- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Ράλι Μόντε-Κάρλο: Ο Elfyn Evans στην 1η θέση, μόνο 4,5 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Sebastien Ogier
Θα καταφέρει ο Evans να κρατήσει την 1η θέση ή θα «χαρίσει» στον Ogier τη 10η του νίκη στο Ράλλυ Μόντε-Κάρλο;
Ράλι Μόντε-Κάρλο: Τι έγινε τη 2η ημέρα του αγώνα
Στο ξεκίνημα της Παρασκευής, ο Elfyn Evans (Toyota Yaris) ήταν 21,6 δευτερόλεπτα μακριά από τον ομόσταυλό του Sebastien Ogier, αλλά στο τέλος της, μετά από δύο σκέλη και 6 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.), ο Ogier είναι τώρα εμφανής στον «καθρέφτη» του Ουαλού μετά από μια εκπληκτική οδήγηση στους δρόμους των γαλλικών Άλπεων κοντά στο Gap, και μονάχα 4,5 δευτερόλεπτα πίσω του.
Το ιστορικό του Evans μάς λέει ότι αυτό θα του ασκήσει μεγάλη ψυχολογική πίεση και ενδεχομένως να τον επηρεάσει στο υπόλοιπο του αγώνα. Ο Ogier σημείωσε τον γρηγορότερο χρόνο σε δύο από τις τρεις πρωινές Ε.Δ. και πήγε από την 3η στη 2η θέση όταν ο Thierry Neuville (Hyundai i20) έχασε για λίγο τον έλεγχο του αυτοκινήτου του στην 2η Ε.Δ. της ημέρας.
«Ήταν ένα δύσκολο ξεκίνημα στο ράλλυ, αλλά το περιμέναμε με την θέση εκκίνησης που είχαμε», είπε ο Ogier, εννέα φορές νικητής του Ράλλυ Μόντε-Κάρλο. «Τώρα χαίρομαι που καταφέραμε να είμαστε πολύ κοντά - αύριο θα είναι διασκεδαστικό.» Ο Evans, ο οποίος δεν βρέθηκε ποτέ εκτός των τριών πρώτων θέσεων καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, παραδέχτηκε ότι οι συνθήκες ήταν δύσκολες και απρόβλεπτες.
«Ποτέ δεν γίνεται πιο εύκολο αυτό το ράλλυ», είπε. «Η τελευταία Ε.Δ. ήταν πολύ δύσκολη στο σκοτάδι. Είχα πολλές πληροφορίες, αλλά δεν μπορούσα να δω πολλές από αυτές για να είμαι ειλικρινής - έπρεπε απλώς να τις εμπιστευτώ. Είναι πολύ δύσκολο να προβλέψεις τις συνθήκες στο δρόμο. Χάρηκα που τελείωσα την ημέρα χωρίς προβλήματα».
Ο Neuville παρέμεινε ενεργός και δυναμικός στην 3η θέση όλη την ημέρα, και την τελείωσε 11,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ogier. Έκανε τον ταχύτερο χρόνο σε 3 από τις 6 Ε.Δ. της ημέρας και απήλαυσε μια απροβλημάτιστη ημέρα αγώνα με εξαίρεση το μικρό λάθος στην 4η Ε.Δ. του αγώνα.
Ο Ott Tänak (Hyundai i20) ήταν τυχερός που τελείωσε τη μέρα 57,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Neuville στην 4η θέση, αφού ο πάγος σε μια δεξιά στροφή έκανε το Hyundai του να γλιστρήσει σε μια τάφρο κατά τη διάρκεια της 1ης Ε.Δ. της ημέρας. Οι θεατές χρειάστηκαν μόλις 40 δευτερόλεπτα για να επαναφέρουν τον Εσθονό στο δρόμο. Ο Grégoire Munster (Ford Puma) και ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris) γλίστρησαν στον πάγο στο ίδιο ακριβώς σημείο, αλλά ο Katsuta υπήρξε πολύ πιο άτυχος και έχασε πάνω από 5 λεπτά.
Ο Adrien Fourmaux (Ford Puma) ανταπέδωσε την πίστη της M-Sport Ford σε αυτόν όταν χάρισε στην ομάδα του έναν εντυπωσιακό τρίτο καλύτερο χρόνο στην 3η Ε.Δ. της ημέρας. Ο 28χρονος επιστρέφει στο κορυφαίο επίπεδο του WRC έχοντας αγωνιστεί στο WRC2 το 2023 και συμπλήρωσε την πρώτη πεντάδα.
Ο Andreas Mikkelsen (Hyundai i20), επίσης επιστρέφοντας στην κορυφαία κατηγορία για πρώτη φορά από το 2019, ολοκλήρωσε τη μέρα στην 6η θέση, 1 λεπτό και 20 δευτερόλεπτα πίσω από τον Fourmaux. Στην 7η θέση βρίσκεται ο Gregoire Munster (Ford Puma) ο οποίος τερμάτισε 28,2 πίσω από τον Mikkelsen, ενώ τα πληρώματα του WRC2 Nikolay Gryazin (Citroen C3 Rally2), Pepe López (Skoda Fabia RS Rally2) και Yohan Rossel (Citroen C3 Rally2) συμπλήρωσαν το top 10.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.