Αυτό είναι το Volkswagen ID. Buzz, η ηλεκτροκίνητη έκδοση του θρυλικού Bulli
Το εικονικό αυτοκίνητο Bulli, το βανάκι που επηρέασε τον τρόπο ζωής εκατομμυρίων ανθρώπων σε δύο ηπείρους, γίνεται τώρα ηλεκτρικό
Volkswagen ID. Buzz, η ηλεκτροκίνητη έκδοση του θρυλικού Bulli είναι το πρώτο iconcar της Volkswagen με ουδέτερο CO2
Τι είναι
Η ηλεκτροκίνητη έκδοση του θρυλικού Bulli.
Το πρώτο iconcar της Volkswagen με ουδέτερο CO2.
Ένα μοντέλο που αποτελεί μία κατηγορία από μόνο του.
Γνωριμία
Το ID. Buzz είναι το νέο πρόσωπο μιας βιώσιμης μορφής κινητικότητας μεταφέροντας το DNA του εμβληματικού «Bulli» T1 στο σήμερα και στο μέλλον.
Ολιστική βιωσιμότητα μέσω χρήσης ανακυκλώσιμων υλικών και συνθετικών μη ζωικής προέλευση.
Η Volkswagen λάνσαρε το επιβατικό αυτοκίνητο ID. Buzz, ένα ολοκληρωμένο Minibus, προσεγγίζοντας με ένα ξεχωριστό τρόπο την αειφορία στην αυτοκίνηση.
Πρόκειται για την πρώτη γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών Minibus στην Ευρώπη, με τα οποία η Volkswagen παρέχει μια ακόμη λύση για βιώσιμη και χωρίς CO2 μετακίνηση.
Διατίθεται σε δύο εκδόσεις, ID. Buzz και ID. Buzz Plus.
Από το χθες στο σήμερα
Το ID. Buzz γίνεται ένα γνήσιο σύμβολο της ηλεκτρικής εποχής, ένα αυτοκίνητο, όμοια του οποίου μόνο η Volkswagen μπορεί να κατασκευάσει αν κοιτάξει κάποιος το μακρινό παρελθόν.
Στη δεκαετία του 1950, το VolkswagenBulli ήταν ένα νέο αίσθημα αυτοκινητικής ελευθερίας, ανεξαρτησίας και μεγάλης συγκίνησης.
Το ID. Buzz επιλέγει αυτόν τον τρόπο ζωής και τον μεταφέρει στην εποχή μας: χωρίς εκπομπές ρύπων, βιώσιμος, πλήρως δικτυωμένος και τώρα έτοιμος για το επόμενο μεγάλο κεφάλαιο: αυτόνομη οδήγηση.
Το ID. Buzz είναι πρωτοποριακό όσον αφορά τη βιωσιμότητά του: η κατασκευή, η χρήση και η «πορεία» του έχουν ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα.
Μάλιστα, παραδίδεται στον αγοραστή με πιστοποιητικό ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα (CO2)!
Χρησιμοποιούνται επίσης ανακυκλωμένα συνθετικά υλικά και το εσωτερικό είναι εντελώς απαλλαγμένο από πραγματικό δέρμα.
Όσον αφορά την χρήση του, το ID. Buzz θα χρησιμοποιηθεί επίσης για μελλοντικές ιδέες αυτόνομης μετακίνησης, όπως το ridepooling, οπότε το «ηλεκτρικό Bulli» είναι επομένως μέρος του μέλλοντος του μέσα στην πόλη.
Design
Ο σχεδιασμός του ID. Buzz ακολούθησε ήδη την φιλοσοφία του T1, του πρώτου Bulli. Αυτός είναι και ο λόγος που εμπρός τοποθετήθηκε το τεράστιο σήμα της μάρκας, ως άμεση παραπομπή στο παραδοσιακό Bulli.
Οι καθαρές γραμμές συνοδεύονται εδώ από εξαιρετική αεροδυναμική αφού το ID. Buzz έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,285 κάτι που μειώνει την κατανάλωση ενέργειας και αυξάνει την εμβέλεια της αυτονομίας.
Όπως στο T1 έτσι και στο ID. Buzz κάθεστε ουσιαστικά στην άκρη του μπροστινού άξονα - δεν υπάρχει μπροστινός πρόβολος και παρόλα αυτά δεν υπολείπεται σε τίποτα σε ασφάλεια και τεχνολογία.
Ένα άλλο χαρακτηριστικό που ήταν πάντα «ταυτότητα» αυτής της σειράς μοντέλων είναι το εμβληματικό μπροστινό μέρος με το μπροστινό πάνελ σε σχήμα V ανάμεσα στους προβολείς LED πλέον.
Διαθέσιμο με 7 μεταλλικούς χρωματισμούς, και 4 επιλογές για προαιρετική δίχρωμη βαφή.
Εσωτερικό
Στο εσωτερικό οδηγοί και οι επιβάτες απολαμβάνουν ένα ευρύχωρο και εργονομικό σχεδιασμένο εσωτερικό με βέλτιστη χρήση του χώρου.
Ο οδηγός έχει μπροστά του για τις αναγκαίες πληροφορίες μία ψηφιακή οθόνη 5,3’’ ενώ το σύστημα infotainment διαχειρίζεται μέσα από την έγχρωμη οθόνη αφής 12’’.
Στο -χωρίς υπερβολή- lounge σαλόνι, πέντε άτομα έχουν άφθονο χώρο για ταξίδια με εξαιρετική φωτεινότητα και άνεση.
Για τις αποσκευές τους έχουν διαθέσιμα 1.121 λίτρα χωρητικότητας, ενώ όταν η δεύτερη σειρά καθισμάτων αναδιπλωθεί, η χωρητικότητα φορτίου αυξάνεται στα 2.205 λίτρα.
Παράλληλα στην καμπίνα, στην προέκταση της κονσόλας υπάρχουν δύο αποθηκευτικοί χώροι 1,4 και 15 λίτρων για μικροαντικείμενα, ενώ μαζί τους παρέχονται μία ξύστρα πάγου και ένα ανοιχτήρι μπουκαλιών.
Tech
Το ID. Buzz βασίζεται στην πρώτη κλιμακούμενη πλατφόρμα μαζικής παραγωγής στον κόσμο για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αρχιτεκτονική που επιτρέπει μια εξελικτική περαιτέρω ανάπτυξη λογισμικού και τεχνολογίας.
Υπερσύγχρονη τεχνολογία με τον μεγαλύτερο αριθμό συστημάτων υποβοήθησης.
Ένα «μικρό» δείγμα τα εικοσιπέντε ραντάρ (δεκαπέντε εμπρός και δέκα πίσω), όπως και τα τριάντα συστήματα υποστήριξης του οδηγού.
Σύστημα προειδοποίησης «Car2X», το οποίο χρησιμοποιεί σήματα από άλλα οχήματα και την υποδομή μεταφοράς για να εντοπίζει τους κινδύνους σε πραγματικό χρόνο.
Ενημερώσεις over-the-air.
Πρωτοποριακή επικοινωνία χρήστη με το διαδραστικό ID light.
Στον δρόμο
Το ID. Buzz κυκλοφορεί σε όλη την Ευρώπη με μπαταρία 77 kWh παρέχει ρεύμα σε έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη 204 ίππων με ροπή 310 Nm, ο οποίος κινεί τον πίσω άξονα, όπως έκανε κάποτε ο επίπεδος κινητήρας στο Bulli T1.
Τελική ταχύτητα 145 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη), επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 10,2’’.
Εργοστασιακή τιμή κατανάλωσης 20.6 kWh /100 χλμ.
Η θέση της μπαταρίας, είναι στο σάντουιτς-πάτωμα, αλλά και το ελαφρύ σύστημα ηλεκτρικής κίνησης έχουν ως αποτέλεσμα καλή κατανομή βάρους και χαμηλό κέντρο βάρους του οχήματος.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου μπορεί να φορτιστεί από wallbox ή δημόσιους σταθμούς φόρτισης χρησιμοποιώντας εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) 11 kW.
Σε σταθμό ταχείας φόρτισης DC (συνεχές ρεύμα) το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας αυξάνεται από 5 σε 80% σε περίπου 30 λεπτά.
Η αμφίδρομη φόρτιση μπορεί να τροφοδοτήσει την περιττή ενέργεια από την μπαταρία στο οικιακό δίκτυο του πελάτη (Vehicle-to-Home).
Σε επίπεδα αυτονομίας το ID. Buzz κινείται με τον ηλεκτροκινητήρα του έως 425 χλμ.
Κοστίζει
Η τιμή εκκίνησης για το ID. Buzz αρχίζει από τις 58.500 ευρώ (η τιμή περιλαμβάνει την επιδότηση των 8.000 ευρώ).
Info: Περισσότερες πληροφορίες για το Volkswagen ID. Buzz μπορείτε να βρείτε εδώ.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.