- CITY GUIDE
- PODCAST
-
28°
Το Suzuki S-Cross είναι ασυναγώνιστο με ένα σωρό αρετές
Το νέο μοντέλο της Suzuki είναι διαθέσιμο σε οκτώ χρώματα


Suzuki S-Cross: Ασυναγώνιστο και με ένα σωρό αρετές, δυναμική σχεδίαση και σύγχρονα συστήματα ασφαλείας
Τι είναι
* Το 3ης γενιάς S-Cross που συνδυάζει τον δυναμικό χαρακτήρα ενός τετρακίνητου SUV με την άνεση.
* Είναι το μοντέλο με το οποίο η Suzuki αύξησε περαιτέρω τα ποσοστά της σε μια από τις πιο εμπορικές κατηγορίες σε παγκόσμιο επίπεδο.
* Χαρακτηρίζεται από ισχυρές, αλλά κυρίως φιλικές προς το περιβάλλον οδηγικές επιδόσεις, προηγμένα συστήματα ασφαλείας και συνδεσιμότητας.

Fast info
* Παραμένει σχεδιαστικά διαφορετικό από τα άλλα μοντέλα, εκφράζοντας την πάγια θέση της Suzuki, κανένα μοντέλο να μην αντιγράφει το άλλο
* Στο πλαίσιο μιας προσπάθειας προστασίας του περιβάλλοντος, η Suzuki ανακοίνωσε ότι θα επεκτείνει τη γκάμα των υβριδικών αυτοκινήτων της με την τεχνολογία strong hybrid από το επόμενο έτος στην Ευρωπαϊκή αγορά.

Σχεδιασμός
* Δυναμική σχεδίαση που παραπέμπει στην εικόνα ενός στιβαρού SUV από κάθε πλευρά.
* Μεγάλη μάσκα, δυναμικοί προβολείς LED υψηλής φωτεινότητας 3 σημείων και τα τετραγωνισμένα προστατευτικά φρύδια στους θόλους των τροχών ενισχύουν τον SUV χαρακτήρα του μοντέλου.
* Οι ασημί ενσωματωμένες ράγες οροφής είναι λειτουργικές ενώ ενισχύουν τη δυναμική εμφάνιση και την αεροδυναμική του οχήματος.
* Το S-Cross είναι διαθέσιμο σε οκτώ χρώματα.
* Στο εσωτερικό τρισδιάστατη σχεδίαση που ταιριάζει στον χαρακτήρα ενός δυναμικού SUV, ένα στοιχείο του οποίου είναι το μεγάλο πλάτος του πίνακα οργάνων με την οθόνη ηχοσυστήματος 9’’ ανάλογα με την έκδοση, ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης που υποστηρίζει ακόμα και τη λειτουργία αναγνώρισης φωνής.
* Πίνακας οργάνων, με έγχρωμη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων 4,2” που απεικονίζει γραφικά μια ποικιλία πληροφοριών για την υποστήριξη της οδήγησης.
* Η ευρύχωρη καμπίνα μοιάζει να «επικοινωνεί» με το εξωτερικό περιβάλλον χάρη στις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες που προσφέρουν εξαιρετική ορατότητα στον οδηγό
* Πανοραμική ηλιοροφή 1 μέτρου με το εξαιρετικά μεγάλο άνοιγμα -πάνω από μισό μέτρο- ενισχύει ακόμη περισσότερο την απόλαυση κάθε διαδρομής.
* Η καμπίνα είναι ευρύχωρη και έχει σχεδιαστεί για την άνεση έως και 5 ενηλίκων, μια και ανεξάρτητα από τη δραστηριότητα ψυχαγωγίας που θα επιλέξει ο οδηγός του, το νέο S-Cross προσφέρει τον χώρο και την άνεση που χρειάζονται για τη μεταφορά πέντε ενηλίκων και όλου του εξοπλισμού τους, χωρίς να θυσιάζεται η αισθητική του
* Μεγάλος αποθηκευτικός χώρος χωρητικότητας 430 λίτρων είναι εξαιρετικά ευέλικτος να υποστηρίξει πληθώρα υπαίθριων δραστηριοτήτων και ψυχαγωγίας.
* Επίσης υπάρχει η δυνατότητα ανάκλησης της πλάτης προς τα εμπρός, απελευθερώνοντας έτσι ακόμα 10 λίτρα στο χώρο αποσκευών.

Τεχνολογία
* Σύγχρονα συστήματα ασφάλειας Suzuki Safety Support που αξιοποιούν τις κάμερες και τους αισθητήρες, για να υποστηρίξουν τον οδηγό στην οδήγηση αλλά και στον τομέα της ασφάλειας.
* Σημαντικό στοιχείο της παλέτας Suzuki Safety Support είναι το Dual Sensor Brake Support (DSBS), όπου κατά την εμπροσθοπορεία, η μονή κάμερα και ο αισθητήρας λέιζερ κρίνουν αν υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης με οχήματα ή πεζούς και εκπέμπει μια προειδοποίηση ή ενεργοποιεί αυτόματα το σύστημα πέδησης, ανάλογα με τις συνθήκες.
* Η πανοραμική κάμερα 360 μοιρών με προβολή 360 μοιρών βελτιώνει την ασφάλεια και την άνεση. Τέσσερις κάμερες (μπροστά, πίσω και δύο πλευρικά) προσφέρουν πληθώρα εικόνων, έτσι ώστε ο οδηγός να έχει καλύτερη εικόνα του οχήματος, συμπεριλαμβανομένης και μιας εικόνας 3D για ασφαλή εκκίνηση

Στον δρόμο
* Το Suzuki S-Cross της δοκιμής μας κινούσε ένα σύνολο που αποτελείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα BoosterJet 1.4 λίτρων άμεσου ψεκασμού και το ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V SHVS που αποδίδει 129 ίππους και 235 Nm ροπής που εν προκειμένω συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
* Το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V SHVS αποτελείται από μια ηλεκτρογεννήτρια (ISG – Integrated Starter Generator) 48V με λειτουργία μικρού ηλεκτρικού κινητήρα των 17 ίππων και 50 Nm ροπής, μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V και έναν μετατροπέα τάσης 48-12V DC/DC
* Το μοντέλο διατίθεται με ένα κινητήριο σύνολο και χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, αμφότερα 6 σχέσεων
* Το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V SHVS χρησιμοποιεί την ενέργεια που ανακτά από την επιβράδυνση για την ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης καυσίμου και για τη βελτίωση της οδηγικής απόδοσης. Σε κανονικές συνθήκες οδήγησης, το σύστημα μειώνει την κατανάλωση καυσίμου περιορίζοντας τη ροπή του κινητήρα και αντισταθμίζοντας την ενέργεια αυτή μέσω της ηλεκτρογεννήτριας
* Εργοστασιακές τιμές: τελική ταχύτητα 195 χλμ/ώρα, μεικτή κατανάλωση 5,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 120 γρ./χλμ. (το 2WD 6MT).
* Απόσταση από το έδαφος 17,5 εκ.

Σύστημα τετρακίνησης AllGrip Select
* Το σύστημα τετρακίνησης AllGrip Select βοηθάει το S-Cross να ανταποκρίνεται άριστα σε κάθε έδαφος και οποιεσδήποτε συνθήκες οδήγησης.
* Το AllGrip Select διαθέτει τέσσερις λειτουργίες με εύκολη επιλογή (Auto, Sport, Snow και Lock) που διευκολύνουν τον οδηγό να επιλέξει τη ρύθμιση τετρακίνησης που ταιριάζει καλύτερα στις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.
* Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης προσαρμόζει τη ροπή που μεταφέρεται στους πίσω τροχούς και αξιοποιεί το ESP, την ενέργεια του κινητήρα, το σύστημα διεύθυνσης και άλλα ενσωματωμένα συστήματα, για τη χρήση των τεσσάρων λειτουργιών οδήγησης
Τιμές
* Οι τιμές για το νέο Suzuki S-Cross αρχίζουν από τις 22.680 ευρώ για την δικίνητη έκδοση 1.4 GL Hybrid 48V 129HP 2WD και από 27.680 ευρώ για την αντίστοιχη τετρακίνητη
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Με χαμηλές εκπομπές ρύπων και μεγάλη γκάμα επιλογών
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νίκο Χούλκενμπεργκ που ξεπέρασε τον Χάμιλτον
Βρεθήκαμε στο Λονδίνο λίγo πριν το βρετανικό Grand Prix
Βρετανικό... πανηγύρι για την παρθενική νίκη του Λάντο Νόρις στο Σίλβερστοουν
Ένας αγώνας πολύ πιο απαιτητικός σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια
Με 7 ακόμα αγώνες να παραμένουν στο ημερολόγιο, βρισκόμαστε αυτή τη στιγμή στο πιο κρίσιμο ίσως σημείο του φετινού πρωταθλήματος
Η τριάδα της επιτυχίας Νόρρις, Πιάστρι, Λεκλέρ με τον Λιούις στην τέταρτη θέση και τον Φερστάπεν «εκτός»
«Δικαιούμασταν 30 ελαστικά σε όλον τον αγώνα, τσεκάραμε 34, αλλά χρησιμοποιήσαμε 28»
Η νίκη του Τάνακ χάρισε στη Hyundai την πρώτη της νίκη φέτος
Η μεγαλύτερη σε χιλιόμετρα ημέρα του αγώνα ήταν δεδομένο ότι είναι δύσκολη, όσο και απαιτητική
Η Ειδική Διαδρομή Άγιοι Θεόδωροι δυσκόλεψε εξαιρετικά τα πληρώματα όλων των κατηγοριών
Μία ωραία προθέρμανση για το πλήρωμα του Ford Car Center
Το νέο μοντέλο φέρνει την πολυχρηστικότητα των B-SUV στις τιμές του B-Segment
Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Geely σχεδιασμένο για την παγκόσμια αγορά, πρωτοπορεί αισθητικά, με την σχεδιαστική του γραμμή.
Το νέο μοντέλο της Suzuki είναι διαθέσιμο σε οκτώ χρώματα
Ένας αγώνας γνωστός για τις σκληρές διαδρομές και τις μεγάλες συγκινήσεις
Παρατηρήσεις από τον δρόμο και από τη ζωή
Ο Τζορτζ Ράσελ με τη Mercedes, ο Μαξ Βερστάπεν με τη Red Bull και ο rookie της Mercedes, Αντρέα Κίμι Αντονέλι στο βάθρο
Η νέα Tonale στην «παλάμη του χεριού σας» με την εφαρμογή My Alfa Connect
Η δέσμευση της ACO για βιώσιμη κινητικότητα λαμβάνει επί του παρόντος τη μορφή του έργου MissionH24 για την εισαγωγή μιας κατηγορίας υδρογόνου στις 24 Ώρες του Λε Μαν
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.