- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Ράλλυ Λετονίας: Όλα όσα έγιναν στην πρώτη μέρα του εντυπωσιακού αγώνα
Το ΤΕΤ Ράλλυ Λετονίας ξεκίνησε το βράδυ της Πέμπτης 18 Ιουλίου με μία Σούπερ Ειδική Διαδρομή όπου ταχύτερο χρόνο έκανε ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris), και στην 2η και 3η θέση τερμάτισαν οι Thierry Neuville (Hyundai i20) και Sebastien Ogier (Toyota Yaris) αντίστοιχα. Το ντεμπούτο του Ράλλυ Λετονίας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της FIA σηματοδοτεί κάτι σαν επιστροφή στην πατρίδα για τον 23χρονο Φινλανδό Rovanpera, καθώς ξεκίνησε το πρώτο του ράλλυ σε ηλικία 12 ετών στους δρόμους αυτής της χώρας της Βαλτικής.
Ράλλυ Λετονίας: Η πρώτη μέρα του κρίσιμου αγώνα στα πλαίσια του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος
Ο αγώνας όμως ουσιαστικά ξεκίνησε σήμερα, Παρασκευή, με 7 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.), 3 στο πρωινό σκέλος και 4 στο μεσημεριανό. Η ημέρα ξεκίνησε και τελείωσε με τον δύο φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Kalle Rovanpera, να βρίσκεται στην πρώτη θέση γενικής και να αυξάνει αργά αλλά σταθερά το προβάδισμά του, από 3,7 δευτερόλεπτα έναντι στον Ogier στην 1η Ε.Δ. της ημέρας, στα 15,7 δευτερόλεπτα διαφορά από τον εκπληκτικό «newbie» Martins Sesks (Ford Puma) ο οποίος είχε εξαιρετικές επιδόσεις για ακόμα μία φορά, αφήνοντας τον Ogier στην 3η θέση γενικής, 5,9 δευτερόλεπτα πίσω του.
Ο 24χρονος Sesks, του οποίου είναι μονάχα ο δεύτερος αγώνας στη κορυφαία κατηγορία, και η πρώτη φορά που χρησιμοποιεί το υβριδικό σύστημα στο M-Sport Ford Puma Rally1, εξέπληξε τους πάντες και σίγουρα χαροποίησε ιδιαίτερα την ομάδα του, ιδιαίτερα όταν με τον συνοδηγό του, Renārs Francis , έκαναν τον ταχύτερο χρόνο όχι μόνο σε μία, αλλά σε δύο Ε.Δ. της ημέρας (την 2η και την 3η).
«Είναι καταπληκτικό», είπε ο Sesks, στο τέλος της ημέρας, «ήταν τόσο συγκινητικό σήμερα, αλλά και χθες. Νομίζω ότι αυτές οι επόμενες δύο μέρες θα είναι το ίδιο».
Η all-in προσέγγιση του Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) στον τελευταία Ε.Δ. Talsi βοήθησε τον οδηγό της Toyota να «προσπεράσει» τον Ott Tänak (Hyundai i20) και να πάρει την τέταρτη θέση συνολικά. Τερμάτισε 11,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ogier, με τον Adrien Fourmaux (Ford Puma), ο οποίος επίσης προσπέρασε τον Tänak στην ίδια Ε.Δ., να τερματίζει 5,3 δευτερόλεπτα πίσω του. Ο Tanak στην 6η θέση και μόνο 0,3 πίσω από τον Fourmaux βρίσκεται 13,9 δευτερόλεπτα μακριά από τον 7ο στην κατάταξη Elfyn Evans (Toyota Yaris). Ο Tänak έπεσε από την τέταρτη στην έκτη θέση μετά από μια δύσκολη μέρα. Ο Εσθονός ανέφερε από νωρίς έλλειψη αυτοπεποίθησης καθώς και ένα πρόβλημα στα φρένα που διόρθωσε στην άκρη του δρόμου μετά την προτελευταία Ε.Δ.
Ο ηγέτης του πρωταθλήματος Thierry Neuville, ξεκινούσε δεύτερος στην σειρά εκκίνησης και δυσκολεύτηκε να βρει πρόσφυση χωρίς έχει καθαρές γραμμές να ακολουθήσει. Ζημιά στα ελαστικά κόστισε στον Esapekka Lappi (Hyundai i20) αρκετό χρόνο στην 4η Ε.Δ. της ημέρας, αλλά έσπευσε να επισημάνει ότι τα κύρια προβλήματά του ήταν «μεταξύ του τιμονιού και του καθίσματος». Έπεσε στη 10η, παραμένοντας πίσω από τους Grégoire Munster (Ford Puma) και Neuville.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
22 άρθρα για τις εξελίξεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ένα από τα πιο αεροδυναμικά ηλεκτρικά οχήματα στην κατηγορία του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.