- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Ράλλυ Κροατίας - Shakedown: Ένας αγώνας βαμμένος στα μαύρα
Ένας παράξενος και δύσκολος αγώνας λόγω του χαμού του Craig Breen
Ράλλυ Κροατίας: Όλα όσα έγιναν στον αγώνα, μετά τον χαμό του Craig Breen, οδηγού της Hyundai Motorsport
Σήμερα το πρωί, Πέμπτη 20 Απριλίου, πραγματοποιήθηκε το δοκιμαστικό Shakedown του Ράλλυ Κροατίας. Αυτό το τριήμερο,το Ράλλυ Κροατίας θα είναι ένας παράξενος και δύσκολος αγώνας λόγω του χαμού του Craig Breen, οδηγού της Hyundai Motorsport, ο οποίος έχασε τη ζωή του πριν λίγες μέρες σε ένα τραγικό ατύχημα κατά τη διάρκεια των δοκιμών για τον αγώνα αυτό.
Η ατμόσφαιρα υπήρξε διαφορετική από τα πρώτα κιόλας δευτερόλεπτα, καθότι η στεναχώρια, η θλίψη αλλά ταυτόχρονα και ο σεβασμός για τον Craig, ήταν αισθητή ακόμα και στη χροιά της φωνής των σχολιαστών του promoter, wrc.com, αλλά και των οδηγών.Όλα τα πληρώματα ήταν ιδιαιτέρως συγκινημένα στη γραμμή τερματισμού του Shakedown, και ο ομόσταυλος του Craig Breen, Esapekka Lappi, δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τα δάκρυά του όταν εξέφραζε πόσο δύσκολος θα είναι για αυτόν αυτός ο αγώνας.
Το αγωνιστικό Hyundaii20 του Craig Breen θα βρίσκεται καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα στο Service Park, και τα υπόλοιπα δύο i20 (του Thierry Neuville και του Esapekka Lappi) είναι βαμμένα με τα χρώματα της Ιρλανδικής σημαίας (ο Breen ήταν Ιρλανδός), όπως επίσης και διακοσμημένα με λόγια του ίδιου του Breenπρος τιμήν του.
H Hyundai αποφάσισε επίσης προς τιμήν του Breenνα μην επαναφέρει τον Sordoγια τον αγώνα αυτό, και να διαγωνιστεί μόνο με δύο αυτοκίνητα. Έτσι, η Toyota Gazoo Racing θα επιτρέψει μόνο στον SebastienOgier και στον KalleRovanperä να διεκδικήσουν βαθμούς για το πρωτάθλημα κατασκευαστών σε αυτόν τον αγώνα. O Evans, ωστόσο, θα μπορέσει να διεκδικήσει βαθμούς για το πρωτάθλημα οδηγών μαζί με τον Takamoto Katsuta, ο οποίος οδηγεί το τέταρτο Yaris.
Ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris) σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στο τρίτο και τελευταίο πέρασμα της διαδρομής Okić, 3,65 χιλιομέτρων, κοντά στο Ζάγκρεμπ, θέτοντας τα θεμέλια για αυτό που ελπίζει ότι θα είναι μια επαναλαμβανόμενη νίκη στο πρώτο ράλλυ καθαρής ασφάλτου του φετινού πρωταθλήματος.
«Θα είναι πολύ δύσκολο», είπε ο Rovanpera, «Νομίζω ότι το πιο σημαντικό είναι ότι όλοι είναι εδώ για να οδηγήσουν για τον Craig. Αυτός είναι ο στόχος για το Σαββατοκύριακο».
Ο Ott Tänak (FordPuma) έκανε τον 2ο ταχύτερο χρόνο, και ο SebastienOgier (ToyotaYaris) τον 3ο. Ο ElfynEvans (ToyotaYaris) ξεκινά τη διοργάνωση στο πίσω μέρος, αφού το Yaris του αντιμετώπισε τεχνικό πρόβλημα κατά τη διάρκεια τουShakedown και «σύρθηκε» μέχρι τον τερματισμό με περιορισμένη ισχύ όπου σταμάτησε το αυτοκίνητο για να αποτρέψει περαιτέρω ζημιές.
Ο επικεφαλής ομάδας της Toyota, Jari-Matti Latvala, είπε: «Ως ηγέτης του πρωταθλήματος, ο Ogierθα είναι πρώτος στο δρόμο και αυτό είναι ένα καλό σημείο εκκίνησης. Ο Rovanperaείχε μια από τις καλύτερες εμφανίσεις του πέρυσι στην Κροατία, δείχνοντας πόσο καλός είναι όταν οι συνθήκες δυσκολεύουν. Γνωρίζουμε ότι το Ράλι Κροατίας μπορεί να είναι μια πολύ απαιτητική διοργάνωση. Πέρυσι οι συνθήκες ήταν εξαιρετικά δύσκολες, αλλά το Ράλλυ Κροατίας ήταν για εμάς πολύ καλό τα δύο προηγούμενα χρόνια και μαζί με τους οδηγούς μας, θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να έχουμε ένα ακόμη επιτυχημένο τριήμερο».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.