- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Reinhard Klein: Κάθε του φωτογραφία στο WRC και ένα πόστερ
Είναι ο άνθρωπος που «άνοιξε τα πλάνα» και κατήργησε τις ανασφαλείς λήψεις με γεμάτα κάδρα, έδωσε χώρο στο background και μετέτρεψε τις φωτογραφίες των αγώνων του WRC, σε πόστερ
Ο γερμανός φωτογράφος, Reinhard Klein, που έβαλε τη δική του σφραγίδα στο WRC, μιλά στον Θωμά Κ. Ευθυμίου για το Ράλλυ Ακρόπολις
Ας τον γνωρίσουμε:
«Το πρώτο μου Ράλι Ακρόπολης ήταν το 1977. Καθώς εκείνες τις μέρες οι πτήσεις και τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα ήταν αρκετά ακριβά και ήμασταν φοιτητές και είχαμε αρκετό χρόνο, αποφασίσαμε να οδηγήσουμε μέχρι την Ελλάδα με αυτοκίνητο. Χρησιμοποιήσαμε τον παλιό δρόμο Autoput μέσω της Γιουγκοσλαβίας, ο οποίος ήταν πολύ οδυνηρός και πολύ επικίνδυνος. Όμως με το που φτάσαμε στην Ελλάδα όλα ήταν απλά, τέλεια. Ήταν επίσης Ιούνιος, μια πολύ καλή στιγμή για ταξίδια. Λόγω έλλειψης χρημάτων, πήραμε επίσης μια σκηνή και κοιμόμασταν όπου κι αν βρισκόμασταν. Αυτές οι μέρες ήταν πολύ απλές.
Δούλευα τότε για ένα πολύ μικρό γερμανικό περιοδικό για τα Motorsport, χωρίς καμία πίεση για τον παράγοντα χρόνο. Από τότε καλύπτω όλα τα ράλι που αποτελούν αγώνες του ημερολογίου του WRC.
Για μένα δεν έχουν υπάρξει πάρα πολλές αλλαγές στο Ράλλυ Ακρόπολις και γενικότερα στα ράλι. Το μεγαλύτερο ήταν η εγκατάσταση των Service Park για τα οποία μετάνιωσα πολύ. Την εποχή εκείνη, τα παλιά χρόνια, ο "αγώνας δρόμου" με σφιχτό χρόνο στις απλές διαδρομές έφτασε στο τέλος του και επίσης η τεχνική βοήθεια έξω από τις Ε.Δ. στους δρόμους, διαδικασίες ανοιχτές στο ευρύ κοινό, είχε σταματήσει και όλοι "εγκλωβίστηκαν" στα Service Park και εξακολουθούν να είναι και σήμερα στην ίδια συνθήκη. Στο παρελθόν όλοι ήμασταν σε κίνηση όλη την ώρα.
Τα rally Ακρόπολις και Σαφάρι ήταν τα μόνα γεγονότα που θα μπορούσατε να συνδυάσετε με διακοπές. Ο καλός καιρός, η παραλία και η ωραία φιλοξενία απλώς κάλεσαν όλους να προσθέσουν λίγες μέρες επιπλέον στην διαμονή τους και να το κάνουν αυτό σε μια πολύ φιλόξενη χώρα.
Επίσης, το Ράλλυ Ακρόπολις πήγαινε σε μερικές μακρινές ορεινές περιοχές με δύσκολη πρόσβαση και στο παρελθόν υπήρχαν νυχτερινές Ειδικές Διαδρομές, κάτι που μας επέτρεπε να είναι δυνατή η λήψη φωτογραφιών στο το ηλιοβασίλεμα. Μία από τις καλύτερες τοποθεσίες που θυμάμαι ήταν το μικρό χωριό της Σικέας με μια μικρή εκκλησία και η Ειδική περνούσε ακριβώς από αυτήν.
Εκείνες τις μέρες όταν επέστρεφα από την Ελλάδα στο σπίτι, είχα μια ειδική θήκη για μεγάλους φακούς ως χειραποσκευή, όμως σε αυτή την περίπτωση δεν ήταν φακοί, αλλά ένα μπουκάλι 5 λίτρων Retsina από βαρέλι από ένα μικρό χωριό!
Στην φωτογραφία που σας παραθέτω ως μία αντιπροσωπευτικότατη του Ράλλυ Ακρόπολις είναι από το 1990 με τους Mikael Ericsson-Claes Billstam και την Toyota Celica GT-4 στον δρόμο για την 4η θέση της γενικής κατάταξης».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.