- CITY GUIDE
- PODCAST
-
15°
Η νέα Mercedes-Benz GLC είναι η επιτομή της μοντέρνας, σπορτίφ πολυτέλειας
Ένας εξαιρετικός «σύντροφος» σε μακρινές διαδρομές και απολαυστική στην οδήγηση
Νέα Mercedes-Benz GLC: To design, η τεχνολογία και η συμπεριφορά του στον δρόμο
Τι είναι
- Tο πιο δυναμικό μοντέλο της οικογένειας οχημάτων SUV της Mercedes-Benz.
- Ένας εξαιρετικός «σύντροφος» σε μακρινές διαδρομές και απολαυστική στην οδήγηση.
Γιατί να το πάρει κάποιος
Επειδή είναι ένα απίστευτα ξεκούραστο αυτοκίνητο για μεγάλες αποστάσεις εξαργυρώνοντας την επιθυμία για άνετα ταξίδια με ασφαλή οδήγηση και υπεράνω κριτικής ποιότητα κύλισης.
Επειδή κάναμε 967 χιλιόμετρα (σε αυτοκινητοδρόμους, επαρχικακό και ορεινό δίκτυο) με ένα γέμισμα με την έκδοση 2.0 Diesel GLC 220 d 4Matic των 197 ίππων, με μέση τιμή κατανάλωσης 5,1 λίτρα/100 χλμ! Για αυτό…
Με μια ματιά
- Είναι το μοντέλο της Mercedes-Benz με τις περισσότερες πωλήσεις τα τελευταία δύο χρόνια ένα από τα σημαντικότερα στο χαρτοφυλάκιο της μάρκας.
- 2,6 εκατομμύρια πελάτες GLC μέχρι σήμερα.
Fast info
- Δυναμικές αναλογίες και γενικευμένη υψηλή ποιότητα.
- Κορυφαίες επιδόσεις και απολαυστική στην οδήγηση.
- Η GLC διατίθεται μόνον ως υβριδικό όχημα: είτε ως plug-in υβριδικό μοντέλο είτε ως ήπιο υβριδικό με τεχνολογία 48V
- Το plug-in υβριδικό μοντέλο προσφέρει αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων (WLTP), ιδανική για καθημερινή κυρίως ηλεκτρική οδήγηση.
- Η GLC κινείται σε κάθε έδαφος, εντός και εκτός δρόμου.
- Νέο σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα.
- Εκτός δρόμου, σύστημα 4MATIC στον βασικό εξοπλισμό
- Αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση εκτός δρόμου στα μοντέλα plug-in
- Η Οff-road οθόνη και το όντως πρωτοποριακό «διαφανές καπό» που εξασφαλίζει αυξημένη αντίληψη του περιβάλλοντος όταν για παράδειγμα οδηγεί κάποιος εκτός δρόμου.
- Για τη ρυμούλκηση, λειτουργία σχεδιασμού διαδρομής και υποβοήθησης ρυμουλκούμενου σε ελιγμούς.
Design
Η νέα GLC είναι άμεσα αναγνωρίσιμη ως μέλος της οικογένειας Mercedes-Benz SUV.
Επανασχεδιασμένο μπροστινό τμήμα, με προβολείς που ενσωματώνονται απευθείας στη νέα μάσκα ψυγείου
Σπορ, δυναμική, επιβλητική εμφάνιση με φαρδύ μετατρόχιο και οι επίπεδες ζάντες 18 έως 20 ιντσών.
Ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι μόλις 0,29 και επιτεύχθηκε χάρη σε εκτενείς ψηφιακές, καθώς και δοκιμές με πραγματικά οχήματα στην αεροακουστική-αεροδυναμική σήραγγα.
Εσωτερικό
- Το επάνω τμήμα μοιάζει με φτερό, με νέα, επίπεδα στρογγυλά στόμια αεραγωγών που θυμίζουν τα αεροδυναμικά καλύμματα κινητήρα αεροσκάφους.
- Ψηφιακή οθόνη LCD 12,3 ιντσών στη θέση του οδηγού
- Η κεντρική οθόνη 11,9 ιντσών βρίσκεται αρμονικά από στην κεντρική κονσόλα
- Το ταμπλό οργάνων, έτσι και η οθόνη είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό.
- Το MBUX κάνει τη λειτουργία πιο διαισθητική
- Η νέα GLC είναι 6 εκ. μακρύτερη και 4 εκ. χαμηλότερη και με φαρδύτερα μετατρόχια.
- Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών επωφελείται από τον μακρύτερο πίσω πρόβολο και αυξάνεται σημαντικά στα 620 λίτρα (+70 λίτρα σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο)
Το διαφανές καπό!
Στο πρόγραμμα οδήγησης off-road, η GLC με κάμερα 360 μοιρών προσφέρει ένα «διαφανές καπό». Η κεντρική οθόνη δείχνει μια εικονική άποψη κάτω από το μπροστινό μέρος του οχήματος, συμπεριλαμβανομένων των μπροστινών τροχών και της γωνίας τους. Επιτρέπει στον οδηγό να αναγνωρίζει πολύ έγκαιρα τυχόν εμπόδια, όπως μεγάλες πέτρες ή βαθιές λακκούβες.
Κινητήρες
- Η νέα GLC διατίθεται μόνον ως υβριδικό όχημα, είτε ως plug-in υβριδικό μοντέλο είτε ως ήπιο υβριδικό με τεχνολογία 48 volt
- Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει αποκλειστικά τετρακύλινδρους κινητήρες.
- Τέσσερις κινητήρες είναι ήπιες υβριδικές μονάδες 48 volt
- Τρεις ακόμη εκδόσεις κινητήρων είναι πλήρως υβριδικές μονάδες με πρόσθετη ηλεκτρική ισχύ 100 kW και ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων.
Η γκάμα των ήπιων υβριδικών 48V μοντέλων με καταναλώσεις από 5,2-8,2 λίτρα/100 χλμ:
- 0 βενζινοκινητήρας GLC 200 4MATIC 204 ίππων
- 0 βενζινοκινητήρας 300 4MATIC 258 ίππων και
- 0 Diesel GLC 220 d 4MATIC 197 ίππων
Η γκάμα plug-in υβριδικών μοντέλων με καταναλώσεις από 0,5-0,8 λίτρα/100 χλμ και αυτονομία από 102-120 χλμ (WLTP):
- 0 βενζινοκινητήρας GLC 300 e 4MATIC 204 ίππων
- 0 βενζινοκινητήρας 400 e 4MATIC 252 ίππων και
- 0 Diesel GLC 300 de 4MATIC 200 ίππων
PHEV για ηλεκτροκίνηση
Υβριδικά plug-in μοντέλα, με ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων (WLTP) με υβριδικό σύστημα τέταρτης γενιάς και ενεργή μονάδα πεντάλ γκαζιού.
Με ηλεκτρική ισχύ πλέον 100 kW, ροπή στρέψης 440 Nm και συνολική ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων (WLTP), οι καθημερινές διαδρομές μπορούν ουσιαστικά να γίνονται εξ ολοκλήρου ηλεκτρικά.
Δύο προγράμματα οδήγησης του συστήματος κίνησης plug-in:
- BATTERY HOLD: Προτεραιότητα στη διατήρηση της κατάστασης φόρτισης της μπαταρίας υψηλής τάσης
- ELECTRIC: Ηλεκτρική οδήγηση με ταχύτητες έως 140 km/h, ρυθμιζόμενη ανάκτηση ενέργειας, ενεργοποίηση του κινητήρα εσωτερικής καύσης μετά το σημείο πίεσης του πεντάλ γκαζιού.
Φόρτιση
Η μπαταρία υψηλής τάσης ακόμη και αν έχει αδειάσει εντελώς, μπορεί να επαναφορτιστεί πλήρως σε περίπου 30 λεπτά με τον προαιρετικό φορτιστή συνεχούς ρεύματος 60 kW.
Στον δρόμο
- Νέος άξονας τεσσάρων συνδέσμων μπροστά και μια ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω.
- Η αερανάρτηση AIRMATIC είναι εξοπλισμένη με μεταβλητά ρυθμιζόμενη απόσβεση.
- Τα plug-in υβριδικά μοντέλα διαθέτουν αερανάρτηση και σύστημα ρύθμισης ύψους ανάρτησης στον πίσω άξονα ως βασικό εξοπλισμό.
- Προαιρετικά διατίθεται πακέτο μηχανικού εξοπλισμού Offroad, που αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά 2 εκ.
- Προαιρετικό σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα, ο κύκλος στροφής μειώνεται στα 11,0 μέτρα.
- Τετραδιεύθυνση έως και 4,5 μοίρες
- Τελευταίας γενιάς πακέτο υποβοήθησης οδήγησης
- Ενεργό σύστημα υποβοήθησης απόστασης DISTRONIC
- Η νέα οθόνη off-road χρησιμοποιεί τις δύο οθόνες για τη σαφή παρουσίαση πληροφοριών, δυνατοτήτων χειρισμού και λειτουργιών για να προβάλλει ανηφόρες, κατηφόρες, πλάγιες κλίσεις, υψόμετρο, γεωγραφικές συντεταγμένες και πυξίδα,
- Η κεντρική οθόνη δείχνει, για παράδειγμα, την τρέχουσα θέση του SUV στο έδαφος, καθώς και τη γωνία διεύθυνσης των εμπρόσθιων τροχών και, εάν το σύστημα διεύθυνσης των οπίσθιων τροχών είναι διαθέσιμο, την κατεύθυνση διεύθυνσης των πίσω τροχών.
- Η νέα GLC παρέχει δυνατότητα ρυμούλκησης και η νέα έκδοση έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την ευκολότερη και ασφαλέστερη οδήγηση ρυμουλκού – ρυμουλκουμενου.
- Υψηλό επίπεδο παθητικής ασφάλειας.
Οι τιμές της νέας GLC
GLC 200 4Matic 204 ίππων 73.300 ευρώ, GLC 220d 4Matic 197 ίππων 75.500 ευρώ και GLC 300 4Matic 258 ίππων 85.900 ευρώ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.