Ράλι Σαφάρι Κένυα: Πλεονέκτημα ο Neuville μετά την πρώτη ειδική διαδρομή
Ο Ott Tanak στην 2η θέση και ο Kalle Rovanpera στην 3η
Ράλι Σαφάρι Κένυα: Όλα όσα συνέβησαν στο πρώτο κομμάτι του εντυπωσιακού αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος
Το Ράλι Σαφάρι Κένυα ξεκίνησε χθες, Τετάρτη 27 Μαρτίου, με το δοκιμαστικό Shakedown το οποίο προσφέρει μια σημαντική ευκαιρία στα πληρώματα και τις ομάδες να ελέγξουν τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου, καθώς οι δοκιμές πριν από τον αγώνα απαγορεύονται εκτός Ευρώπης. Εκτός από διαφορετικές αναρτήσεις για τον συγκεκριμένο αυτό αγώνα, τα αυτοκίνητα της κορυφαίας κατηγορίας Rally1 έχουν ένα σύστημα snorkel (αναπνευστήρα) στο Ράλι Σαφάρι – ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα σε αυτοκίνητα προδιαγραφών Safari στο παρελθόν.
Ο Kalle Rovanperä (Toyota Yaris) κατέγραψε τον ταχύτερο χρόνο κατά τη διάρκεια του Shakedown που έγινε κοντά στο Service Park στη Naivasha. Ως συνήθως, το ράλι ξεκίνησε με μια τελετή εκκίνησης στο κέντρο της Ναϊρόμπι το μεσημέρι της Πέμπτης στην οποία παρευρέθηκε ο Πρόεδρος William Ruto, με τα πληρώματα στη συνέχεια να ξεκινούν επίσημα με την πρώτη Σούπερ Ειδική Διαδρομή Kasarani.
Μέσα σε αυτά τα 4,84 χιλιόμετρα ο Βέλγος Thierry Neuville (Hyundai i20) σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο κατά ένα κλάσμα του δευτερολέπτου, ενώ στην 2η και 3η θέση τερμάτισαν ο Ott Tanak (Hyundai i20) και Kalle Rovanpera αντίστοιχα. Στην 4η θέση γενικής βρίσκεται ο Ιάπωνας Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) μονάχα 0,1 δευτερόλεπτο πίσω από τον Rovanpera, ενώ ο Esapekka Lappi (Hyundai i20) βρίσκεται στην 5η θέση και ο Elfyn Evans (Toyota Yaris) βρίσκεται στην 6η 1,7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Neuville. Τελευταίο πλήρωμα της κορυφαίας κατηγορίας είναι το Ford Puma Rally1 του Γάλλου Adrien Fourmaux της ομάδας M-Sport Ford. Την υπόλοιπη δεκάδα συμπληρώνουν πληρώματα της κατηγορίας Rally 2.
Έχοντας καταγράψει δύο εγκαταλείψεις στην Κένυα από τρεις προηγούμενες προσπάθειες, ο Neuville γνωρίζει καλά ότι ο αγώνας θα γίνει πιο δύσκολος από την Παρασκευή και μετά. «Θα είναι ένας δύσκολος αγώνας», επιβεβαίωσε. «Ελπίζουμε ότι, αυτή τη φορά, θα μπορούμε να τερματίσουμε χωρίς τεχνικά προβλήματα ή λάθη. Νομίζω ότι είμαστε καλά προετοιμασμένοι και νιώθω καλά το αυτοκίνητο, οπότε είναι πάντα καλό να ξεκινάς ένα ράλι με αυτόν τον τρόπο».
Η πρώτη γεμάτη ημέρα αγώνα ξεκινά αύριο Παρασκευή με 6 Ειδικές Διαδρομές, τρεις πρωινές που επαναλαμβάνονται στο μεσημεριανό σκέλος, με τη μεγαλύτερη να είναι η 3η και 6η (Kedong) που θα είναι 31,5 χιλιομέτρων.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.