- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
WRC - Ράλλυ Σουηδίας: Νικητής ο Kalle Rovanpera
Κέρδισε τον αγώνα με 22 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Thierry Neuville


WRC: O φινλανδός οδηγός της Toyota, Kalle Rovanpera, νικητής του Ράλλυ Σουηδίας - Η κατάταξη στην κατηγορία WRC 2 - Τι έγινε στις Ειδικές Διαδρομές
Ολοκληρώθηκε το Ράλλυ Σουηδίας, σήμερα, Κυριακή 27 Φεβρουαρίου στην πανεπιστημιούπολη Umea, με τον Φινλανδό Kalle Rovanpera, με Toyota Yaris, να κερδίζει τον αγώνα με 22 δευτερόλεπτα διαφορά από τον 2ο στην κατάταξη Thierry Neuville, με Hyundai i 20. Τρίτος τερμάτισε ο Esapekka Lappi με Toyota Yaris.
Στην κατηγορία WRC2 νικητής ήταν ο Andreas Mikkelsen με Skoda Fabia Rally 2 Evo, 2ος
ο Ole Christian Veiby με Volkswagen Polo Gti R5, και 3ος ο Jari Huttunen με Ford Fiesta R5 Mk II.
Όταν ξεκίνησε η ημέρα ο Elfyn Evans, με Toyota Yaris, βρισκόταν στη 2η θέση, με τον Neuville να είναι 3,4 δευτερόλεπτα πίσω του. Στην πρώτη όμως κιόλας Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.) της ημέρας, ο Evans έχασε τον έλεγχο, έπεσε επάνω σε μια χιονομπαριέρα (snowbank) και χτύπησε το μπροστινό μέρος του Yaris του με αποτέλεσμα να χάσει εντελώς τον μπροστινό προφυλακτήρα και να σηκωθεί το καπό. Ενώ προσπάθησε να συνεχίσει, εντέλει απεδείχθη αδύνατον καθότι το καπό δεν κατέβαινε. Έτσι, βγήκε εκτός αγώνα και «έδωσε» τη θέση του στον Neuville. Αυτό βέβαια επέτρεψε και στον Lappi να εξασφαλίσει τηντρίτη θέση στο βάθρο, κάτι που δήλωσε ότι ήταν ο στόχος του εξαρχής. Να θυμίσουμε ότι ο Lappi φέτος «μοιράζεται» το τρίτο αυτοκίνητο της Toyota Gazoo Racing με τον Sebastien Ogier, και δεν θα τρέξει σε όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος.

Το σημερινό αυτό συμβάν με τον Elfyn Evans ήταν μία ακόμα ένδειξη, αν όχι απόδειξη, ότι ο Ουαλλός είναι ναι μεν ένας τρομερά αξιόλογος οδηγός, ο οποίος έχει φτάσει δύο φορές, ως τώρα, μια ανάσα μακριά από το πρωτάθλημα, αλλά ο οποίος όταν αισθάνεται πίεση ή «απειλή» για τη θέση την οποία έχει ομολογουμένως κερδίσει με το σπαθί του, πανικοβάλλεται και κάνει λάθη. Σοβαρά λάθη, τα οποία του κοστίζουν συνήθως, όχι απλά λίγο χρόνο ή μια θέση στο βάθρο, αλλά τον αγώνα τον ίδιο. Τα τελευταία δυο χρόνια δε, του έχουν κοστίσει ολόκληρο το πρωτάθλημα. Σήμερα ήταν μία από αυτές τις ημέρες όπου έπρεπε να πιέσει διότι ο Neuville καιροφυλακτούσε λίγα μόνο δευτερόλεπτα πίσω του. Δεν είχε αρκετή χρονική ασφάλεια ώστε να οδηγήσει απλά με ασφάλεια και σταθερότητα. Και υπό την πίεση αυτή, «έσπασε» για ακόμα μια φορά. Αντιθέτως, τόσο ο Neuville, όσο και ο Lappi και ο Tanak σήμερα επέδειξαν συνέπεια και τόλμη στο να κατακτήσουν ότι περισσότερο μπορούν με τα δεδομένα που είχαν.



ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ένα μοντέλο με προηγμένη τεχνολογία και premium χαρακτηριστικά
Μοιάζει βγαλμένο από ταινία επιστημονικής φαντασίας - Υπόσχεται μια νέα εποχή στις μεταφορές
Το 2024 αποτέλεσε μια κομβική χρονιά για τη Citroen
Ο Τακαμότο Κατσούτα χάνει την ευκαιρία να αρπάξει τη νίκη
Με τα εξελιγμένα συστήματά του το Avenger είναι σύμμαχος του οδηγού
O Adrien Fourmaux εκτός συναγωνισμού
Έλφιν Έβανς , Τακαμότο Κατσούτα και Οτ Τάνακ στην πρώτη τριάδα
Κατέρρευσαν τα σχέδια για τη δημιουργία της υπ' αριθμόν 3 αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο
Βασικό του πλεονέκτημα οι μικρές του διαστάσεις και ο πλούσιος εξοπλισμός που συμβάλλει στις άνετες μετακινήσεις
Όλα όσα θα θέλατε να γνωρίζετε για την κρίση στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία και το πώς φθάσαμε ως εδώ. Γιατί πίσω από όλα, υπάρχουν εξηγήσεις
Mισθώνεις αυτοκίνητο από το κινητό, μόνο για τη διαδρομή σου!
Γιατί φαίνεται να χαλάει το deal
Πωλήθηκε έναντι 46 εκατ. ευρώ
Καταλαβαίνουμε γιατί είναι best seller
Οι συνθήκες του αγώνα, οι Ειδικές Διαδρομές, η νίκη του Σεμπαστιάν Οζιέ και οι βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών
Μοντέρνα σχεδίαση εξωτερικά, πρωτότυπες εσωτερικά επιλογές σε επίπεδο αισθητικής, κορυφαίες τεχνολογίες και ισχύ που ξεπερνά τα 200 ίππους
Οδηγώντας ένα Toyota GR Yaris Rally1, ο Σεμπαστιάν Οζιέ εξασφάλισε μια σημαντική νίκη
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.