- CITY GUIDE
- PODCAST
-
16°
«Χρυσάφι» δόθηκε για μία Ferrari 250 GTO του 1962 σε δημοπρασία
Tο αναμενόμενο ποσό δημοπράτησης ήταν περισσότερα από 60 εκατομμύρια δολάρια
Ferrari 250 GTO: Μοντέλο του 1962 δημοπρατήθηκε για... χρυσάφι - Tο αναμενόμενο ποσό δημοπράτησης ήταν περισσότερα από 60 εκατομμύρια δολάρια
Μια Ferrari 250 GTO του 1962, πουλήθηκε χθές (13/11) στην Νέα Υόρκη για 51,7 εκατομμύρια δολάρια, με αποτέλεσμα να γίνει το δεύτερο πιο ακριβό αυτοκίνητο που πουλήθηκε ποτέ σε δημοπρασία, όπως ανακοινώθηκε από τον περίφημο Οίκο δημοπρασιών «Sotheby's».
Οι κορυφαίοι Οίκοι δημοπρασιών του πλανήτη, «Sotheby's» και «Christie's», ολοκληρώνουν την φθινοπωρινή τους σεζόν αυτήν την εβδομάδα, με έργα αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων, όπως πίνακες των Πικασό, Μονέ και Σεζάν, που πωλούνται κατά την διάρκεια ειδικών εκδηλώσεων στην Νέα Υόρκη, με την συμμετοχή πλούσιων διασήμων και ανωνύμων συλλεκτών.
Το αποκορύφωμα αυτής της σεζόν ήταν η Ferrari 250 GTO, την οποία ο Οίκος «Sotheby's» αποκάλεσε «το ιερό δισκοπότηρο του πάνθεον των σπορ αυτοκινήτων» και συνέκρινε με ένα αριστούργημα τέχνης.
Το αυτοκίνητο, ανήκει σε έναν Αμερικανό συλλέκτη για 38 χρόνια, ενώ το προηγούμενο σχετικό ρεκόρ, αφορά μια άλλη Ferrari 250 GTO, που πωλήθηκε το 2018, στον «Οίκο Sotheby's», για 48 εκατομμύρια δολάρια.
Ωστόσο, το απόλυτο ρεκόρ για ένα αυτοκίνητο σε δημοπρασία «ανήκει» σε μια Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupé, που πωλήθηκε το 2022 για 135 εκατομμύρια ευρώ.
Χρειάσθηκαν μόλις λίγα λεπτά, ανάμεσα σε μερικούς επιλεγμένους υποψήφιους αγοραστές που συγκεντρώθηκαν σε ένα κλειστό δωμάτιο, για να πουληθεί η 250 GTO για 51,7 εκατομμύρια δολάρια, ωστόσο κάτω από το αναμενόμενο ποσό, που ήταν περισσότερα από 60 εκατομμύρια δολάρια.
Το συγκεκριμένο σπορ αυτοκίνητο, χρονολογείται από το 1962 και διαθέτει σασί με αριθμό 3765, τετράλιτρο κινητήρα απόδοσης 390 ίππων, ενώ τερμάτισε εκείνη την εποχή στην δεύτερη θέση κατά την διάρκεια ενός αγώνα αντοχής 1.000 χιλιομέτρων στην γερμανική πίστα του Νιρμπούρνινγκ, καθώς και στο θρυλικό «24ωρο του Λε Μαν», όπου η ομάδα αναγκάσθηκε να αποσυρθεί λόγω βλάβης του κινητήρα.
Μετά από μερικά χρόνια στην αγωνιστική δράση, το αυτοκίνητο πουλήθηκε και εξήχθη στις Ηνωμένες Πολιτείες στα τέλη της δεκαετίας του 1960.
Ανακαινισμένη και τροποποιημένη, η περίφημη 250 GTO, άλλαξε Αμερικανούς ιδιοκτήτες αρκετές φορές, πριν καταλήξει στα χέρια ενός συλλέκτη από το Οχάιο το 1985, ο οποίος το είχε στην κατοχή του μέχρι σήμερα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.