WRC - Ypres Rally Belgium: Ανασκόπηση
Η Hyundai σημειώνει το 1-2 στο Rally Ypres και ο Neuville αποκτά την πρώτη του νίκη φέτος στην πατρίδα του
Επικράτησε η hyundai το Ypres Rally Belgium το οποίο αν και έχει μια μακρά ιστορία, δεν είχε ποτέ μέχρι φέτος μπει στο ημερολόγιο του WRC!
Την Κυριακή 15 Αυγούστου ολοκληρώθηκε το Ypres Rally Belgium το οποίο αν και έχει μια μακρά ιστορία, δεν είχε ποτέ μέχρι φέτος μπει στο ημερολόγιο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι. Ο αγώνας ήταν μικρότερος σε σύγκριση με άλλους στο φετινό πρωτάθλημα, έχοντας μόνο 20 Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) και ξεκινώντας το μεσημέρι της Παρασκευής.
Η Παρασκευή έδειχνε αρχικά ότι ο αγώνας αυτός άνηκε στη Hyundai, καθότι τόσο ο Neuville όσο και οι ομόσταυλοί του Craig Breen και Ott Tanak, είχαν δυναμική και αποφασιστικότητα, και βέβαια, τους πιο καλούς χρόνους. Είχαμε αναφέρει σε προηγούμενες ανασκοπήσεις ότι οι επιδόσεις των οδηγών της Hyundai φέτος έχουν υπάρξει υποδειγματικές, και το γεγονός ότι οι νίκες τους υστερούσαν φαίνεται να οφείλεται σε λάθη που δεν έχουν να κάνουν με τους ίδιους, αλλά με το αυτοκίνητο. Πόσες φορές φέτος ακούσαμε τους παραπάνω οδηγούς να λένε ότι δεν αισθάνονται καλά μέσα στο i20 τους, και πόσες φορές είδαμε τις αναρτήσεις να σπάνε χωρίς προφανή λόγο.
Φτάσαμε στον 8ο για φέτος αγώνα για να δούμε τη δουλειά τους να ανταμείβεται. Ωστόσο η ατυχία του Tanak το Σάββατο, το βάθρο που αυτή του κόστισε, και η στωικότητα με την οποία το αντιμετώπισε μας κάνει να αναρωτιόμαστε τι του έχει συμβεί.
Εντυπωσιακή ήταν αυτό το τριήμερο η μάχη που έδιναν τα 3 πληρώματα της Toyota Gazoo Racing, η οποία ήταν εμφανές ότι δεν ήταν απλά για το 3ο βάθρο, αλλά την πρώτη θέση μεταξύ τους. Από τη στιγμή που ο Tanak βγήκε εκτός, έχοντας χάσει 3 λεπτά για να αλλάξει λάστιχο, ο εύθυμα ανταγωνιστικός «πόλεμος» μεταξύ Sebastien Ogier, Elfyn Evans και Kalle Rovanpera ήταν απολαυστικά έντονος. Τη μάχη κέρδισε ο νεότερος Kalle, αποδεικνύοντας για ακόμα μια φορά φέτος ότι πολύ σύντομα, με λίγη επιπλέον εμπειρία, θα είναι το όνομα που θα «φοβούνται» όλοι.
Δυστυχώς το τριήμερο όμως είχε και δύο δυσάρεστες εκπλήξεις: δύο άσχημα ατυχήματα, τα οποία ναι μεν δεν είχαν τραυματισμούς για κανένα από τα μέλη των πληρωμάτων, ήταν όμως βίαια και σοκαριστικά όταν συνέβησαν. Ο Adrien Fourmaux (στην 3η Ε.Δ. του αγώνα) και ο Takamoto Katsuta (στην 10η Ε.Δ. του αγώνα) έχασαν τον έλεγχο του αυτοκινήτου και παρασύρθηκαν δεκάδες μέτρα μακριά. Λίγα λεπτά μετά το ατύχημα του Katsuta, το WRC.com το οποίο καλύπτει τον αγώνα, έδειχνε τον Elfyn Evans, τον Kalle Rovanpera και τους συνοδηγούς τους να βλέπουν στο κινητό τους τι είχε μόλις συμβεί, και ένας από αυτούς να απομακρύνεται λέγοντας «δεν μπορώ να βλέπω άλλο, είναι φρικτό».
Οι Neuville-Wydaeghe κατέκτησαν την κορυφή του βάθρου στο Ypres Rally Belgium και οι Breen/Nagle κατάφεραν να πάρουν τη 2η θέση στο βάθρο μετά από έναν εξαιρετικό και αλάνθαστο αγώνα ολοκληρώνοντας με επιτυχία την προσπάθεια της Hyundai. Δεν είναι περίεργο που αποφάσισαν να γιορτάσουν με μια σειρά εντυπωσιακών πανηγυρισμών στο τέλος της Power Stage, που πραγματοποιήθηκε στη θρυλική πίστα Spa-Francorchamps. Την τριάδας του βάθρου συμπλήρωσαν οι Rovanpera-Halttunen με Toyota Yaris WRC.
«Έπρεπε να τα καταφέρουμε εδώ, όχι μόνο επειδή η διοργάνωση ήταν στην πατρίδα μας, αλλά λόγω της ανάγκης να κερδίσουμε βαθμούς για το πρωτάθλημα. Ήταν πραγματικά ξεχωριστό αυτό που κάναμε στην τελευταία ειδική διαδρομή στην ωραιότερη πίστα του κόσμου. Ένα φανταστικό Σαββατοκύριακο και ένα υπέροχο αποτέλεσμα!» δήλωσε ο Thierry Neuville.
Για τους Craig και Paul ήταν ο δεύτερος συνεχόμενος αγώνας WRC και το δεύτερο συνεχόμενο βάθρο. Η απόδοσή τους βοήθησε να επιβεβαιωθεί το πρώτο αποτέλεσμα 1-2 της σεζόν 2021 για την ομάδα της Hyundai Motorsport !
«Μερικές φορές, υπάρχει πολύς χρόνος ανάμεσα στους αγώνες μας, οπότε μπορούμε να παλέψουμε για να μπούμε σε ρυθμό, αλλά δύο διαδοχικοί αγώνες με δύο βάθρα είναι εκπληκτικό αποτέλεσμα», δήλωσε ο Craig Breen. «Σίγουρα μου δίνει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση για το μέλλον. Είναι χαρά και τιμή μου να οδηγώ ένα τέτοιο αυτοκίνητο».
Το WRC επιστρέφει στα μέσα Σεπτεμβρίου στην Ελλάδα με το Acropolis Rally Greece (9-12/9) για πρώτη φορά μετά από οκτώ χρόνια, και είναι η πρώτη φορά που η Hyundai Motorsport και η Toyota Gazoo Racing θα αγωνισθούν σε αυτή τη διοργάνωση.
Φωτό: RBCP
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.