- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Ράλι Μόντε Κάρλο: Long live the king
Η πρώτη βραδινή Ειδική Διαδρομή τελείωσε με τον Sebastien Ogier πρώτο, τον Sebastien Loeb δεύτερο και τον Elfyn Evans τρίτο
Ράλι Μόντε Κάρλο: Βρεθήκαμε στην καρδιά της πρώτης βραδινής Ειδικής Διαδρομής (Ε.Δ.) στις Γαλλικές Άλπεις.
Η τελευταία φορά που βρέθηκα στο Ράλι Μόντε Κάρλο ήταν τον Ιανουάριο του 2020, λίγες εβδομάδες πριν την έλευση της covid-19. Το αγαπημένο μου κομμάτι στο ράλι αυτό είναι ξεκάθαρα και με διαφορά οι δύο παραδοσιακές βραδινές Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) στις Γαλλικές Άλπεις την Πέμπτη το βράδυ. Σε σχεδόν πολικό ψύχος, αργά τη νύχτα, στο απόλυτο σκοτάδι, εκεί που πιστεύεις ότι δεν θα συναντήσεις ψυχή ζώσα… εκεί ακριβώς οι λάτρεις του σπορ ξέρουν ότι θα συναντήσουν χιλιάδες (ναι, χιλιάδες) άλλους ομοίους τους που ξεκινάνε ώρες πριν −ενίοτε ακόμα και ημέρες πριν για να κατασκηνώσουν− από τις γύρω περιοχές, που έχουν έρθει από άλλες χώρες (όπως εγώ), για να βρεθούν ακριβώς εκεί. Να αντικρίσουν έναν ξάστερο ουρανό (στην απώλεια φωτορύπανσης), να έχουν εφοδιαστεί σωστά από άποψη ρουχισμού, εξοπλισμού και φαγώσιμων, όχι απλά για να αντέξουν τις αντίξοες συνθήκες για ώρες μέχρι να περάσουν τα αγωνιστικά, αλλά για να τις απολαύσουν.
Φέτος υπήρξα ιδιαίτερα τυχερή∙ τόσο που βρέθηκα στην καρδιά της πρώτης Ε.Δ., δυόμιση ώρες πριν μπει το πρώτο αγωνιστικό, με αμέτρητους ανθρώπους γύρω μου, από όποια χώρα μπορείτε να φανταστείτε, ακούγοντας τουλάχιστον 5 διαφορετικές γλώσσες περπατώντας μόλις 100 μέτρα. Αφού βρήκα το ιδανικό σημείο, πάνω από μια φουρκέτα, παρατήρησα τις φωτιές που μεγάλες παρέες είχαν ανάψει δίπλα μου (σε κάποιες από τις οποίες ψήνανε λουκάνικα και άλλα «μπινελίκια»), τα ηχεία που είχαν φέρει για να παίζουν μουσική μέχρι να ξεκινήσει ο αγώνας, τα ποτά, φαγητά, τα γέλια, τις φωτοβολίδες, τα πυροτεχνήματα, μια καντίνα με «βρόμικο» λίγα δεκάδες μέτρα παραπέρα που πουλούσε hot dog και ζεστό κρασί −όλα αυτά σε υψόμετρο 1.100 μέτρα− στους 2 βαθμούς Κελσίου (και σε αυτό τυχερή υπήρξα καθότι την πρώτη φορά που ήρθα το 2017 η θερμοκρασία ήταν στους -6, κάτι το οποίο παρ’ όλα αυτά δεν με απέτρεψε από το να μείνω εκεί για 3-4 ώρες).
Οι βετεράνοι πρωταγωνιστούν
Πώς να χαρακτηρίσουμε το γεγονός ότι η υβριδική εποχή, που υποτίθεται ότι απευθύνεται σε νεαρότερες ηλικίες λόγω καινούργιων τεχνολογιών, εν τέλει έγινε mastered την πρώτη ημέρα του αγώνα όπως και του πρωταθλήματος από τους βετεράνους Sebastien: τον Sebastien Ogier με Toyota Yaris, και τον Sébastien Loeb με Ford Puma της M-Sport. Να σημειώσουμε ότι ο Ogier ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος της μέρας, έχοντας κάνει τον καλύτερο χρόνο και στο πρωινό Shakedown.
Η ημέρα τελείωσε με τον Ogier πρώτο, τον Loeb δεύτερο με 5.4 δευτερόλεπτα διαφορά, και τον Elfyn Evans τρίτο (3.9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Loeb).
Ανυπομονούμε να δούμε τη 2η ημέρα αγώνα όπου τα πληρώματα θα πρέπει να «βγάλουν» και τα δύο σκέλη των Ε.Δ. χωρίς service!
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.