Ταξιδεύουμε με το Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 126 PS
...και μαθαίνουμε τι κρύβεται πίσω από την ανανέωση του μοντέλου
Test Drive: Η Ελένη Χελιώτη οδήγησε το ανανεωμένο αυτοκίνητο Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 126 PS και γράφει για τα χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις του.
Τι νέο συναντούμε
- Αισθητική ανανέωση εξωτερικού με έμφαση στο σπορ στυλ!
- Προβολείς LED οι οποίο εντάσσονται πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό σε όλη τη γκάμα
- Νέα υλικά εσωτερικού και ανανεωμένη φιλοσοφία infotainment επιτείνουν την αίσθηση πολυτέλειας και βελτιώνουν τη χρηστικότητα
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού προορίζεται με τις ανώτερες εκδόσεις εξοπλισμού
- Νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου, όπως το Shark Grey 17"
Περνώντας χρόνο μαζί του
Όταν το πήραμε στα χέρια μας όμως, αποφασίσαμε να μην περιοριστούμε μόνο στην εξόρμηση της πόλης μας, αλλά να τεστάρουμε τόσο την άνεσή του σε βάθος χρόνου, όσο και τις επιδόσεις του σε διάφορους δρόμους και συνθήκες. Φύγαμε μια μέρα, πριν χαράξει, από την εξωτική μας Αθήνα, και κατευθυνθήκαμε προς τη Λειβαδιά. Στην ανανεωμένη φυσιογνωμία του Civic κυριαρχούν οι full LED προβολείς και τα ανασχεδιασμένα φώτα ημέρας LED που εναρμονίζονται με τις δυναμικές ακμές: τέλειο εφόδιο για τη μικρή μας εξόρμηση!
Σκοπός μας ήταν να κάνουμε, μέσα λίγες ώρες, τον γύρο του Κορινθιακού, και όσο αντέξουμε.
Οπλιστήκαμε με σπιτικό καφέ, κρουασανάκια και πολύ νερό και off we went! Η πρώτη μας στάση ήταν στις 6:15 πμ σε έναν φούρνο λίγο πιο έξω από τη Λειβαδιά, ο οποίος μόλις είχε ανοίξει. Σταματάμε εκεί πάντα για το εκπληκτικό του ψωμί, αλλά αυτή την ημέρα, ένεκα του πολύωρου ταξιδιού μας, πήραμε έναν ακόμα καφέ και, ναι, πολλές ντόπιες λιχουδιές. Μέχρι να φτάσουμε στην Αράχωβα είχε ξημερώσει, και έτσι μπορέσαμε να απολαύσουμε τον μικρό αλλά κουκλίστικο δρόμο που τη διασχίζει. Δεν σταματήσαμε όμως να ξεμουδιάσουμε γιατί είχαμε δρόμο μπροστά μας.
Περνώντας από τον ιστορικό αρχαιολογικό χώρο των Δελφών, και χαιρετώντας σαν τη βασίλισσα της Αγγλίας την Πυθία, δεν πήραμε χρησμό, και συνεχίσαμε για την πρώτη μας μεγάλη στάση: το Γαλαξίδι. Η μικρή αυτή κωμόπολη ξυπνούσε και χασμουριόταν όταν το μεταλλικό γκρι Honda Civic μας, που ταίριαζε χρωματικά με τον συννεφιασμένο και ολίγον μελαγχολικό ουρανό, άραξε να ξαποστάσει στο μικρό λιμανάκι. Στη γκάμα διαθέσιμων χρωματισμών του Civic έχει προστεθεί τώρα μία νέα, ξεχωριστή απόχρωση με την ονομασία Obsidian Blue, αλλά αυτό ταιριάζει καλύτερα στις ηλιόλουστες με μπλε κρυστάλλινο ουρανό μέρες.
Αφού λοιπόν τεντώσαμε τα πόδια μας, ξεδιψάσαμε και πήραμε μερικές αναμνηστικές φωτογραφίες, αλλάξαμε θέσεις, ρυθμίσαμε τα καθίσματά μας με ευκολία και άνεση, και ξεκινήσαμε ξανά για τη Ναύπακτο.
Εκεί, έχοντας φτάσει λίγο πιο γρήγορα απ’ ότι θέλαμε, το μεσημεράκι, πήραμε έναν τρίτο καφέ, αγοράσαμε ένα βιβλίο για την επιστροφή, και κατευθυνθήκαμε ανηφορικά προς το κάστρο. Εκεί πραγματοποιήσαμε την μεγαλύτερή μας στάση χαζεύοντας τη γέφυρα του Ρίο-Αντίρριο, και ακούγοντας τις μουσικές μας επιλογές από το προσεκτικά φτιαγμένο playlist που είχαμε ετοιμάσει την προηγούμενη νύχτα.
Αφού τσιμπήσαμε το κατιτίς μας, μπήκαμε ξανά μέσα και ξεκινήσαμε τον δρόμο της επιστροφής.
Περιγράφοντας το ανανεωμένο Civic
Εμφάνιση
Το ανανεωμένο Civic βασίζεται στη δυναμική σιλουέτα και τις μυώδεις αναλογίες του μοντέλου, όπου τώρα προστίθεται ένα νέο κομψό, συμμετρικό πλαίσιο προβολέων ομίχλης με λείες επιφάνειες και κομψές ακμές.
Η απέριττη μάσκα και το νέο σχέδιο της εισαγωγής αέρα χαρίζουν στο εμπρός τμήμα μία πιο καθαρή, αεροδυναμική σχεδίαση. Όλως τυχαίως, αυτό θα ταίριαζε ιδανικά με το ταξίδι μας και την διαδρομή που είχαμε προσχεδιάσει.
Η άνεση των επιβατών είναι δεδομένη, ακόμα και σε πολύωρα ταξίδια, ενώ άπαντες έχουν στην διάθεση τους για τα πράγματά τους ένα μεγάλο πορτμπαγκάζ χωρητικότητας 420 λίτρων, ενώ πόντους δίνουμε και στο πρακτικό συρόμενο κάλυμμα που εκτελεί χρέη εταζέρας.
Εξέλιξη και τεχνολογία
Το εσωτερικό του Civic αναβαθμίζεται με την προσθήκη νέων φινιρισμάτων και υλικών που αναδεικνύουν το προηγμένο περιβάλλον υψηλής ποιότητας.
Το Civic εξακολουθεί να συνδυάζει κορυφαία ευελιξία και πρακτική χρηστικότητα, στα οποία τώρα προστίθενται τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρικού καθίσματος οδηγού με ρύθμιση οκτώ κατευθύνσεων - διαθέσιμο για τις ανώτερες εκδόσεις εξοπλισμού.
Κινητήρας - Μετάδοση
Το Civic διατηρεί τη γκάμα των ισχυρών κινητήρων του, που συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, ενώ υπάρχει και δυνατότητα επιλογής αυτόματου CVT.
Ο 3-κίλυνδρος κινητήρας 1.0 L VTEC Turbo, με ισχύ 126 ίππους και ροπή 200 Nm, που «φορούσε» το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, έχει εκπομπές CO2 από 107 γρ/χλμ για την έκδοση με κιβώτιο CVT, ενώ η κατανάλωση καυσίμου ξεκινά από 5,7 λίτρα/100 χλμ.
Στον δρόμο και αναφερόμαστε σε αυτοκινητοδρόμους και σε εκτεταμένη χρήση σε επαρχιακό οδικό δίκτυο, τα κρατήματά του αγγίζουν το στοιχείο του εντυπωσιασμού. Κάπου εδώ θα θέλαμε να περάσουμε χρόνο και με την δυνατότερη έκδοση 1.5 με τους 182 ίππους… Δεν μιλάμε για την προσμονή του Type R…
Ψυχαγωγία
Το διαισθητικό σύστημα infotainment, συνδέει άμεσα τον οδηγό με το αυτοκίνητο και περιλαμβάνει ενσωμάτωση Apple CarPlay και Android Auto.
Η Honda έχει βελτιώσει τη χρηστικότητα του συστήματος, προσθέτοντας φυσικούς διακόπτες και χειριστήρια για τους ελέγχους των λειτουργιών infotainment και κλιματισμού, σύμφωνα με τις απαιτήσεις των πελατών.
Ασφάλεια
Το Civic συνεχίζει να επωφελείται από το κορυφαίο πακέτο τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας που βοήθησαν το μοντέλο να διεκδικήσει εξαιρετική βαθμολογία στις δοκιμές του Euro NCAP.
Τα χαρακτηριστικά παθητικής ασφάλειας του Civic συμπληρώνονται από τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας και υποστήριξης οδήγησης Honda SENSING, στάνταρ με όλες τις εκδόσεις.
Οι τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού περιλαμβάνουν Collision Mitigation Braking System, Adaptive Cruise Control, Lane Departure Warning, Lane Keeping Assist System και Traffic Sign Recognition.
Τιμές
Η τιμή του ανανεωμένου Honda Civic 1.0 126 PS ξεκινά από τις 20.900 ευρώ για την έκδοση Comfort
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.