- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°
Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2023: Ανασκόπηση
Ο Nikolay Gryazin λαμβάνει ποινή 5 δευτερολέπτων και χάνει τη νίκη στο WRC2
Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2023: Ανασκόπηση - Ο απαιτητικός αγώνας, η ποινή στον Nikolay Gryazin και η νίκη του Yohan Rossel.
Ο Nikolay Gryazin (Skoda Fabia RS Rally2), ο οποίος ηγήθηκε του Ράλλυ Μόντε Κάρλο από την αρχή μέχρι το τέλος, τερμάτισε το μεσημέρι της Κυριακής 4,5 δευτερόλεπτα μπροστά από τον 2ο στην κατάταξη Yohan Rossel (Citroen C3 Rally2). Ωστόσο, η ομάδα PH Sport του Rossel υπέβαλε αργότερα έφεση κατά του οδηγού της Skoda Fabia RS Rally2, υποστηρίζοντας ότι ο Gryazin παραβίασε το άρθρο 19.2 του αθλητικού κανονισμού του 2023 FIA WRC για cut corner 13,2 χλμ στην SS14 (14η Ειδική Διαδρομή του αγώνα) το απόγευμα του Σαββάτου. Αφού εξέτασαν τα αποδεικτικά στοιχεία που υποβλήθηκαν και έλεγξαν βίντεο από το αυτοκίνητο του Gryazin, οι αγωνοδίκες υποστήριξαν τη διαμαρτυρία – τιμωρώντας τον Gryazin με 5,0 δευτερόλεπτα ποινή, καθιστώντας τον Rossel νικητή με μόλις 0,5 δευτερόλεπτο.
Είναι μια γλυκόπικρη νίκη για τον Rossel. Να θυμίσουμε ότι στο EKO Acropolis Rally Greece το 2021, ο Rossel έλαβε ο ίδιος μια ποινή που του κόστισε τη νίκη όταν το αυτοκίνητό του δεν πέρασε επιτυχώς τον τεχνικό έλεγχο μετά τον αγώνα.
Η απόφαση αυτή των αγωνοδικών έρχεται να μας υπενθυμίσει ότι το 2021 ο Sebastien Ogier είχε κάνει μια σειρά παραβιάσεων, πολύ πιο σοβαρών μάλιστα (παραβίαση κόκκινου φαναριού σε απλή διαδρομή, παράνομη προσπέραση κ.τ.λ.) και οι μόνες ποινές που του είχαν επιβληθεί ήταν χρηματικές, χωρίς δηλαδή κάποιο ουσιαστικό κόστος. Εάν οι ποινές ήταν χρονικές, όπως στην περίπτωση του Gryazin, ενδεχομένως ο Eflyn Evans να είχε πάρει τότε το πρωτάθλημα.
Το Ράλλυ Μόντε Κάρλο, λοιπόν, τελειώνει φέτος με μια «περίεργη γεύση στο στόμα». Ένας παραδοσιακά πολύ απαιτητικός αγώνας, κυρίως λόγω ευμετάβλητων καιρικών συνθηκών, ήταν καιρικά υπερβολικά ήπιος, σε σημείο που τόσο τα πληρώματα όσο και οι θεατές απογοητεύτηκαν από το γεγονός ότι δεν υπήρχαν τέτοιου είδους προκλήσεις ή εκπλήξεις. Δεν υπήρχε το στοιχείο της επιλογής των σωστών ελαστικών, το οποίο μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά. Κυρίως όμως, δεν υπήρξε ένα νέο ξεκίνημα. Δυστυχώς ή ευτυχώς, η παρουσία του 8 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Sebastien Ogier σε ένα ακόμα πρωτάθλημα, έστω και αν αυτή η παρουσία είναι περιστασιακή και όχι μόνιμη, φαίνεται πια να «αφαιρεί» από το άθλημα. Ναι, ο Ogier έχει κάθε δικαίωμα να συμμετέχει, όπως και να νικά, και εφόσον είναι όντως ο ταχύτερος στον εκάστοτε αγώνα, να σπάει ακόμα ρεκόρ. Και, ναι, ο αντίλογος είναι ότι η καινούργια γενιά θα πρέπει είτε να περιμένει (να φύγει), είτε να προσπαθήσει περισσότερο.
This is rallying όμως, που λένε, και το πρωτάθλημα μόλις ξεκίνησε και έχουμε πολλά ακόμα να δούμε. Θα μπορέσει ο Kalle Rovanpera να διεκδικήσει ξανά τον τίτλο; Θα δώσει η μετάβαση του Ott Tanak στην M-Sport Ford την ευκαιρία που αναζητά τόσα χρόνια να πάρει ένα ακόμα πρωτάθλημα; Θα μπορέσει ο Cyril Abiteboul, επικεφαλής της ομάδας Hyundai Motorsport, να εξοικειωθεί με τον κόσμο των ράλλυ και να επαναφέρει τη Hyundai στην πρώτη θέση; Μήπως αυτή είναι η χρονιά του Thierry Neuville; It remains to be seen…
Για τώρα, αφήνουμε πίσω μας το Μονακό και ανυπομονούμε για το Ράλι Σουηδίας.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Νικητής ο Πιάστρι σε έναν δραματικό αγώνα με ατύχημα Σάινθ και Πέρεζ λίγο πριν από το τέλος
Ένα κομψό, εύχρηστο και πρακτικό οικογενειακό κόμπακτ crossover
Eυθύνονται για το 28% των εκπομπών αερίων του κλάδου των μεταφορών
Συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά που λατρεύει το κοινό της συγκεκριμένης κατηγορίας και τα αναβαθμίζει από κάθε άποψη
Παρά την πικρία της εγκατάλειψης, εισέπραξαν ως πόρισμα μία τεράστια ικανοποίηση για το σύνολο των επιδόσεών τους στις Ειδικές Διαδρομές
Ο Tanak ανεβαίνει στο 3ο βάθρο και κάνει το 1-2-3 για τη Hyundai μετά το τουμπάρισμα του Ogier
Άλλο ένα μεγάλο δράμα για τον Tanak
Με το το Ford Fiesta Rally3 του Car Center
H Huyndai κάνει το 1-2-3 μετά το πέρας της πρώτης ημέρας
Γνωρίζουμε τον «pedal to the metal» οδηγό της Car Center, που τρία χρόνια τώρα έχει αφήσει διεθνώς το αποτύπωμά του στο Ράλλυ Ακρόπολις
Δύο κορίτσια, η μία κειμενογράφος/συγγραφέας και η άλλη φωτογράφος με ένα κοινό στοιχείο, την αγάπη για τα ράλι, ζήσαμε ένα δώρο ζωής και η ψυχή μας χαμογέλαγε. Και έμεινε έτσι, χαμογελαστή…
Άξιζε να συμβεί σε αυτόν που είναι πάντα καλός και μας κάνει κι εμάς καλύτερους άμα τη παρουσία του ή υπό την επιρροή της σκέψης της υπάρξεώς του
Το απόσταγμα της τεχνολογίας της μάρκας
Η απάντηση της εκπροσώπου Τύπου της ΕΛ.ΑΣ.
Βρεθήκαμε στο κάθισμα του συνοδηγού για μία αξέχαστη βόλτα
Επαναπροσδιορίζει την ηλεκτροκινητικότητα με υψηλές επιδόσεις σε ένα SUV αυτοκίνητο
Χρησιμοποιεί έναν περιστροφικό κινητήρα ως γεννήτρια (Wankel) για να παράγει ισχύ
Ένα μέλλον με ίσες ευκαιρίες για τις γυναίκες στη Formula 1
Ο Αμερικανός πιλότος της Williams έπεσε πάνω στις μπαριέρες
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.