μερικά χρόνια θα φάνταζε αδιανόητο τα ψηφιακά media να κατέχουν μεγαλύτερο μέρος της διαφημιστικής πίτας από τα παραδοσιακά. Μόλις πριν τέσσερα χρόνια, τηλεόραση και τύπος είχαν ακριβώς τη διπλάσια διαφήμιση σε σχέση με ψηφιακά μέσα όπως το Facebook, αλλά αυτό σήμερα έχει αλλάξει.
Σύμφωνα με την εταιρία ψηφιακής έρευνας και δεδομένων eMarketer, υπολογίζεται πως φέτος, για πρώτη φορά, η διαφήμιση των ψηφιακών μέσων στις ΗΠΑ θα ξεπεράσει αυτή των παραδοσιακών, με την πρώτη να ακουμπάει τα 129,34 δισεκατομμύρια δολάρια και τη δεύτερη τα 109,48 δισεκατομμύρια δολάρια. Επιπλέον, τα στατιστικά δείχνουν ότι χρόνο με τον χρόνο η μεταξύ τους απόσταση θα μεγαλώνει και το 2021 η διαφορά θα ακουμπήσει σχεδόν τα 70 δισεκατομμύρια δολάρια.
Από αυτά τα χρήματα, το μεγαλύτερο μέρος θα αποτελέσει κέρδος για το Facebook και την Google, παρά τα νομικά προβλήματα περί προσωπικών δεδομένων που οι δύο εταιρίες αντιμετωπίζουν τελευταία. Ήδη από το 2018, και οι δύο μαζί συγκέντρωναν το 60% της ψηφιακής διαφήμισης, ποσοστό που αντιστοιχεί σε 65 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ φέτος θα έχουν ελάχιστο και στην πραγματικότητα φαινομενικό μόνο πλήγμα, καθώς το ποσοστό αυτό θα πέσει στο 59% αλλά πλέον θα αντιστοιχεί με 77 δισεκατομμύρια δολάρια. Και τα χρήματα αυτά είναι μόνο όσα θα πάρουν από τις ΗΠΑ.
Την ίδια στιγμή, στο παιχνίδι της διαφήμισης οι μεγάλοι χαμένοι θα είναι τρεις: οι εφημερίδες, τα περιοδικά και οι κατάλογοι. Συγκεκριμένα, τα δύο πρώτα υπολογίζεται ότι θα χάσουν περίπου το 18% της μέχρι τώρα διαφήμισής τους ενώ οι τελευταίοι το 19%.
Υπάρχουν, όμως, άλλοι παίκτες στο ψηφιακό κομμάτι; Ναι, αλλά είναι πολύ μικρότεροι. Την Google, η οποία υπολογίζεται ότι φέτος θα έχει το 37,2% της ψηφιακής διαφήμισης, και το Facebook, που φαίνεται ότι θα έχει το 22,1%, ακολουθούν το Amazon με 8,8%, η Microsoft με 3,8%,και η Verizon με 2,9%. Ωστόσο, αν και τα ποσοστά αυτά φαίνονται μικροσκοπικά μπροστά στα αντίστοιχα των δύο κολοσσών, θα πρέπει να παρατηρήσουμε ότι, με μία δεύτερη ματιά, το Amazon φαντάζει πολύ μεγαλύτερη και υπολογίσιμη δύναμη αφού σε σχέση με πέρυσι η διαφημιστική του αξία είχε τη μεγαλύτερη άνοδο (2%) σε αντίθεση με το Facebook και την άνοδο κατά μόνο 0,3%, αλλά και το Google στο οποίο μάλιστα παρατηρήθηκε πτώση κατά 1%.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο όρος χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1700 για να περιγράψει τη μαλακή λάσπη
Οι χρήστες Android πρέπει να είναι προετοιμασμένοι για να προστατεύσουν τα προσωπικά τους δεδομένα
Η επιλογή δώρου είναι πλέον εύκολη υπόθεση
Yπόσχεται σχεδόν απεριόριστη, καθαρή ενέργεια, χωρίς τα μακροχρόνια ραδιενεργά απόβλητα της σχάσης
Η AI περνά στο mainstream της μουσικής, με τις δισκογραφικές να ποντάρουν σε νέα μοντέλα εσόδων.
Εννιά μελέτες και κλινικές δοκιμές που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα θεμάτων υγείας
Οι 10+1 σημαντικότερες εξελίξεις στο AI για το 2025
Η μελέτη συνδυάζει νέες παρατηρήσεις ακτίνων Χ από το τηλεσκόπιο eROSITA/SRG
Το περιοδικό τιμά τους ηγέτες της τεχνολογίας που διαμορφώνουν το μέλλον
Σταμάτησε ξαφνικά να επικοινωνεί με τη Γη - Εξαφανίστηκε από τα ραντάρ στις 6 Δεκεμβρίου
Νέα ευρήματα αποκαλύπτουν ότι πρώιμοι Νεάντερταλ κατασκεύαζαν εστίες πριν 400.000 χρόνια
Συνδυάζοντας τη μαγεία των Χριστουγέννων με τον ενθουσιασμό του αθλητισμού
Πάνω από 36% για εργασία
Πώς συγκρινόμαστε με ζώα
Για εμάς που αγαπάμε αυτό το (μη) χρώμα
Υπάρχουν τομείς όπου η τεχνολογία δεν είναι ούτε «καλή» ούτε «κακή» από μόνη της — η αξία της κρίνεται από τη χρήση και τις προθέσεις μας.
Η Κομισιόν εξετάζει αν παραβιάζει τους κανόνες ανταγωνισμού
Παρά τις ανησυχίες για την εθνική ασφάλεια - Αντιδράσεις στο Κογκρέσο
«Το νιώθω σαν φίλο» υποστηρίζουν
Λειτουργεί με φως και φέρει ελληνική σφραγίδα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.