Wine & Spirits

Ο Μαρκ Γουόλμπεργκ απέκτησε τη δική του τεκίλα

Όταν οι αστέρες του Χόλιγουντ επενδύουν τη δόξα και τα λεφτά τους

giannis-korovesis.jpg
Γιάννης Κοροβέσης
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Μαρκ Γουόλμπεργκ
Μαρκ Γουόλμπεργκ © Ernesto Ruscio/Getty Images

Ο χολιγουντιανός ηθοποιός Μαρκ Γουόλμπεργκ επένδυσε στην εταιρεία τεκίλας Flecha Azul.

Υλικό για ένα ακόμη επεισόδιο αποφάσισε να προσφέρει ο Μαρκ Γουόλμπεργκ σε όποιον βάλει σκοπό να γυρίσει ταινία με τη ζωή του, επενδύοντας αυτή τη φορά... σε εταιρεία τεκίλας και για την ακρίβεια στην Flecha Azul, στην οποία φυσικά, όπως δήλωσε, δεν ασχολείται και με πολλά πράγματα, απλώς... επενδύει. Και δεν έχουν πάει κι άσχημα οι επενδύσεις του αμερικανού ηθοποιού μέχρι σήμερα, άρα μακροπρόθεσμα σίγουρα είναι σωστοί και οι υπολογισμοί του.

Και τι δεν έχει κάνει πάντως μέχρι σήμερα, στα πενήντα του χρόνια, ο διάσημος ηθοποιός: πρωταγωνιστής σε ταινίες και τηλεοπτικές σειρές, παραγωγός, έχει προταθεί για Όσκαρ, ενώ από το 2010 διαθέτει και δικό του αστέρι στη Λεωφόρο του Χόλιγουντ. Έχει υπάρξει όμως και τραγουδιστής-μέλος του boy band Marky Mark & the Funky Bunch και με eurodance χιτάκι στην κορυφή των τσαρτ (το «Good Vibrations»), ζηλεύοντας ίσως τη φήμη του αδερφού του και μέλος των New Kids on the Block, Ντόνι Γουόλμπεργκ.

Όμως δεν σταματάμε εδώ. Στη τηλεοπτική διαφήμιση που τον έκανε γνωστό –αυτή της Calvin Klein, πίσω στα 90s– φήμες τον θέλουν να ζητά να αντικατασταθεί η συμπρωταγωνίστριά του ως υπερβολικά «κοκαλιάρα». Ήταν η Κέιτ Μος και τελικά δεν την άλλαξαν. Λίγα χρόνια πιο πίσω είχε πρωταγωνιστήσει και στο πάλκο της εφηβικής του ζωής, δυστυχώς για τους λάθος λόγους καθώς είχε συλληφθεί ουκ ολίγες φορές για ρατσιστικές επιθέσεις –έκανε μάλιστα και φυλακή–, ενώ πολλά χρόνια αργότερα θα συναντήσει τον Πάπα και θα του ζητήσει συγγνώμη για τα αστεία του στο κινηματογραφικό Ted. Είπαμε, μια ζωή γεμάτη εικόνες, αν μη τι άλλο.

Τα χρόνια πέρασαν όμως και ο Μαρκ Γουόλμπεργκ αποφάσισε πως για να εξασφαλίσει την μετέπειτα ζωή του, ειδικά με τα τέσσερα παιδιά που έχει με το μοντέλο Ρία Ντάρχαμ, θα πρέπει να επενδύσει τα χρήματά του και να το κάνει σωστά. Άνοιξε με τα αδέρφια του μια αλυσίδα μπεργκεράδικων, τα Wahlburgers, ξεκίνησε μια εταιρεία διατροφής για αθλητές και ανθρώπους που ασχολούνται με το fitness εν γένει και τώρα εισήλθε στον ζηλευτό κόσμο της βιομηχανίας των ποτών.

 

 

Την περίοδο της πρώτης καραντίνας κάποιος τον προσέγγισε: «Θα σε ενδιέφερε να αγοράσεις μια τεκίλα; Έχω μια καλή περίπτωση». Τα αρχικά γέλια του Γουόλμπεργκ έδωσαν θέση στη γνωριμία με τους δύο Μεξικανούς, νεαρούς ιδιοκτήτες της Flecha Azul, τον γκολφέρ Άμπραχαμ Ανσέρ και τον επιχειρηματία Άρον Μαρκέζ. Οι δυο τους του πέταξαν την ιδέα, στη συνέχεια τον πήραν στις εγκαταστάσεις παραγωγής στο Χαλίσκο του Μεξικό και, τέλος, του παρουσίασαν το πλάνο ανάπτυξης του brand. Και κάπως έτσι τον έπεισαν.

Φυσικά, δεν θα είναι ο πρώτος αστέρας του Χόλιγουντ που επενδύει σε κάποιο ποτό, ούτε καν ο πρώτος που επενδύει σε τεκίλα. Ο Ράιαν Ρέινολντς έχει αγοράσει δικό του τζιν, ο Μάθιου ΜακΚόναχι ενεπλάκη στη δημιουργία ενός μπέρμπον από την Wild Turkey, οι Metallica και ο Μπομπ Ντίλαν ουίσκι και η λίστα απαριθμεί ντουζίνες διασημοτήτων. Όμως, για έναν ακατανόητο λόγο αποδεικνύεται πως η τεκίλα βρίσκεται υψηλότερα στις προτιμήσεις των περισσοτέρων. Τα πιο κλασικά παραδείγματα είναι αυτό του Ντουέιν "The Rock" Τζόνσον, του Μάικλ Τζόρνταν, του Πιρς Μπρόσναν, της Κένταλ Τζένερ, όπως φυσικά και του Τζορτζ Κλούνεϊ. Όλοι εκ των προαναφερθέντων ενεπλάκησαν σε εταιρείες τεκίλας, ενώ η επένδυση του Κλούνεϊ αβγάτισε μέσα σε πέντε μόλις χρόνια, αφού κατάφερε να πουλήσει την τεκίλα Casamigos που είχε αγοράσει στην εταιρεία Diageo για σχεδόν ένα δισεκατομμύριο δολάρια!

 

 

Ο Μαρκ Γουόλμπεργκ δήλωσε πως γνωρίζει τον ανταγωνισμό και πως σκοπεύει να φέρει την Flecha Azul στη νούμερο ένα θέση, χωρίς να κάνει φυσικά ο ίδιος οτιδήποτε έχει σχέση με την παραγωγική διαδικασία. «Αυτό το αφήνω στους ικανότατους συνεργάτες μου. Εγώ το μόνο που θα κάνω είναι να τους κόβω επιταγές και να ασχολούμαι με την προώθηση της Flecha Azul. Νομίζω πως αρκεί».

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Winery Monsieur Nicolas: Το επισκέψιμο οινοποιείο με την ξεχωριστή ιστορία και τις μοναδικές ετικέτες κρασιού
Winery Monsieur Nicolas: Το επισκέψιμο οινοποιείο με την ξεχωριστή ιστορία και τις μοναδικές ετικέτες κρασιού

Η φήμη του χωριού Μεσενικόλα Καρδίτσας και της τοπικής ποικιλίας «Μαύρο Μεσενικόλα» ξεπερνά τα σύνορα της χώρας, χάρη στο όραμα και στη δουλειά τεσσάρων γενεών της οικογένειας Καραμήτρου

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.