1821 Digital Gallery

Meta: Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ποζάρει με το νέο λογότυπο

Meta: Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ποζάρει με το νέο λογότυπο
Μαρκ Ζούκερμπεργκ © EPA/META HANDOUT
Η ανάρτησή του στο Instagram μία ημέρα μετά τις ανακοινώσεις
  • A-
  • A+
0
Meta: Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ποζάρει με το νέο λογότυπο της εταιρείας του και «καλωσορίζει» την νέα εποχή του Facebook.

Ο CEO της Meta, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, «καλωσορίζει» την νέα εποχή του Facebook με μια φωτογραφία που ανέβασε στο Instagram. Με φόντο το νέο λογότυπο της εταιρείας του, ο Ζούκερμπεργκ ποζάρει χαμογελαστός και γράφει «Γεια σου, Meta».

Υπενθυμίζεται ότι λίγες ημέρες νωρίτερα είχε ανακοινωθεί ότι το Facebook προχωρεί σε 10.000 νέες προσλήψεις για την ανάπτυξη του metaverse.

Σε πρώτη φάση το Facebook - Μeta σχεδιάζει να επενδύσει 50 εκατομμύρια δολάρια για τη δημιουργία αυτής της νέας πραγματικότητας -ένα βήμα που ο Mr Facebook χαρακτήρισε «κομβικό» για το μέλλον της εταιρείας.

Σχετικα
Metaverse: Το μέλλον προμηνύεται… φανταστικό
Metaverse: Το μέλλον προμηνύεται… φανταστικό

Σημειώνεται ότι ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ έκανε εκτενή αναφορά στο metaverse και το όραμά του για ένα διαδίκτυο με περισσότερη, ουσιαστικότερη και αμεσότερη συνδεσιμότητα, όπου η εικονική πραγματικότητα είναι ο απόλυτος πρωταγωνιστής που οδηγεί σε πόρτες, οι οποίες ήταν μονάχα ανοικτές σε ταινίες επιστημονικής φαντασίας. 

Στην ουσία, οι αλλαγές που ανακοινώθηκαν αφορούν στην πολιτική του Facebook και στην εισαγωγή μιας καινοτόμας πλατφόρμας, με βάση την εικονική πραγματικότητα, τη στιγμή που ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας μίλησε για μια νέα εποχή τόσο για τον τεχνολογικό κολοσσό όσο και για το Internet.

Metaverse - Ζούκερμπεργκ: Τι αλλαγές φέρνει 

To metaverse είναι ένας όρος που επινοήθηκε από τον συγγραφέα, Neal Stephenson, και χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στο μυθιστόρημα επιστημονικής φαντασίας του 1992 με τίτλο «Snow Crash».

Σχετικα
Γιατί το Facebook έγινε Meta και η επιδίωξη του metaverse
Γιατί το Facebook έγινε Meta και η επιδίωξη του metaverse

Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ κάνει λόγο για ένα «εικονικό περιβάλλον», που αποδίδει τρισδιάστατα το διαδίκτυο, αλλάζοντας την οπτικοακουστική -και όχι μόνο- εμπειρία του χρήστη. To metaverse αποδίδει τρισδιάστατα το διαδίκτυο, σύμφωνα με στελέχη σε εταιρείες videogame, οι οποίες εδώ και καιρό δεν σταματούν να ρίχνουν χρήμα στην προσπάθειά τους να φέρουν μια πρωτόγνωρη εμπειρία στους gamers.

Είναι ένας διαδικτυακός κόσμος με πλήθος εικονικών κοινοτήτων, άμεσα συνδεδεμένων μεταξύ τους, όπου οι χρήστες μπορούν να παίξουν, να εργαστούν και να συναντηθούν, χρησιμοποιώντας εξοπλισμό εικονικής πραγματικότητας (VR)  και επαυξημένης πραγματικότητας (AR). Και φυσικά σε άμεση επαφή με το smartphone ή άλλες συσκευές. Το metaverse, όμως, φιλοδοξεί να αλλάξει και πλήθος καθημερινών δραστηριοτήτων όπως είναι η ψυχαγωγία, η επικοινωνία αλλά και τα ψώνια.

Οι επικριτές του Μαρκ Ζάκερμπεργκ ισχυρίζονται ότι το Facebook αλλάζει σε meta στον απόηχο των Facebook Papers και των νέων αποκαλύψεων.

Σε κάθε περίπτωση, όμως, το σχέδιο για το metaverse μόνο επιστημονική φαντασία δεν είναι, από τη στιγμή που ολοένα και περισσότεροι τεχνολογικοί κολοσσοί στρέφουν την προσοχή τους προς τα εκεί.

Το Facebook που γίνεται meta φαίνεται πως είναι μόνο η αρχή.

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις 

Back to top

Προσεχως

Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5