- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
TET Ράλλυ Λετονίας: O Rovanpera «εξαφανίζει» τον ανταγωνισμό
Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ηγείται με 42,5 δευτερόλεπτα διαφορά
TET Ράλλυ Λετονίας: O Rovanpera «εξαφανίζει» τον ανταγωνισμό - Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ηγείται με 42,5 δευτερόλεπτα διαφορά
Σε 8 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) ανταγωνίζονταν σήμερα τα πληρώματα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, και ο 23χρονος, ήδη δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Kalle Rovanperä (Toyota Yaris) σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε 6 από αυτές. Ξεκίνησε την ημέρα όντας 15,7 δευτερόλεπτα μπροστά από τον 2ο χθες στην κατάταξη Martins Sesks (Ford Puma), και τελείωσε την ημέρα 42,5 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Sebastien Ogier (Toyota Yaris).
Ήταν ένα πρωί-ορόσημο για τον Rovanperä καθώς «πήρε» την 200η Ειδική Διαδρομή στην καριέρα του στο WRC στην Ε.Δ. Snepele, την 2η της ημέρας. Το πλεονέκτημά του είχε ήδη φτάσει τα 34,8 δευτερόλεπτα πριν από το μεσημεριανό σέρβις και η κυριαρχία του συνεχίστηκε μέχρι το απόγευμα.
Ο Ogier ξεκίνησε τη μέρα 5,9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Sesks, αλλά πέρασε τον νεαρό της M-Sport Ford στην τελευταία Ε.Δ. του πρωινού σκέλους. Η τύχη ήταν με το μέρος του Γάλλου όταν έχασε τον έλεγχο και μπήκε σε ένα χαντάκι στην προτελευταία Ε.Δ. του πρωινού σκέλους, πριν ξαναβγεί στο δρόμο αλώβητος.
Ο Sesks, ο οποίος τελείωσε τη μέρα μόλις 4,7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ogier, βρίσκεται πάρα πολύ κοντά στο να κατακτήσει μία θέση στο βάθρο για πρώτη φορά, στη δεύτερη μόλις φορά που συμμετάσχει σε αγώνα στην κορυφαία κατηγορία του αθλήματος. Είναι αξιοσημείωτο ότι οι δύο οδηγοί μπροστά του, όπως επίσης και ο Ott Tänak (Hyundai i20) πίσω του στην 4η θέση γενικής, έχουν υπάρξει παγκόσμιοι πρωταθλητές.
Ο Tänak πήγε από την 6η στην 4η θέση, κάνοντας τον ταχύτερο χρόνο στην 3η Ε.Δ. της ημέρας. Ωστόσο, ένα σφάλμα μετάδοσης στο τέλος της ημέρας στην Ε.Δ. Liepāja City Stage του κόστισε περίπου 15 δευτερόλεπτα και έφτασε στο τέλος της ημέρας 20,8 δευτερόλεπτα πίσω από τον Sesks.
Ο Tanak κατάφερε να συγκεντρώσει περισσότερους πόντους το Σάββατο από τους ανταγωνιστές του για το πρωτάθλημα οδηγών Elfyn Evans (Toyota Yaris) και Thierry Neuville (Hyundai i20), οι οποίοι τελείωσαν την ημέρα στην 6η και 8η θέση αντίστοιχα, αλλά πρέπει να ολοκληρώσει το ράλλυ την Κυριακή για να τους εξασφαλίσει.
Στην 5η θέση βρίσκεται μετά το πέρας του Σαββάτου ο νεαρός Γάλλος, Adrien Fourmaux (Ford Puma), ο οποίος βρίσκεται 8,4 δευτερόλεπτα πίσω στο Tänak αλλά με 17,9 προβάδισμα έναντι του Evans. Ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) έπεσε στην 8η θέση, ενώ είχε φτάσει μέχρι την 4η, επειδή μια πρόσκρουση έσπασε το υδραυλικό τιμόνι του στην 11η Ε.Δ. του αγώνα. Τη δεκάδα συμπληρώνουν οι Esapekka Lappi (Hyundai i20) και Grégoire Munster (Ford Puma) αντίστοιχα.
Η τελευταία ημέρα του αγώνα συμπεριλαμβάνει 2 επαναλαμβανόμενες Ε.Δ., συνολικού μήκους 64,08 χλμ. Το πρώτο είναι το Krogzemji στις 08:55 τοπική ώρα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.