Ράλι Εσθονίας: Ο Kalle Rovanpera ξανά μπροστά
Ο Elfyn Evans έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου λόγω των κακών συνθηκών
WRC Ράλι Εσθονίας 2022: Τι έγινε τη δεύτερη ημέρα - Προηγείται ο Kalle Rovanpera
Την Παρασκευή 15 Ιουλίου, ήταν η πρώτη γεμάτη μέρα του Ράλι Εσθονίας με 8 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.), 4 στο πρωινό σκέλος και 4 στο απογευματινό. Ο Ουαλός Elfyn Evans (Toyota Yaris) τερμάτισε πρώτος σε 5 από αυτές (ο Rovanpera έκανε τον ταχύτερο χρόνο στις 3 τελευταίες) και ήταν αρχικά μπροστά με 20 «άνετα» δευτερόλεπτα διαφορά από τον 2ο στην κατάταξη ομόσταυλό του Kalle Rovanpera. Στις δύο επόμενες Ε.Δ. η διαφορά έπεσε στα 10,9 κυρίως γιατί οι βροχή που όλοι αναμένανε και εντέλει ήρθε το μεσημέρι ήταν πλεονέκτημα για τον Rovanpera (καθότι ήταν πρώτος στο δρόμο) διότι οι συνθήκες του εδάφους επιδεινώθηκαν σταδιακά, και το αμμώδες χαλίκι μετατράπηκε σε λάσπη και αυλάκια γεμάτα με νερό.
Στην τελευταία Ε.Δ. της ημέρας δε ο Evans έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου λόγω των κακών συνθηκών και έπεσε πάνω σε κάτι θάμνους, κάτι το οποίο του κόστισε χρόνο και την πρώτη θέση που είχε κερδίσει όλη μέρα με προσπάθεια και καλές επιδόσεις. Βρίσκεται τώρα στην 2η θέση 11,7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Rovanpera.
Ο Ott Tänak (Hyundaii20) κατείχε στην αρχή της ημέρας τη 2η θέση αλλά υποβιβάστηκε αφού έλαβε ποινή 10 δευτερολέπτων επειδή δεν οδήγησε σε πλήρη ηλεκτρική λειτουργία σε καθορισμένη περιοχή όταν έφτασε στο Sercive Park μετά την Ε.Δ. της Πέμπτης. Κατάφερε όμως καθ’ όλη τη διάρκεια της Παρασκευής να οδηγήσει σταθερά και να κρατήσει την 3η θέση, όντας 32,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Evans, και 44,3 από τον Rovanpera.
Ο Tänak, όπως και τα υπόλοιπα πληρώματα της Hyundai, πέρασε μεγάλος μέρος του πρωινού προσαρμόζοντας το set up του αυτοκινήτου του σε μια προσπάθεια να βελτιώσει το κράτημα και την πρόσφυση.
Ο Esapekka Lappi (Toyota Yaris) αντιμετώπιζε προβλήματα στα φρένα όλη μέρα. Δεν μπορούσε να χρησιμοποιήσει το αριστερό φρένο και έπρεπε να αλλάξει στιλ οδήγησης.
Ο Adrien Fourmaux (Ford Puma) απόλαυσε τους γρήγορους δρόμους της Εσθονίας κατάφερε να ανέβει στην 6η θέση από τη 12η θέση, ακριβώς μπροστά από το GR Yaris του Takamoto Katsuta. Ο Ιάπωνας οδηγός έκανε μια σταθερή εκκίνηση μετά το shakedown roll της Πέμπτης, αλλά αύξησε την αυτοπεποίθησή του καθώς προχωρούσε το πρωί.
Ο Craig Breen (Ford Puma),ο οποίος έκανε τον γρηγορότερο χρόνο στη χθεσινή Ε.Δ., ήταν τέταρτος στην κατάταξη μέχρι που βγήκε εκτός δρόμου σε μια γρήγορη αριστερή στροφή στην 3η Ε.Δ. της ημέρας και έσπασε την μπροστινή αριστερή ανάρτηση του Puma και αποσύρθηκε.
Ο υποτονικός Thierry Neuville (Hyundai i20) τερμάτισε στην 5η θέση. Ο Βέλγος αντιμετώπισε επίσης δυσκολίες χειρισμού και δεν μπόρεσε να αμυνθεί εναντίον του Lappi το απόγευμα. Βρίσκεται 7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Φινλανδό Esapekka Lappi.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.