Αυτοκινηση

Ράλι Σαφάρι Κένυα: Ημέρα 3η - Πλήρης κυριαρχία της Toyota

Ο Rovanpera κοντά στην νίκη μετά από ρεσιτάλ οδήγησης στην λάσπη

eleni_helioti_1.jpg
Ελένη Χελιώτη
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Ράλι Σαφάρι Κένυα: Ημέρα 3η
© WRC Teams

Ράλι Σαφάρι Κένυα - 3η Ημέρα: Ρεσιτάλ οδήγησης από τον Kalle Rovanpera με Toyota Yaris - Πώς διαμορφώνονται οι υπόλοιπες θέσεις.

Σε μία ημέρα γεμάτη ανατροπές, τα Toyota Yaris έδειξαν ότι έχουν την αξιοπιστία να πρωταγωνιστήσουν στον πιο απαιτητικό και δύσκολο σε επίπεδο οδοστρωμάτων αγώνα του αγωνιστικού ημερολογίου του WRC!

Μάλιστα ο Rovanperä ξεπέρασε τις ανησυχίες για το ότι δεν αισθανόταν καλά στο ξεκίνημα της ημέρας από κόπωση και αδιαθεσία, έδωσε ρεσιτάλ οδήγησης και είναι μία ανάσα από την νίκη σε αυτόν τον απρόβλεπτο αγώνα. 

Η δεύτερη ημέρα του ράλι Σαφάρι περιελάβανε τρεις επαναλαμβανόμενες Ειδικής Διαδρομές με ένα ενδιάμεσο διάλειμμα. Σε αυτό το διάλειμμα άνοιξαν οι ουρανοί και η βροχή που έπεσε, σε ακραία μορφή λόγω εποχής στην κεντρική Αφρική, άλλαξε τα δεδομένα και διαμόρφωσε απίστευτα σκηνικά.

Ράλι Σαφάρι Κένυα: Ημέρα 3η
© WRC Teams

Σε έναν αγώνα επιβίωσης, μεταξύ των αγωνιζομένων των τριών ομάδων, τα πληρώματα της Toyota βγήκαν αλώβητα ενώ εκείνα της Hyundai και της Ford υπέφεραν. Έτσι η Hyundai «επανήλθε» στον κακό της εαυτό που γνωρίσαμε πριν την Σαρδηνία και είδε τους Tanak-Jarveoja να εγκαταλείπουν από προβλήματα μετάδοσης τoy i20 Coupe την ώρα μάλιστα που είχαν σημειώσει εξαιρετικούς χρόνους και έβλεπαν το βάθρο. Αντίστοιχα ήταν τα προβλήματα των Neuville-Wydaeghe που στο δεύτερο loop με το «αποδεκατισμένο» Hyundai τους σταμάτησαν μέσα στην τελευταία διαδρομή της ημέρας, ξεκίνησαν πάλι, «σταμάτησαν» σε ένα δέντρο…, αλλά βαθμολογούμενοι με την σχετική ποινή μη ολοκλήρωσης μίας Ε.Δ. βρίσκονται στην πέμπτη θέση της κατάταξης, οπότε μένει να δούμε εάν θα συνεχίσουν αύριο. Πίσω τους οι Solberg-Edmodson με i20 n Coupe, μπροστά από τους Breen-Nagle με το Ford Puma.

Ράλι Σαφάρι Κένυα: Ημέρα 3η
© WRC Teams

Γενικά στην Ford τα πράγματα εξελίχθηκαν εξίσου άσχημα για τους Greensmith και Breen, με τον πρώτο να εγκαταλείπει μετά από τουμπάρισμα και στην συνέχεια από μηχανικό πρόβλημα, ενώ ο Breen εκτός κλίματος αγώνα περιορίστηκε στο να συλλέγει εμπειρίες μια και είναι η πρώτη του συμμετοχή στο Σαφάρι.

Έτσι τα τέσσερα Toyota Yaris των Rovanpera, Evans, Katsuta και Οgier κατέλαβαν στο τέλος της δεύτερης ημέρας τις αντίστοιχες τέσσερις πρώτες θέσεις και είναι δεδομένο πλέον, ότι πλην ακραίων εξελίξεων, ένα από όλα θα κερδίσει τον αγώνα.

Ράλι Σαφάρι Κένυα: Ημέρα 3η
© WRC Teams

Η νεροποντή άλλαξε το τερέν των διαδρομών, οι οδηγοί κινούμενοι σε κάποιες από αυτές με πολύ χαμηλές ταχύτητες για να μην κολλήσουν πάλευαν να τις ολοκληρώσουν αλώβητοι, ενώ όταν ο δεύτερος στην κατάταξη Evans, πίεσε τον Rovanpera μειώνοντας αισθητά την διαφορά τους στο πρώτο loop, ο 23χρονος Φινλανδός, πάτησε το πόδι στο γκάζι και άνοιξε την διαφορά στα 40’’ εν όψη της αυριανής ημέρας, η οποία επίσης αποτελείται από 6 συνολικά Ειδικές Διαδρομές.

Ράλι Σαφάρι Κένυα: Ημέρα 3η
© WRC Teams

Το μεγαλύτερο πρόβλημα πάντως που αντιμετώπισαν τα πληρώματα στο δεύτερο λασπωμένο loop ήταν η μη δυνατότητα των υαλοκαθαριστήρων να καθαρίσουν επαρκώς τα παρμπρίζ των αυτοκινήτων τους από την λάσπη. Είτε γιατί ξέμειναν από νερό καθαρισμού, είτε επειδή τα μπεκ ψεκασμού είχαν βουλώσει…

Ο Έλληνας Ιορδάνης Σερδερίδης με τον Βέλγο συνοδηγό του Frederic Miclotte με Ford Puma Hybrid Rally βρίσκονται στην όγδοη θέση της γενικής κατάταξης, ενώ οι Kajetanowicz-Szczepaniak με Skoda Fabia προηγούνται στην κατηγορία Rally2.

Ράλι Σαφάρι Κένυα: Ημέρα 3η
© WRC Teams

ΠΡΟΣΦΑΤΑ