- CITY GUIDE
- PODCAST
-
20°
Ράλι Σαφάρι Κένυα: Ημέρα 3η - Πλήρης κυριαρχία της Toyota
Ο Rovanpera κοντά στην νίκη μετά από ρεσιτάλ οδήγησης στην λάσπη
Ράλι Σαφάρι Κένυα - 3η Ημέρα: Ρεσιτάλ οδήγησης από τον Kalle Rovanpera με Toyota Yaris - Πώς διαμορφώνονται οι υπόλοιπες θέσεις.
Σε μία ημέρα γεμάτη ανατροπές, τα Toyota Yaris έδειξαν ότι έχουν την αξιοπιστία να πρωταγωνιστήσουν στον πιο απαιτητικό και δύσκολο σε επίπεδο οδοστρωμάτων αγώνα του αγωνιστικού ημερολογίου του WRC!
Μάλιστα ο Rovanperä ξεπέρασε τις ανησυχίες για το ότι δεν αισθανόταν καλά στο ξεκίνημα της ημέρας από κόπωση και αδιαθεσία, έδωσε ρεσιτάλ οδήγησης και είναι μία ανάσα από την νίκη σε αυτόν τον απρόβλεπτο αγώνα.
Η δεύτερη ημέρα του ράλι Σαφάρι περιελάβανε τρεις επαναλαμβανόμενες Ειδικής Διαδρομές με ένα ενδιάμεσο διάλειμμα. Σε αυτό το διάλειμμα άνοιξαν οι ουρανοί και η βροχή που έπεσε, σε ακραία μορφή λόγω εποχής στην κεντρική Αφρική, άλλαξε τα δεδομένα και διαμόρφωσε απίστευτα σκηνικά.
Σε έναν αγώνα επιβίωσης, μεταξύ των αγωνιζομένων των τριών ομάδων, τα πληρώματα της Toyota βγήκαν αλώβητα ενώ εκείνα της Hyundai και της Ford υπέφεραν. Έτσι η Hyundai «επανήλθε» στον κακό της εαυτό που γνωρίσαμε πριν την Σαρδηνία και είδε τους Tanak-Jarveoja να εγκαταλείπουν από προβλήματα μετάδοσης τoy i20 Coupe την ώρα μάλιστα που είχαν σημειώσει εξαιρετικούς χρόνους και έβλεπαν το βάθρο. Αντίστοιχα ήταν τα προβλήματα των Neuville-Wydaeghe που στο δεύτερο loop με το «αποδεκατισμένο» Hyundai τους σταμάτησαν μέσα στην τελευταία διαδρομή της ημέρας, ξεκίνησαν πάλι, «σταμάτησαν» σε ένα δέντρο…, αλλά βαθμολογούμενοι με την σχετική ποινή μη ολοκλήρωσης μίας Ε.Δ. βρίσκονται στην πέμπτη θέση της κατάταξης, οπότε μένει να δούμε εάν θα συνεχίσουν αύριο. Πίσω τους οι Solberg-Edmodson με i20 n Coupe, μπροστά από τους Breen-Nagle με το Ford Puma.
Γενικά στην Ford τα πράγματα εξελίχθηκαν εξίσου άσχημα για τους Greensmith και Breen, με τον πρώτο να εγκαταλείπει μετά από τουμπάρισμα και στην συνέχεια από μηχανικό πρόβλημα, ενώ ο Breen εκτός κλίματος αγώνα περιορίστηκε στο να συλλέγει εμπειρίες μια και είναι η πρώτη του συμμετοχή στο Σαφάρι.
Έτσι τα τέσσερα Toyota Yaris των Rovanpera, Evans, Katsuta και Οgier κατέλαβαν στο τέλος της δεύτερης ημέρας τις αντίστοιχες τέσσερις πρώτες θέσεις και είναι δεδομένο πλέον, ότι πλην ακραίων εξελίξεων, ένα από όλα θα κερδίσει τον αγώνα.
Η νεροποντή άλλαξε το τερέν των διαδρομών, οι οδηγοί κινούμενοι σε κάποιες από αυτές με πολύ χαμηλές ταχύτητες για να μην κολλήσουν πάλευαν να τις ολοκληρώσουν αλώβητοι, ενώ όταν ο δεύτερος στην κατάταξη Evans, πίεσε τον Rovanpera μειώνοντας αισθητά την διαφορά τους στο πρώτο loop, ο 23χρονος Φινλανδός, πάτησε το πόδι στο γκάζι και άνοιξε την διαφορά στα 40’’ εν όψη της αυριανής ημέρας, η οποία επίσης αποτελείται από 6 συνολικά Ειδικές Διαδρομές.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα πάντως που αντιμετώπισαν τα πληρώματα στο δεύτερο λασπωμένο loop ήταν η μη δυνατότητα των υαλοκαθαριστήρων να καθαρίσουν επαρκώς τα παρμπρίζ των αυτοκινήτων τους από την λάσπη. Είτε γιατί ξέμειναν από νερό καθαρισμού, είτε επειδή τα μπεκ ψεκασμού είχαν βουλώσει…
Ο Έλληνας Ιορδάνης Σερδερίδης με τον Βέλγο συνοδηγό του Frederic Miclotte με Ford Puma Hybrid Rally βρίσκονται στην όγδοη θέση της γενικής κατάταξης, ενώ οι Kajetanowicz-Szczepaniak με Skoda Fabia προηγούνται στην κατηγορία Rally2.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το μεγαλύτερο γεγονός της τελευταίας εικοσαετίας για τους φίλους του αυτοκινήτου
Νικητής ο Πιάστρι σε έναν δραματικό αγώνα με ατύχημα Σάινθ και Πέρεζ λίγο πριν από το τέλος
Ένα κομψό, εύχρηστο και πρακτικό οικογενειακό κόμπακτ crossover
Eυθύνονται για το 28% των εκπομπών αερίων του κλάδου των μεταφορών
Συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά που λατρεύει το κοινό της συγκεκριμένης κατηγορίας και τα αναβαθμίζει από κάθε άποψη
Παρά την πικρία της εγκατάλειψης, εισέπραξαν ως πόρισμα μία τεράστια ικανοποίηση για το σύνολο των επιδόσεών τους στις Ειδικές Διαδρομές
Ο Tanak ανεβαίνει στο 3ο βάθρο και κάνει το 1-2-3 για τη Hyundai μετά το τουμπάρισμα του Ogier
Άλλο ένα μεγάλο δράμα για τον Tanak
Με το το Ford Fiesta Rally3 του Car Center
H Huyndai κάνει το 1-2-3 μετά το πέρας της πρώτης ημέρας
Γνωρίζουμε τον «pedal to the metal» οδηγό της Car Center, που τρία χρόνια τώρα έχει αφήσει διεθνώς το αποτύπωμά του στο Ράλλυ Ακρόπολις
Δύο κορίτσια, η μία κειμενογράφος/συγγραφέας και η άλλη φωτογράφος με ένα κοινό στοιχείο, την αγάπη για τα ράλι, ζήσαμε ένα δώρο ζωής και η ψυχή μας χαμογέλαγε. Και έμεινε έτσι, χαμογελαστή…
Άξιζε να συμβεί σε αυτόν που είναι πάντα καλός και μας κάνει κι εμάς καλύτερους άμα τη παρουσία του ή υπό την επιρροή της σκέψης της υπάρξεώς του
Το απόσταγμα της τεχνολογίας της μάρκας
Η απάντηση της εκπροσώπου Τύπου της ΕΛ.ΑΣ.
Βρεθήκαμε στο κάθισμα του συνοδηγού για μία αξέχαστη βόλτα
Επαναπροσδιορίζει την ηλεκτροκινητικότητα με υψηλές επιδόσεις σε ένα SUV αυτοκίνητο
Χρησιμοποιεί έναν περιστροφικό κινητήρα ως γεννήτρια (Wankel) για να παράγει ισχύ
Ένα μέλλον με ίσες ευκαιρίες για τις γυναίκες στη Formula 1
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.