- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Ράλι Βελγίου: Ο Ott Tanak μπροστά μετά από μια επεισοδιακή ημέρα
Ο Thierry Neuville χάνει τον αγώνα στην προτελευταία Ειδική Διαδρομή της ημέρας
Ράλι Βελγίου - Τι έγινε στη δεύτερη μέρα- Προβάδισμα για τον Ott Tanak
Οι ελπίδες του Thierry Neuville (Hyundai i20) για μια ακόμα νίκη στο Ypres Rally του Βελγίου εξαφανίστηκαν όταν όντας στην 1η θέση και έχοντας 17,2 δευτερόλεπτα προβάδισμα από τον 2ο στην κατάταξη Ott Tanak (Hyundai i20) πήρε ανοιχτά μια αριστερή στροφή, έχασε τον έλεγχο και έπεσε σε ένα χαντάκι στην προτελευταία Ειδική Διαδρομή (7η) της ημέρας. Ενώ αρκετοί θεατές έτρεξαν προς το μέρος τους και μπόρεσαν να βγάλουν γρήγορα το αυτοκίνητο από εκεί, 1,1 χιλιόμετρο μετά βγήκε από την Ε.Δ. και σταμάτησε το σε μια άκρη γιατί το Hyundai i20 είχε υποστεί ζημιά.
Επώδυνη ημέρα (σε έναν ακόμα αγώνα) υπήρξε επίσης η σημερινή για την M-Sport Ford. O Craig Breen και ο Gus Greensmith κατείχαν μετά την πρώτη Ε.Δ. της ημέρας την 5η και 6η θέση αντίστοιχα, ενώ ο Adrien Fourmaux βρισκόταν στην 8η, όταν στην 2η Ε.Δ. ο Breen πήρε ανοιχτά μια αριστερή στροφή και έπεσε σε ένα βαθύ χαντάκι τουμπάροντας μια φορά. Το αυτοκίνητο υπέστη σοβαρή ζημιά και ήταν αδύνατο να βγει από το χαντάκι. Παραλίγο να πάρει και φωτιά αλλά ευτυχώς έσπευσαν θεατές και κριτές με πυροσβεστήρες και ποτιστήρια.
Λίγη ώρα πριν, στην ίδια Ε.Δ. ο Greensmith, ο οποίος είχε μπει στην Ε.Δ. αμέσως μετά τον Breen, βγήκε εκτός δρόμου και μπήκε στα χορτάρια προκαλώντας ζημιά στην πίσω αριστερά ανάρτησή του. Όταν έφτασε στο σημείο του ατυχήματος του ομόσταυλού του, σταμάτησε, βγήκε από το αυτοκίνητο και έτρεξε να βοηθήσει. Η Ε.Δ. διακόπηκε και βγήκε κόκκινη σημαία.
Βγαίνοντας από την Ειδική αυτή Διαδρομή ο Greensmith έπρεπε να σταματήσει για να επισκευάσει όσο μπορούσε το πρόβλημα στο δρόμο με αποτέλεσμα να φτάσει με 19 λεπτά καθυστέρηση στο Time Control, οπότε και έλαβε ποινή 3 λεπτών και 10 δευτερολέπτων. Το μόνο θετικό για την M-Sport υπήρξε το γεγονός ότι ο Fourmaux μπόρεσε να ανέβει στην 5η θέση, με την αποχώρηση των ομόσταυλών του, και το πιο σημαντικό… ότι κατάφερε να την κρατήσει μέχρι το τέλος της ημέρας.
Μετά το πέρας και τον 8 Ε.Δ. του Σαββάτου λοιπόν, στην πρώτη θέση βρίσκεται ο Ott Tanak, στη 2η ο Elfyn Evans (Toyota Yaris) με 8,2 δευτερόλεπτα διαφορά, και στην 3η ο Esapekka Lappi (Toyota Yaris) με πάνω από 1 λεπτό διαφορά. Στην 4η βρίσκεται το τρίτο αυτοκίνητο της Hyundai με τον Oliver Solberg, ενώ ο Fourmaux κρατάει την 5η (και ευχόμαστε να την κρατήσει σθεναρά), και την 6η ο Takamoto Katsuta. Τις υπόλοιπες θέσεις της πρώτης δεκάδας κατέχουν πληρώματα και αυτοκίνητα της κατηγορίας WRC2, με τον 1o στην κατάταξη αυτής της κατηγορίας να είναι ο Γάλλος Stephane Lefebvre με Citroen C3 Rally2.
Μένει μία ακόμα ημέρα και 4 Ε.Δ. για να δούμε εάν ο Tanak θα καταφέρει να εξασφαλίσει μία ακόμα πολυπόθητη νίκη.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.