- CITY GUIDE
- PODCAST
-
23°
Αυτό είναι το Volkswagen ID. Buzz, η ηλεκτροκίνητη έκδοση του θρυλικού Bulli
Το εικονικό αυτοκίνητο Bulli, το βανάκι που επηρέασε τον τρόπο ζωής εκατομμυρίων ανθρώπων σε δύο ηπείρους, γίνεται τώρα ηλεκτρικό
![97704-195847.jpg 97704-195847.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/97704-195847.jpg)
![Tο Volkswagen ID. Buzz, η ηλεκτροκίνητη έκδοση του θρυλικού Bulli Tο Volkswagen ID. Buzz, η ηλεκτροκίνητη έκδοση του θρυλικού Bulli](/images/1074x600/jpg/files/2023-04-04/auto-%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%B7__1___1_.jpg)
Volkswagen ID. Buzz, η ηλεκτροκίνητη έκδοση του θρυλικού Bulli είναι το πρώτο iconcar της Volkswagen με ουδέτερο CO2
Τι είναι
Η ηλεκτροκίνητη έκδοση του θρυλικού Bulli.
Το πρώτο iconcar της Volkswagen με ουδέτερο CO2.
Ένα μοντέλο που αποτελεί μία κατηγορία από μόνο του.
![Tο Volkswagen ID. Buzz, η ηλεκτροκίνητη έκδοση του θρυλικού Bulli Tο Volkswagen ID. Buzz, η ηλεκτροκίνητη έκδοση του θρυλικού Bulli](/images/w734/jpg/files/2023-04-04/auto_7__2_.jpg)
Γνωριμία
Το ID. Buzz είναι το νέο πρόσωπο μιας βιώσιμης μορφής κινητικότητας μεταφέροντας το DNA του εμβληματικού «Bulli» T1 στο σήμερα και στο μέλλον.
Ολιστική βιωσιμότητα μέσω χρήσης ανακυκλώσιμων υλικών και συνθετικών μη ζωικής προέλευση.
Η Volkswagen λάνσαρε το επιβατικό αυτοκίνητο ID. Buzz, ένα ολοκληρωμένο Minibus, προσεγγίζοντας με ένα ξεχωριστό τρόπο την αειφορία στην αυτοκίνηση.
Πρόκειται για την πρώτη γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών Minibus στην Ευρώπη, με τα οποία η Volkswagen παρέχει μια ακόμη λύση για βιώσιμη και χωρίς CO2 μετακίνηση.
Διατίθεται σε δύο εκδόσεις, ID. Buzz και ID. Buzz Plus.
![Tο Volkswagen ID. Buzz, η ηλεκτροκίνητη έκδοση του θρυλικού Bulli Tο Volkswagen ID. Buzz, η ηλεκτροκίνητη έκδοση του θρυλικού Bulli](/images/w734/jpg/files/2023-04-04/auto_1__6_.jpg)
Από το χθες στο σήμερα
Το ID. Buzz γίνεται ένα γνήσιο σύμβολο της ηλεκτρικής εποχής, ένα αυτοκίνητο, όμοια του οποίου μόνο η Volkswagen μπορεί να κατασκευάσει αν κοιτάξει κάποιος το μακρινό παρελθόν.
Στη δεκαετία του 1950, το VolkswagenBulli ήταν ένα νέο αίσθημα αυτοκινητικής ελευθερίας, ανεξαρτησίας και μεγάλης συγκίνησης.
Το ID. Buzz επιλέγει αυτόν τον τρόπο ζωής και τον μεταφέρει στην εποχή μας: χωρίς εκπομπές ρύπων, βιώσιμος, πλήρως δικτυωμένος και τώρα έτοιμος για το επόμενο μεγάλο κεφάλαιο: αυτόνομη οδήγηση.
Το ID. Buzz είναι πρωτοποριακό όσον αφορά τη βιωσιμότητά του: η κατασκευή, η χρήση και η «πορεία» του έχουν ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα.
Μάλιστα, παραδίδεται στον αγοραστή με πιστοποιητικό ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα (CO2)!
Χρησιμοποιούνται επίσης ανακυκλωμένα συνθετικά υλικά και το εσωτερικό είναι εντελώς απαλλαγμένο από πραγματικό δέρμα.
Όσον αφορά την χρήση του, το ID. Buzz θα χρησιμοποιηθεί επίσης για μελλοντικές ιδέες αυτόνομης μετακίνησης, όπως το ridepooling, οπότε το «ηλεκτρικό Bulli» είναι επομένως μέρος του μέλλοντος του μέσα στην πόλη.
![Tο Volkswagen ID. Buzz, η ηλεκτροκίνητη έκδοση του θρυλικού Bulli Tο Volkswagen ID. Buzz, η ηλεκτροκίνητη έκδοση του θρυλικού Bulli](/images/w734/jpg/files/2023-04-04/auto_4__8_.jpg)
Design
Ο σχεδιασμός του ID. Buzz ακολούθησε ήδη την φιλοσοφία του T1, του πρώτου Bulli. Αυτός είναι και ο λόγος που εμπρός τοποθετήθηκε το τεράστιο σήμα της μάρκας, ως άμεση παραπομπή στο παραδοσιακό Bulli.
Οι καθαρές γραμμές συνοδεύονται εδώ από εξαιρετική αεροδυναμική αφού το ID. Buzz έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,285 κάτι που μειώνει την κατανάλωση ενέργειας και αυξάνει την εμβέλεια της αυτονομίας.
Όπως στο T1 έτσι και στο ID. Buzz κάθεστε ουσιαστικά στην άκρη του μπροστινού άξονα - δεν υπάρχει μπροστινός πρόβολος και παρόλα αυτά δεν υπολείπεται σε τίποτα σε ασφάλεια και τεχνολογία.
Ένα άλλο χαρακτηριστικό που ήταν πάντα «ταυτότητα» αυτής της σειράς μοντέλων είναι το εμβληματικό μπροστινό μέρος με το μπροστινό πάνελ σε σχήμα V ανάμεσα στους προβολείς LED πλέον.
Διαθέσιμο με 7 μεταλλικούς χρωματισμούς, και 4 επιλογές για προαιρετική δίχρωμη βαφή.
![Tο Volkswagen ID. Buzz, η ηλεκτροκίνητη έκδοση του θρυλικού Bulli Tο Volkswagen ID. Buzz, η ηλεκτροκίνητη έκδοση του θρυλικού Bulli](/images/w734/jpg/files/2023-04-04/auto_3__6_.jpg)
Εσωτερικό
Στο εσωτερικό οδηγοί και οι επιβάτες απολαμβάνουν ένα ευρύχωρο και εργονομικό σχεδιασμένο εσωτερικό με βέλτιστη χρήση του χώρου.
Ο οδηγός έχει μπροστά του για τις αναγκαίες πληροφορίες μία ψηφιακή οθόνη 5,3’’ ενώ το σύστημα infotainment διαχειρίζεται μέσα από την έγχρωμη οθόνη αφής 12’’.
Στο -χωρίς υπερβολή- lounge σαλόνι, πέντε άτομα έχουν άφθονο χώρο για ταξίδια με εξαιρετική φωτεινότητα και άνεση.
Για τις αποσκευές τους έχουν διαθέσιμα 1.121 λίτρα χωρητικότητας, ενώ όταν η δεύτερη σειρά καθισμάτων αναδιπλωθεί, η χωρητικότητα φορτίου αυξάνεται στα 2.205 λίτρα.
Παράλληλα στην καμπίνα, στην προέκταση της κονσόλας υπάρχουν δύο αποθηκευτικοί χώροι 1,4 και 15 λίτρων για μικροαντικείμενα, ενώ μαζί τους παρέχονται μία ξύστρα πάγου και ένα ανοιχτήρι μπουκαλιών.
![Tο Volkswagen ID. Buzz, η ηλεκτροκίνητη έκδοση του θρυλικού Bulli Tο Volkswagen ID. Buzz, η ηλεκτροκίνητη έκδοση του θρυλικού Bulli](/images/w734/jpg/files/2023-04-04/auto_6__3_.jpg)
Tech
Το ID. Buzz βασίζεται στην πρώτη κλιμακούμενη πλατφόρμα μαζικής παραγωγής στον κόσμο για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αρχιτεκτονική που επιτρέπει μια εξελικτική περαιτέρω ανάπτυξη λογισμικού και τεχνολογίας.
Υπερσύγχρονη τεχνολογία με τον μεγαλύτερο αριθμό συστημάτων υποβοήθησης.
Ένα «μικρό» δείγμα τα εικοσιπέντε ραντάρ (δεκαπέντε εμπρός και δέκα πίσω), όπως και τα τριάντα συστήματα υποστήριξης του οδηγού.
Σύστημα προειδοποίησης «Car2X», το οποίο χρησιμοποιεί σήματα από άλλα οχήματα και την υποδομή μεταφοράς για να εντοπίζει τους κινδύνους σε πραγματικό χρόνο.
Ενημερώσεις over-the-air.
Πρωτοποριακή επικοινωνία χρήστη με το διαδραστικό ID light.
![Tο Volkswagen ID. Buzz, η ηλεκτροκίνητη έκδοση του θρυλικού Bulli Tο Volkswagen ID. Buzz, η ηλεκτροκίνητη έκδοση του θρυλικού Bulli](/images/w734/jpg/files/2023-04-04/auto_2__7_.jpg)
Στον δρόμο
Το ID. Buzz κυκλοφορεί σε όλη την Ευρώπη με μπαταρία 77 kWh παρέχει ρεύμα σε έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη 204 ίππων με ροπή 310 Nm, ο οποίος κινεί τον πίσω άξονα, όπως έκανε κάποτε ο επίπεδος κινητήρας στο Bulli T1.
Τελική ταχύτητα 145 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη), επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 10,2’’.
Εργοστασιακή τιμή κατανάλωσης 20.6 kWh /100 χλμ.
Η θέση της μπαταρίας, είναι στο σάντουιτς-πάτωμα, αλλά και το ελαφρύ σύστημα ηλεκτρικής κίνησης έχουν ως αποτέλεσμα καλή κατανομή βάρους και χαμηλό κέντρο βάρους του οχήματος.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου μπορεί να φορτιστεί από wallbox ή δημόσιους σταθμούς φόρτισης χρησιμοποιώντας εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) 11 kW.
Σε σταθμό ταχείας φόρτισης DC (συνεχές ρεύμα) το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας αυξάνεται από 5 σε 80% σε περίπου 30 λεπτά.
Η αμφίδρομη φόρτιση μπορεί να τροφοδοτήσει την περιττή ενέργεια από την μπαταρία στο οικιακό δίκτυο του πελάτη (Vehicle-to-Home).
Σε επίπεδα αυτονομίας το ID. Buzz κινείται με τον ηλεκτροκινητήρα του έως 425 χλμ.
![Tο Volkswagen ID. Buzz, η ηλεκτροκίνητη έκδοση του θρυλικού Bulli Tο Volkswagen ID. Buzz, η ηλεκτροκίνητη έκδοση του θρυλικού Bulli](/images/w734/jpg/files/2023-04-04/auto_5__5_.jpg)
Κοστίζει
Η τιμή εκκίνησης για το ID. Buzz αρχίζει από τις 58.500 ευρώ (η τιμή περιλαμβάνει την επιδότηση των 8.000 ευρώ).
Info: Περισσότερες πληροφορίες για το Volkswagen ID. Buzz μπορείτε να βρείτε εδώ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Στον «Σείριο» η υπερειδική διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, η εκκίνηση στην Λαμία και μία ολόκληρη ημέρα χωρίς service για τους αγωνιζόμενους
Ο ανταγωνισμός ανάμεσα σε Norris και Piastri βρέθηκε στο επίκεντρο
Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ηγείται με 42,5 δευτερόλεπτα διαφορά
Η πρακτική που ξεκίνησε από τις ΗΠΑ και γίνεται πια παντού
Ένα αεροδυναμικό fastback SUV με εμφάνιση αιλουροειδούς το οποίο, σύμφωνα με την Peugeot, έχει οδηγήσει το δημιουργικό design σε νέα πλαίσια.
Η Βρετανία έχει αυτές τις μέρες την τιμητική της: εκλογικές, ποδοσφαιρικές και αυτοκινητικές νίκες
Νικητής ο αεροδυναμιστής Άντριαν Νιούι, πρώτος στο finish ο Ράσελ με τη Mercedes
Ο αγώνας που επαναπροσδιόρισε την αξία του στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό
Εξοπλισμένη και έτοιμη για δράση
Ο Andreas Mikkelsen χάνει την ελπίδα του για νίκη μετά από πολλά χρόνια
2,2 δευτερόλεπτα χωρίζουν τους τρεις πρώτους οδηγούς
Λόγω ατυχήματος κατά τη διάρκεια των δοκιμών ο Sebastien Ogier είναι εκτός και τη θέση του παίρνει ο Kalle Rovanpera για την Toyota Gazoo Racing
Ακόμα μία επικράτηση για τον Ολλανδό και τη Red Bull
Η Ferrari σημείωσε την 11η νίκη της στους αγώνες αντοχής της μικρής γαλλικής πόλης
Μια εξαιρετική και πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους τους φίλους των motorsports
Ανταπόκριση από τις 24 ώρες του Le Mans
Μετά από 4 ώρες αναμονής με safety car στην πίστα λόγω έντονης βροχόπτωσης, ο αγώνας αναβιώνει με έντονους ρυθμούς
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.