Αυτοκινηση

Ράλλυ Μόντε-Κάρλο: O Neuville μπροστά μετά τις βραδινές Ε.Δ. της Πέμπτης

Αφετηρία στην εμβληματική πλατεία Καζίνο του Μονακό

eleni_helioti_1.jpg
Ελένη Χελιώτη
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Ράλλυ Μόντε-Κάρλο: O Neuville μπροστά μετά τις βραδινές Ε.Δ. της Πέμπτης
© RBCP

Ράλλυ Μόντε-Κάρλο: Η σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ FIA 2025 ξεκίνησε στο λαμπερό Μονακό

Η σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ FIA 2025 ξεκίνησε με θεαματικό τρόπο, ξεκινώντας όπως πάντα στην εμβληματική πλατεία Καζίνο του Μονακό στο Μόντε Κάρλο. Από εκεί, τα πληρώματα – μαζί με δεκάδες χιλιάδες θαυμαστές – ανέβηκαν στις γαλλικές Άλπεις για τις τρεις πρώτες νυχτερινές Ειδικές Διαδρομές, μια μεγάλη παράδοση του συγκεκριμένου αγώνα.

Ράλλυ Μόντε-Κάρλο: O Neuville μπροστά μετά τις βραδινές Ε.Δ. της Πέμπτης
© RBCP

Ράλλυ Μόντε-Κάρλο: Οι πρώτες ειδικές διαδρομές

Στην προσπάθειά του να εξασφαλίσει μια 10η νίκη στο Μόντε Κάρλο, ο Sebastien Ogier (Toyota Yaris) σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στις 2 πρώτες Ε.Δ. Ωστόσο, οι ελπίδες του Γάλλου δέχθηκαν ένα πλήγμα στην τελευταία Ε.Δ., Avançon στη Notre-Dame-du-Laus. Έχασε τον έλεγχο του Yaris του, γλίστρησε και έπεσε σε έναν στύλο, κάτι το οποίο του κόστισε πάνω από 20 δευτερόλεπτα, με αποτέλεσμα να πέσει στην τρίτη θέση.

Ο Neuville, οδηγώντας ένα Hyundai i20 N Rally1, εκμεταλλεύτηκε το λάθος του Ogier για να διεκδικήσει το προβάδισμα με ένα μικρό πλεονέκτημα 2,0 δευτερολέπτων έναντι Elfyn Evans (Toyota Yaris).

Ο Βέλγος βασίστηκε στα ολοκαίνουργια σούπερ μαλακά ελαστικά Ventus Z215 της Hankook, τα οποία ήταν ιδανικά για τον συνδυασμό ξηρής και υγρής ασφάλτου, με σημεία όπου μπορεί να υπήρχε πάγος.

Ράλλυ Μόντε-Κάρλο: O Neuville μπροστά μετά τις βραδινές Ε.Δ. της Πέμπτης
© RBCP

Ο Neuville είπε ότι ήταν πολύ δύσκολο να κρατήσει το αυτοκίνητο στο δρόμο. «Είμαι ευχαριστημένος με την πρώτη μέρα. Γενικά, στόχος μας ήταν να τελειώσουμε σήμερα».

Ο Ogier θεώρησε τον εαυτό του τυχερό που γλίτωσε χωρίς μεγάλες ζημιές, λέγοντας: «[Ήταν] δύσκολο φυσικά. Πολλή λάσπη στο δρόμο και χτυπήσαμε πλάγια σε έναν στύλο. Είμασταν τυχεροί που τη γλιτώσαμε».

Ο Ott Tänak της Hyundai διατήρησε τα πράγματα σταθερά για να εξασφαλίσει την τέταρτη θέση, 27,0 δευτερόλεπτα μακριά από το προβάδισμα του Neuville. Ο Εσθονός πέρασε τον ομόσταυλό του Adrien Fourmaux ― ο οποίος έφυγε από την MSport και οδηγεί φέτος με τη Hyundai ― στην 3η Ε.Δ., και ο Γάλλος τελείωσε την ημέρα στην 5η θέση, 3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Tanak.

Στην 6η θέση τερμάτισε ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Kalle Rovanperä (Toyota Yaris), ο οποίος επιστρέφει στην Toyota φέτος σε καθεστώς πλήρης απασχόλησης, για όλους του αγώνες. Ο Rovanperä παραδέχτηκε ότι η έλλειψη πρόσφατης εμπειρίας του στο Μόντε-Κάρλο ήταν μεγάλο μειονέκτημα και τον κράτησε πίσω.

Ράλλυ Μόντε-Κάρλο: O Neuville μπροστά μετά τις βραδινές Ε.Δ. της Πέμπτης
© RBCP

Στην 7η θέση τελείωσε την ημέρα ο οδηγός του M-Sport Ford Puma Rally1, Grégoire Munster, περνώντας τον Takamoto Katsuta – ο οποίος έδινε μάχη με τη γρίπη – κατά 4,5 δευτερόλεπτα. Ο Φινλανδος Sami Pajari (Toyota Yaris) τελείωσε στην 9η θέση και ο Nikolay Gryazin έκλεισε το top 10 σε ένα Škoda Fabia RS Rally2.

 

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.