- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
SECTO Ράλι Φινλανδίας: Ο Σεμπαστιάν Οζιέ νικητής μετά από έναν ζόρικο αγώνα
Ο Kalle Rovanpera εκτός στην προτελευταία Ε.Δ. του αγώνα


SECTO Ράλι Φινλανδίας: Η νίκη του Σεμπαστιάν Οζιέ, οι κακοτυχίες στην Ε.Δ. και η υπόλοιπη δεκάδα
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ είχε μία νίκη «έκπληξη» στο Secto Rally Finland σήμερα, Κυριακή, αφού ο ομόσταυλός του στην Toyota GAZOO Racing, Kalle Rovanperä, βγήκε εκτός δρόμου και έχασε τα πάντα στην προτελευταία Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) του Ράλι Φινλανδίας.
Ο Rovanperä υπήρξε πρώτος σχεδόν καθ' όλη τη διάρκεια του Ράλι το τελευταίο τριήμερο, και ήταν έτοιμος να πάρει επιτέλους αυτή την πολυπόθητη νίκη στη χώρα του, μετά από 7 χρόνια αναμονή. Μπαίνοντας στην 19η Ε.Δ. του αγώνα σήμερα το μεσημέρι, και την προτελευταία του αγώνα, είχε ένα τεράστιο προβάδισμα 45,8 δευτερολέπτων έναντι του Σεμπαστιάν Οζιέ ο οποίος βρισκόταν στη 2η θέση. Ωστόσο, όλα πήγαν στραβά για τον 23χρονο όταν μια μεγάλη πέτρα στην άκρη του δρόμου τον έβγαλε εκτός γραμμής, κάτι το οποίο οδήγησε το αυτοκίνητο στα δέντρα. Σε αυτό το σημείο είχε εξαλειφθεί κάθε ελπίδα για νίκη.

Η ίδια Ε.Δ. «πρόσφερε» κακοτυχία και στο 3ο μέλος της Toyota, Elfyn Evans, ο οποίος βγήκε εκτός δρόμου από το άγχος του να «κυνηγήσει» πόντους στη Super Sunday με σκοπό να αναπληρώσει αυτά που έχασε την Παρασκευή λόγω σπασμένου άξονα μετάδοσης κίνησης.
Ήταν η πρώτη φορά που ο Ogier έτρεχε στο Ράλι Φινλανδίας από το 2021, και πήρε σε αυτόν τον αγώνα την 61η νίκη του στο WRC με 40,1 δευτερόλεπτα διαφορά από τον 2ο στην κατάταξη οδηγό του Hyundai i20 N Rally1, Thierry Neuville. Ο Adrien Fourmaux, οδηγώντας ένα Puma Rally1 για την M-Sport Ford, κατέκτησε την τελευταία θέση στο βάθρο 34,0 δευτερόλεπτα πιο πίσω.
«Είναι δύσκολο να χαμογελάς αυτή τη στιγμή», παραδέχτηκε ο Ogier. «Μια νίκη στη Φινλανδία είναι πάντα ωραία, αλλά δεν μας αρέσει έτσι. Λυπάμαι πολύ για τον Kalle και τον Jonne, ήταν άτυχοι με την πέτρα και είναι κρίμα για αυτούς. Ήμασταν άτυχοι στη Σαρδηνία και χάσαμε στην τελευταία Ε.Δ., αλλά υπήρξαμε τυχεροί εδώ».

Τα σημερινά γεγονότα έχουν φέρει μια μεγάλη ανακατάταξη στη βαθμολογία του πρωταθλήματος οδηγών με τον Ogier να βρίσκεται τώρα δεύτερος, παρά το γεγονός ότι δεν έχει συμμετάσχει σε 3 αγώνες φέτος. Δεδομένου του γεγονότος ότι και ο Ott Tänak, ο οποίος βγήκε εκτός αγώνα την Παρασκευή, και ο Evans σημείωσαν μηδέν, οι δύο οδηγοί έπεσαν στην τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα.

Από την άλλη, ο Neuville ήταν ο μεγαλύτερος νικητής όσον αφορά τον τίτλο. Έχοντας φτάσει στη Φινλανδία με προβάδισμα οκτώ πόντων, το προβάδισμα του Βέλγου είναι τώρα στους 27 πόντους μετά τον 9ο από τους 13 αγώνες του πρωταθλήματος, ενώ η ομάδα της Hyundai Motorsport αύξησε το προβάδισμά της έναντι της Toyota στο πρωτάθλημα κατασκευαστών στους 20.
«Ήταν συναισθηματικά ένα τρελό Σαββατοκύριακο», είπε. «Είχαμε μια έξυπνη προσέγγιση αυτό το Σαββατοκύριακο γνωρίζοντας ότι ήταν δύσκολο να πολεμήσουμε με τα Toyota. Μετά τα προβλήματα της ομάδας μας (ο Tänak και ο Esapekka Lappi είχαν και οι δύο ατυχήματα την Παρασκευή), ξέραμε ότι έπρεπε να φέρουμε τους βαθμούς για την ομάδα».

H ομάδα της M-Sport Ford είχε μια ακόμα πολύ ευχάριστη έκπληξη όταν ο Fourmaux ανέβηκε στην 3η θέση, κάτι το οποίο σηματοδότησε το τέταρτο βάθρο του στο φετινό πρωτάθλημα. Ο Γάλλος υστερούσε από τον Neuville κατά 34,0 δευτερόλεπτα στην τελευταία Ε.Δ., με το Toyota Yaris του Sami Pajari να βρίσκεται 40,4 δευτερόλεπτα πίσω.
Ο Pajari, μαζί με τον συνοδηγό Enni Mälkönen, είχαν ένα εντυπωσιακό ντεμπούτο στην κορυφαία κατηγορία του WRC στο Ράλλυ Φινλανδίας. Μετά από ένα δύσκολο ξεκίνημα, το οποίο περιλάμβανε δύο spins που οδήγησαν σε ζημιά στο πίσω φτερό την Παρασκευή, το Φινλανδικό πλήρωμα έκανε για πρώτη φορά τον ταχύτερο χρόνο, «κερδίζοντας» την Ε.Δ. WRC στο Ruuhimäki το Σάββατο

Την υπόλοιπη πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν πληρώματα της κατηγορίας Rally2. Ο Oliver Solberg ήταν ο νικητής της κατηγορίας WRC2 και κατέλαβε την πέμπτη θέση γενικής μπροστά από τους Jari-Matti Latvala (Toyota GR Yaris Rally2), Lauri Joona (Skoda Fabia RS Rally2), Mikko Heikkilä (Toyota GR Yaris Rally2), Nikolay Gryazin (Citroen C3 Rally2), και Georg Linnamäe (Toyota GR Yaris Rally2).
Επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος του 2024 το δικό μας EKO Acropolis Rally Greece, με έδρα τη Λαμία από 5 ως 8 Σεπτεμβρίου.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα βασικά χαρακτηριστικά των δύο νέων μοντέλων
Μετά από 23 χρόνια, ο Elfyn Evans είναι ο 3ος Βρετανός που κερδίζει τη διοργάνωση
Στο Grand Prix της Κίνας ο Όσκαρ Πιάστρι της McLaren κατέκτησε την πρώτη θέση, σημειώνοντας την τρίτη νίκη της καριέρας του
O πρώτος χωμάτινος αγώνας της χρονιάς, και ο μεγαλύτερος σε αγωνιστικά χιλιόμετρα, υπήρξε ιδιαίτερα σκληρός και απαιτητικός
Το νέο μοντέλο της Subaru συνδυάζει την παράδοση της εταιρείας με τη σύγχρονη τεχνολογία υβριδικής κίνησης
Ο κινεζικός κολοσσός αυτοκινήτων στην Ευρώπη
Το όνομά του σημαίνει «οικείο» και «καινοτόμο», τονίζοντας έτσι τις απρόσκοπτες κοινωνικές αλληλεπιδράσεις και τη συνδεσιμότητα
Ένα εντελώς νέο μοντέλο στην κατηγορία των compact SUV.
Ένα μοντέλο με προηγμένη τεχνολογία και premium χαρακτηριστικά
Μοιάζει βγαλμένο από ταινία επιστημονικής φαντασίας - Υπόσχεται μια νέα εποχή στις μεταφορές
Το 2024 αποτέλεσε μια κομβική χρονιά για τη Citroen
Ο Τακαμότο Κατσούτα χάνει την ευκαιρία να αρπάξει τη νίκη
Με τα εξελιγμένα συστήματά του το Avenger είναι σύμμαχος του οδηγού
O Adrien Fourmaux εκτός συναγωνισμού
Έλφιν Έβανς , Τακαμότο Κατσούτα και Οτ Τάνακ στην πρώτη τριάδα
Κατέρρευσαν τα σχέδια για τη δημιουργία της υπ' αριθμόν 3 αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο
Βασικό του πλεονέκτημα οι μικρές του διαστάσεις και ο πλούσιος εξοπλισμός που συμβάλλει στις άνετες μετακινήσεις
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.