Meta ή μετά το facebook: Θα τα καταφέρει ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ;
Ένα brand που τελικά έφτασε στην ωρίμανση, την ξεπέρασε και προσπαθεί με μεγάλη αγωνία να σηκωθεί από την παρακμή
Meta: Η αλλαγή ονόματος του facebook που ανακοίνωσε ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ και η εικονική πραγματικότητα του metaverse μέσα από μία οπτική μάρκετινγκ.
Κοιτώντας πίσω στο χρόνο, αλλά και το ίδιο το παρόν δεν χρειάζεται κανείς να εξηγήσει πολλά για το θέμα Facebook. Όλοι θυμόμαστε τα ατέλιωτα βράδια ξενυχτώντας σε παιχνίδια τύπου Farmville, κτλ. Και ακόμα περισσότερο όταν ξεκίνησε το θέμα που λέγεται Company Facebook Page. Δηλαδή μια σελίδα για το Brand μας, μέσα σε εκατομύρια μάτια χρηστών. Τι άλλο θες; Πω πω τι έκανε ο τύπος; Πολλοί ασφαλώς είχαμε αναρωτηθεί, σκεφτεί και βεβαίως δώσαμε απαντήσεις.
Με το πέρασμα του χρόνου, κάπου, κάτι, χάσαμε. Το πιο πετυχημένο βέβαια τουιτάρισμα το είδαμε τις τελευταίες 2-3 ημέρες –Meta ή Φέτα– και όλοι ανεξαρτήτου κλάδου, ίσως αναρωτηθήκαμε το εξής: «Τώρα μας δουλεύει; Πιθανόν, μάλλον, ίσως, άνετα θα πει κάποιος άλλος περίεργος». Γενικά είμαστε στη φάση «αλλάζω ρούχα»; «Κάτσε να κάνω κάτι σε αλλαγή για να πείσω»; Ο χρόνος θα δείξει.
Προσωπικά πιστεύω ότι ο κάθε ένας άνθρωπος μπορεί να είναι στο Facebook για τον δικό του λόγο. Οι επιχειρήσεις όμως δεν ξέρω κατά πόσο είναι έτοιμες και θα είναι στο μέλλον χωρίς εξειδικευμένους συνεργάτες να ανταπεξέλθουν. Θα μιλάμε για simple posts, θα υπάρχει το live –και εάν ναι, είμαι περίεργος να δω πώς και με ποιον τρόπο, θα έχουμε κάποια στιγμή συνδρομή για όλο αυτό; Ο Μαρκ θα μας τα πάρει όλα μια και καλή; Πάλι ο χρόνος θα δείξει.
Όμως, εάν τα βάλουμε κάτω και με μια οπτική marketing διαπιστώνουμε τα εξής:
Τελικά ένα Brand που «δύει», γιατί ξεκάθαρα τώρα, περί αυτού μιλάμε πλέον, το σηκώνεις εκ νέου με τέτοιο τρόπο; Έχοντας μια νέα ομπρέλα-brand και βάζεις από κάτω όλα τα είδη υπηρεσιών; Εύχομαι να μην είμαι ο μόνος που σκέφτηκε κάτι τέτοιο. Γιατί εάν είμαι ο μόνος, τότε έχουμε ένα μεγάλο θέμα. Το ότι ουδείς είδε ουσιαστικά ένα Mega-Relaunch σε κάτι που τελείωσε. Σε ένα brand που τελικά έφτασε στην ωρίμανση, την ξεπέρασε και προσπαθεί με μεγάλη αγωνία να σηκωθεί από την παρακμή. Παρακμή στην τέταρτη φάση του κύκλου ζωής προϊόντων/υπηρεσιών ισούται με τελειώνω το θέμα ή κάνω κάτι άλλο.
Ασφαλώς το Relaunch προϊόντων/υπηρεσιών δεν είναι κακό, όταν όμως δεν έχει δώσει τόσα δικαιώματα και κακές πλέον κριτικές και αναφορές. Μιλάμε λοιπόν για την ανάπτυξη από μια παρακμή, η οποία τώρα θα πρέπει να ξεκαθαρίσει εάν θα παρασύρει και το Mega Social Media εργαλείο που λέγεται Instagram. Γιατί το Instagram παίζει και παίζει πολύ καλά. Παρόλα αυτά, όταν αλλάζουν δεδομένα, αλλάζει και το καλό μαζί. Δεν λέω ότι θα πάει σαν το Facebook, αλλά κρατάω μικρό καλάθι. Όπως ένα καλαθάκι super market για 1-2 μικρά πράγματα.
Όσον αφορά το όνομα τώρα –το νέο όνομα– μιλάμε ξεκάθαρα για κάτι έξυπνο.Το Μετά, η Μετά εποχή (;) –άνετα το συνδέω– είναι κάτι πιασάρικο. Και είναι πιασάρικο, γιατί εάν διαβάσετε ακριβώς τι σημασιολογία της λέξης, τα λέει όλα. Το θέμα είναι εάν και ο Μάρκ με την ομάδα του θα τη γράψει και σωστά αυτή τη φορά, στη γλώσσα προγραμματισμού. Άλλωστε μην ξεχνάμε ... Είναι η πρώτη φορά που θα δούμε κάτι από τον ίδιο ... Γιατί το Facebook δεν ήταν όραμα του ίδιου όπως αποδείχθηκε στην πράξη και μετά πολλών δικαστηρίων.
Είμαι πολύ περίεργος! Μα πολύ όμως! Meta ή Μετά... Να δούμε μένει στο δια ταύτa, εάν τελικά το twitter και η «Φέτα» που θα φάμε, θα έχει δίκιο!
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το συνολικό αποτύπωμα της πλατφόρμας είναι περίπου 50 εκατ. μετρικοί τόνοι CO2e
Θέλοντας να τεστάρω τις δυνατότητες και τα όρια του εργαλείου, άρχισα να ζητάω συμβουλές θεωρώντας μάλλον απίθανο (και ηθικά απωθητικό) το να το χρησιμοποιήσω. Μέσα σε μισή ώρα είχα αγοράσει μηνιαία συνδρομή.
Ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα για την τεχνολογική εκπαίδευση
Τα τεχνικά προβλήματα όσον αφορά τη σύνδεση και παραμονή στα εν λόγω μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παρατηρούνται μάλιστα και στην Ελλάδα.
Το design και οι επιδόσεις του μέλλοντος στο σήμερα
Από τη θεραπεία αυτοάνοσων νοσημάτων με Τ-κύτταρα μέχρι δείγματα χώματος από τη Σελήνη
Οι επιστήμονες το 1998 αποκάλυψαν ότι αυτή η διαστολή επιταχύνεται, με την υποτιθέμενη αιτία να είναι η σκοτεινή ενέργεια
Τα αποτελέσματα που ανακοινώθηκαν τη Δευτέρα προήλθαν από ένα νέο τσιπ που ονομάζεται Willow
Πάνω από 15 εκατομμύρια διαδικτυακές απειλές το 2024 - Ανάγκη για ενισχυμένα μέτρα προστασίας
Τα ευρήματα μεγάλης έρευνας
Είναι τόσο μεγάλο κομμάτι της ζωής μας πια, που όταν δεν υπάρχει σύνδεση, κάτι μας πιάνει…
Όψεις της πόλης, αναμνήσεις, πράγματα που συνέβησαν παλιά, και πράγματα που συμβαίνουν σήμερα γύρω μας
Θα αργήσει η επιστροφή των ΗΠΑ στη Σελήνη
Η υπηρεσία λειτουργεί επί του παρόντος σε μερικές τοποθεσίες στις ΗΠΑ, στο Τέξας και την Αριζόνα
«Τα παιδιά χάνουν τον προσανατολισμό τους, ασχολούνται μόνο με likes»
Διαφορετική εικόνα από εκείνη που επικράτησε στις αγιογραφίες
Πόσο θα επηρεαστεί το οικοσύστημα και το κλίμα της Γης
Σε όλο τον κόσμο γίνονται προσπάθειες για την ανάπτυξη ανθεκτικών καλλιεργειών
Μερικά από τα πιο εμβληματικά και αγαπημένα παιχνίδια πρωταγωνιστούν στο επετειακό clip
Μια επένδυση που ξεπερνά τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.