- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Ράλι Σαρδηνίας: Νικητής ο Σεμπαστιέν Οζιέ που βρίσκεται όλο και πιο κοντά στον τίτλο
Χαμένος ο Οτ Τάνακ για ακόμα μια φορά στα ιταλικά εδάφη
Ράλι Σαρδηνίας: Νικητής ο Σεμπαστιέν Οζιέ που βρίσκεται όλο και πιο κοντά στον τίτλο
Δώδεκα μήνες μετά από ένα κλατάρισμα στην τελευταία Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) που του κόστισε τη νίκη με μόνο 0,2 δευτερόλεπτα από τον Οτ Τάνακ (Hyundai i20) ― το πιο κοντινό τερματισμό στην ιστορία του WRC ― ο Σεμπαστιέν Οζιέ (Toyota Yaris) τερμάτισε 1ος μετά από ένα πολύ δραματικό αγώνα στο Ιταλικό νησί της Μεσογείου.
Ο Οζιέ κρατούσε την πρώτη θέση κατάταξης για το συντριπτικό ποσοστό του αγώνα, και με ένα προβάδισμα 17,1 δευτερολέπτων πριν από την τελική Wolf Power Stage, με τον Οτ Τάνακ να βρίσκεται στη 2η θέση και τον ομόσταυλό του Κάλε Ροβανπέρα (Toyota Yaris) στην 3η, φαινόταν ότι θα ήταν μία ήπια τελική Ε.Δ. όμως, ένα λάθος του στα τελευταία χιλιόμετρα μείωσε τη διαφορά στα μισά. Ο Οζιέ αναγκάστηκε να σταματήσει και να κάνει όπισθεν αφού το αυτοκίνητό του δεν κατάφερε να στρίψει σε μια κλειστή στροφή.
«Στις αυλακώσεις, απλά δεν μπορούσα να στρίψω το αυτοκίνητο», εξήγησε ο Οζιέ. «Δεν υπήρχε καθόλου ταχύτητα, οπότε δεν προσπάθησα να το πιέσω και να χτυπήσω - προτίμησα να σταματήσω και να κάνω όπισθεν. Αλλά ναι, δεν ήταν ιδανικό. Παρόλα αυτά, ήταν αρκετό για να κερδίσω».
Ήταν μια νίκη που βασίστηκε στην επιμονή και την ψυχραιμία και όχι στην απόλυτη κυριαρχία. Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ανέβηκε στην 1η θέση της κατάταξης κατά τη διάρκεια του πολύ σκληρού πρώτου σκέλους της Παρασκευής - ένα σκέλος που είδε πολλά πληρώματα Rally1 να χάνουν έδαφος - πριν διαχειριστεί προσεκτικά τη διαφορά από τον Τάνακ κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.
«Υπάρχουν πολλοί αγώνες που έχω κερδίσει αρκετές φορές», πρόσθεσε. «Είναι απλώς ένα είδος ράλι που μου αρέσει - όπου απαιτείται ακριβής οδήγηση, αλλά και ομαλότητα στη διαχείριση των ελαστικών. Ευχαριστώ την ομάδα - εξαιρετική ανατροπή μετά την Πορτογαλία όσον αφορά την ταχύτητα και τις ρυθμίσεις, οπότε έγινε πολύ καλή δουλειά.»
Αυτό σηματοδότησε διαδοχικές νίκες για τον Γάλλο μετά τον θρίαμβό του στο Ράλι Πορτογαλίας τον περασμένο μήνα και την τρίτη νίκη του στη σεζόν από τους 4 αγώνες στους οποίους έχει συμμετάσχει ως τώρα. Η σημερινή νίκη τον φέρνει ακόμα πιο κοντά στη στον τίτλο.
Ο Έλφιν Έβανς (Toyota Yaris), ο οποίος τερμάτισε 4ος στο ράλι, είδε το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα να μειώνεται σε μόλις 17 βαθμούς έναντι του Οζιέ, ενώ ο Κάλε Ροβανπέρα – ο οποίος τερμάτισε 42,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Τάνακ στην 3η θέση της γενικής και συγκέντρωσε επίσης τους περισσότερους βαθμούς στο Super Sunday - έπεσε στην τρίτη θέση της βαθμολογίας.
Ο Τάνακ και ο Τιέρι Νεβίλ (Hyundai i20) παραμένουν τέταρτος και πέμπτος αντίστοιχα μετά τον έκτο αγώνα από τους 14 συνολικά. Η τέταρτη θέση του ‘Εβανς ήρθε μετά την ανάκαμψη από μια καθυστέρηση λόγω αλλαγής τροχού το Σάββατο, ενώ ο Τακαμότο Κατσούτα (Toyota Yaris) και ο Όλιβερ Σόμπεργκ (Toyota GR Yaris Rally2) τερμάτισαν στην 5η και 6η θέση αντίστοιχα.
Ο Σάμι Παγιάρι (Toyota Yaris) υπέστη ζημιά στον πίσω άξονα μετά από ένα τετακέ στην πρώτη Ε.Δ. της Κυριακής και έπεσε από την πέμπτη στην έβδομη θέση μέχρι τον τερματισμό. Ο Νίκολαι Γκριάζιν (Skoda Fabia RS Rally2) τερμάτισε στην 8η θέση γενικής, ενώ οι Ρομπέρτο Νταπρά (Skoda Fabia RS Rally2) και ο Καγιετάν Καγιετάνοβιτς (Toyota GR Yaris Rally2) συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα στην 9η και 10η θέση αντίστοιχα.
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι έρχεται στην Ελλάδα στα τέλη Ιουνίου (26-29) για το θρυλικό EKO Acropolis Rally Greece, με έδρα τη Λαμία.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.