- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Ράλλυ Λετονίας: Όλα όσα έγιναν στην πρώτη μέρα του εντυπωσιακού αγώνα
Το ΤΕΤ Ράλλυ Λετονίας ξεκίνησε το βράδυ της Πέμπτης 18 Ιουλίου με μία Σούπερ Ειδική Διαδρομή όπου ταχύτερο χρόνο έκανε ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris), και στην 2η και 3η θέση τερμάτισαν οι Thierry Neuville (Hyundai i20) και Sebastien Ogier (Toyota Yaris) αντίστοιχα. Το ντεμπούτο του Ράλλυ Λετονίας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της FIA σηματοδοτεί κάτι σαν επιστροφή στην πατρίδα για τον 23χρονο Φινλανδό Rovanpera, καθώς ξεκίνησε το πρώτο του ράλλυ σε ηλικία 12 ετών στους δρόμους αυτής της χώρας της Βαλτικής.
Ράλλυ Λετονίας: Η πρώτη μέρα του κρίσιμου αγώνα στα πλαίσια του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος
Ο αγώνας όμως ουσιαστικά ξεκίνησε σήμερα, Παρασκευή, με 7 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.), 3 στο πρωινό σκέλος και 4 στο μεσημεριανό. Η ημέρα ξεκίνησε και τελείωσε με τον δύο φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Kalle Rovanpera, να βρίσκεται στην πρώτη θέση γενικής και να αυξάνει αργά αλλά σταθερά το προβάδισμά του, από 3,7 δευτερόλεπτα έναντι στον Ogier στην 1η Ε.Δ. της ημέρας, στα 15,7 δευτερόλεπτα διαφορά από τον εκπληκτικό «newbie» Martins Sesks (Ford Puma) ο οποίος είχε εξαιρετικές επιδόσεις για ακόμα μία φορά, αφήνοντας τον Ogier στην 3η θέση γενικής, 5,9 δευτερόλεπτα πίσω του.
Ο 24χρονος Sesks, του οποίου είναι μονάχα ο δεύτερος αγώνας στη κορυφαία κατηγορία, και η πρώτη φορά που χρησιμοποιεί το υβριδικό σύστημα στο M-Sport Ford Puma Rally1, εξέπληξε τους πάντες και σίγουρα χαροποίησε ιδιαίτερα την ομάδα του, ιδιαίτερα όταν με τον συνοδηγό του, Renārs Francis , έκαναν τον ταχύτερο χρόνο όχι μόνο σε μία, αλλά σε δύο Ε.Δ. της ημέρας (την 2η και την 3η).
«Είναι καταπληκτικό», είπε ο Sesks, στο τέλος της ημέρας, «ήταν τόσο συγκινητικό σήμερα, αλλά και χθες. Νομίζω ότι αυτές οι επόμενες δύο μέρες θα είναι το ίδιο».
Η all-in προσέγγιση του Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) στον τελευταία Ε.Δ. Talsi βοήθησε τον οδηγό της Toyota να «προσπεράσει» τον Ott Tänak (Hyundai i20) και να πάρει την τέταρτη θέση συνολικά. Τερμάτισε 11,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ogier, με τον Adrien Fourmaux (Ford Puma), ο οποίος επίσης προσπέρασε τον Tänak στην ίδια Ε.Δ., να τερματίζει 5,3 δευτερόλεπτα πίσω του. Ο Tanak στην 6η θέση και μόνο 0,3 πίσω από τον Fourmaux βρίσκεται 13,9 δευτερόλεπτα μακριά από τον 7ο στην κατάταξη Elfyn Evans (Toyota Yaris). Ο Tänak έπεσε από την τέταρτη στην έκτη θέση μετά από μια δύσκολη μέρα. Ο Εσθονός ανέφερε από νωρίς έλλειψη αυτοπεποίθησης καθώς και ένα πρόβλημα στα φρένα που διόρθωσε στην άκρη του δρόμου μετά την προτελευταία Ε.Δ.
Ο ηγέτης του πρωταθλήματος Thierry Neuville, ξεκινούσε δεύτερος στην σειρά εκκίνησης και δυσκολεύτηκε να βρει πρόσφυση χωρίς έχει καθαρές γραμμές να ακολουθήσει. Ζημιά στα ελαστικά κόστισε στον Esapekka Lappi (Hyundai i20) αρκετό χρόνο στην 4η Ε.Δ. της ημέρας, αλλά έσπευσε να επισημάνει ότι τα κύρια προβλήματά του ήταν «μεταξύ του τιμονιού και του καθίσματος». Έπεσε στη 10η, παραμένοντας πίσω από τους Grégoire Munster (Ford Puma) και Neuville.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.