- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Ράλι Σουηδίας: Ο Esapekka Lappi 1ος μετά από μια πολύ δύσκολη ημέρα
Lappi και Katsuta στην 1η και 2η θέση, και ο Oliver Solberg στην 3η γενικής με ένα Skoda Fabia Rally2
Ράλι Σουηδίας: Τι έγινε τη 2η ημέρα του αγώνα
Η πρώτη γεμάτη μέρα του Ράλλυ Σουηδίας με 7 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) έφερε ατυχήματα, ανατροπές και πολλές εγκαταλείψεις. Απόδειξη αυτού ότι στο τέλος της ημέρας μόνο τέσσερα πληρώματα της κορυφαίας κατηγορίας Rally1 παρέμειναν στην πρώτη δεκάδα και ήταν ο Esapekka Lappi (Hyundai i20) και ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) στην 1η και 2η θέση αντίστοιχα, ο Adrien Fourmaux (Ford Puma) στην 4η και ο Elfyn Evans (Toyota Yaris) στην 5η.
Ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) βρισκόταν στην 1η θέση μέχρι την 3η Ε.Δ. της ημέρας όπου σταμάτησε για λίγο, 12,6 χιλιόμετρα στην Ε.Δ. Floda 1 πριν βγει από το δρόμο. Παρέμεινε ασαφές τι ακριβώς είχε συμβεί στο Toyota GR Yaris Rally1 του. Στην ίδια Ε.Δ. ο Εσθονός Ott Tanak (Hyundai i20) έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου 18,5 χιλιόμετρα μέσα στην Ε.Δ. και μπήκε στο χιόνι. Μπόρεσε να ξαναβγάλει το Hyundai i20 N Rally1 στο δρόμο, αλλά δεν μπορούσε να συνεχίσει οπότε και παρέμεινε στην άκρη του δρόμου.
Στη 2η Ε.Δ. του απογευματινού σκέλους ήταν η σειρά του Thierry Neuville (Hyundai i20) να αντιμετωπίσει προβλήματα όταν άνοιξε το καπό του αυτοκινήτου του κατά τη διάρκεια της Ε.Δ. Ο Neuville είπε ότι είχαν ένα πρόβλημα με τον κινητήρα νωρίτερα στον ανεφοδιασμό καυσίμων το οποίο έπρεπε να ελέγξουν και το καπό δεν είχε κλείσει σωστά προφανώς. Τελείωσε την ημέρα στην 11η θέση γενικής, σχεδόν 3 λεπτά πιο πίσω.
Ο Katsuta είχε μια εξαιρετική ημέρα, και ηγείτο του Ράλλυ Σουηδίας για τρεις συνεχόμενες Ε.Δ. της ημέρας (3η, 4η και 5η), όταν στην προτελευταία Ε.Δ. ο Lappi πήρε τα ηνία και κατάφερε να τερματίσει μετά την 7η Ε.Δ. μόλις 3,2 δευτερόλεπτα μπροστά του.
«Σίγουρα πρέπει να πάρουμε την αυτοπεποίθηση από σήμερα και να αρχίσουμε να συγκεντρωνόμαστε για το υπόλοιπο του αγώνα», είπε ο Lappi στο τέλος της ημέρας. «Χρησιμοποιούσα το πλεονέκτημα της θέσης του δρόμου καθαρά το απόγευμα. Εντάξει, σίγουρα και το πρωί, αλλά δεν ήμουν πολύ αργός απέναντι στον Kalle [Rovanperä] στην αρχή, οπότε είμαι αρκετά ικανοποιημένος με αυτό.»
Στην 3η θέση γενικής βρίσκεται ο Oliver Solberg (Skoda Fabia RS Rally2) της κατηγορίας WRC2. Παρόλο που ο Adrien Fourmaux ήταν έτοιμος να τελειώσει την ημέρα στην πρώτη τριάδα και να ανέβει έστω και προσωρινά στο 3ο βάθρο για την M-Sport Ford World Rally Team, ο Γάλλος δεν μπόρεσε να εμποδίσει ή να «προσπεράσει» τον ηγέτη του WRC2, Oliver Solberg, παρά το γεγονός ότι ο Σουηδός οδηγεί ένα Skoda Fabia προδιαγραφών Rally2.
«Η τρίτη θέση σε ένα Rally2 [αυτοκίνητο] είναι απίστευτη, και όσο μάλλον στο «σπίτι» μου - είναι όνειρο και είμαι πολύ χαρούμενος», είπε ο Solberg για την εκπληκτική του εμφάνιση. «Αλλά ο κύριος στόχος είναι το WRC2 και προηγούμαστε αρκετά, οπότε είμαι χαρούμενος με την ημέρα».
Τέλος, ο Elfyn Evans (Toyota Yaris) βρίσκεται στην 5η μεν θέση αλλά εκτός συναγωνισμού, σχεδόν 2 λεπτά πίσω από τον Lappi και 23 δευτερόλεπτα πίσω από τον Fourmaux.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.