- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Ράλι Σαρδηνίας: O Ogier στην 1η θέση οδεύοντας για μια ακόμα νίκη
O Tanak στη 2η θέση με μικρή διαφορά
Ράλι Σαρδηνίας: Όλα όσα έγιναν την πρώτη ημέρα του αγώνα
Ο Sébastien Ogier (Toyota Yaris) είχε μια σχεδόν τέλεια αρχή στο Ράλι Σαρδηνίας, και, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο σε 2 από τις 4 πρώτες Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) του αγώνα και εκμεταλλευόμενος την αυξημένη πρόσφυση που πρόσφερε η καθυστερημένη θέση εκκίνησης, τελείωσε την ημέρα στην 1η θέση, 4,5 δευτερόλεπτα μπροστά από τον 2ο στην κατάταξη Ott Tänak (Hyundai i20). Στην 3η θέση τελείωσε την ημέρα ο Ισπανός Dani Sordo (Hyundai i20) 33,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ogier.
Το μόνο «λάθος» του Γάλλου στην πρώτη ημέρα του αγώνα ήταν ένα υπερβολικά προσεκτικό πρώτο πέρασμα της Ε.Δ. Sedini-Castelsardo, όπου έδωσε 5,9 δευτερόλεπτα στο Tänak στην προσπάθειά του να διατηρήσει όσο μπορούσε τα ελαστικά. Στο τέλος, το σκληρό σύνθετο καουτσούκ της Pirelli άντεξε στη δοκιμασία των υψηλών θερμοκρασιών και στους χωμάτινους δρόμους του νησιού.
«Είναι καλό», χαμογέλασε ο Ogier «Ήταν εξαιρετικά σκληρό και απαιτητικό για τα ελαστικά και είμαι χαρούμενος που τα καταφέραμε γιατί ήταν δύσκολο με μόνο πέντε ελαστικά.»
Ο Tänak έκανε τον ταχύτερο χρόνο στην 2η Ε.Δ., παρά το γεγονός ότι έχασε την υβριδική ώθηση σε δύο περιπτώσεις, και η δεύτερη αυτή θέση σηματοδοτεί το πιο δυνατό ξεκίνημα του Εσθονού σε ράλλυ μέχρι στιγμής αυτή τη σεζόν.
Ο ομόσταυλός του Dani Sordo, ο οποίος τελείωσε την ημέρα στην 3η θέση, μπόρεσε να την αποκτήσει όταν ο Γάλλος της M-Sport Ford, με Ford Puma, Adrien Fourmaux υπέστη αποκόλληση ελαστικού στην 3η Ε.Δ. Ο Fourmaux αργότερα εγκατέλειψε λόγω ηλεκτρικού προβλήματος.
Στην 4η θέση βρίσκεται ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris), ενώ για τους ηγέτες του πρωταθλήματος οδηγών Thierry Neuville (Hyundai i20) και Elfyn Evans (Toyota Yaris) οι οποίοι τελείωσαν στην 5η και 6η θέση αντίστοιχα, ήταν ένα πολύ δύσκολο απόγευμα αφού «άνοιξαν» τους δρόμους κάνοντας «σκούπα» και έχοντας σημαντικά λιγότερη πρόσφυση στις σκληρές χωμάτινες Ε.Δ. της Σαρδηνίας. Μια διαρροή ελαστικού στο GR Yaris του κατά τη διάρκεια της 1ης Ε.Δ. επιδείνωσε την απογοήτευση του Evans και τον έφερε σχεδόν ένα λεπτό μακριά από το προβάδισμα.
«Αυτή ήταν σίγουρα η πιο δύσκολη μέρα που θα μπορούσατε να φανταστείτε να ανοίγετε το δρόμο στη Σαρδηνία», είπε ο Neuville, ο οποίος βρίσκεται 24 βαθμούς μπροστά στην κατάταξη οδηγών πριν το ξεκίνημα αυτού του ράλλυ. «Μια δύσκολη μέρα για εμάς, αλλά συνεχίζουμε».
Στην 7η θέση βρίσκεται ο Grégoire Munster (Ford Puma) 11,9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Evans, ενώ στην 8η θέση τελείωσε την ημέρα ο Sami Pajari (Toyota GR Yaris Rally2) ο οποίος ηγήθηκε της κατηγορίας WRC2.
Το Σάββατο είναι το μεγαλύτερο σκέλος με 149 χλμ. ανταγωνισμού και καμία ευκαιρία για μεσημεριανό σέρβις.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.