O Sebastien Ogier νικητής του Ράλι Κροατίας
Μέχρι και λίγα δευτερόλεπτα πριν τερματίσει ο Elfyn Evans, δεν γνωρίζαμε ότι για ένα μικρό λάθος θα έχανε τη νίκη για 0.6 δευτερόλεπτα!
Ράλι Κροατίας: Η νίκη του Sebastien Ogier, οι βαθμολογίες των οδηγών και όλα όσα έγιναν στις Ειδικές Διαδρομές
Χωρίς καμία υπερβολή, μπορούμε να πούμε ότι η τελευταία μέρα του Ράλι Κροατίας ήταν απόλυτα συναρπαστική, ανατρεπτική και γεμάτη εκπλήξεις! Τα τρία πρώτα πληρώματα μας κράτησαν σε αγωνία, κυριολεκτικά μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο της αναμέτρησής τους. Οι νικητές στο ράλι αυτό είναι ως εξής: 1ος ο Sebastien Ogier, με Toyota Gazoo Racing, 2ος ο Elfyn Evans, με Toyota Gazoo Racing, με διαφορά 0.6 δευτερόλεπτα, και 3ος ο Thierry Neuville, με Hyundai i20, με διαφορά 8.1 δευτερόλεπτα.
Οι βαθμολογίες στην γενική κατάταξη οδηγών μετά το πέρας του αγώνα είναι οι ακόλουθες: Sebastien Ogier 61, Thierry Neuville 52, Elfyn Evans 51, Ott Tanak 40, Kalle Rovanpera 39. Μην ξεχνάμε ότι πριν βγει εκτός στην 1η Ε.Δ. του Ράλι Κροατίας, ο Rovanpera ηγείτο του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία των κατασκευαστών, 1η είναι η Toyota Gazoo Racing με 138 πόντους, 2η η Hyundai Motorsport με 111, και 3η η M-Sport με 42.
Στην κατηγορία WRC2 είχαμε επίσης ανατροπές, με τον Ρώσσο Nikolay Gryazin όχι μόνο να χάνει την 3η θέση αλλά να βγαίνει, λόγω ατυχήματος, εκτός αγώνα στην προτελευταία Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.), κάτι το οποίο έδωσε την ευκαιρία στον Βολιβιανό M. Wilkinson Bulacia, με Skoda Fabia R5, να ανέβει στο 3ο βάθρο. Την 1η θέση κατέκτησε ο Mads Ostberg, με Citroen C3 Rally2, παρόλο που καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας σήμερα οδηγούσε, όπως μας είπε, σχεδόν χωρίς καθόλου φρένα. Στη 2η θέση τερμάτισε ο Teemu Suninen, με Ford Fiesta Rally2, o οποίος όμως για λόγους που δεν γνωρίζουμε και δεν καταλάβαμε, ήταν κατσουφιασμένος all day long.
Πάμε όμως να δούμε τι συνέβη ακριβώς. Η πρώτη (και τρίτη) Ε.Δ. της ημέρας ήταν μια δύσκολη δοκιμασία για όλα τα πληρώματα με 25.2 χιλιόμετρα ανάβασης και μετά κατάβασης ενός βουνού. Όλοι οι οδηγοί σχολίασαν το πρωί ότι η κατάβαση ήταν ιδιαιτέρως δύσκολη για γλιστρούσαν σε πολλά σημεία, και ο Evans παραδέχτηκε ότι δεν ήξερε εάν έπρεπε να πιέσει ή να είναι πιο προσεκτικός. Το Ott Tanak, με Hyundai i20, συνέχισε να μην αισθάνεται άνετα με το setup του αυτοκινήτου, και όταν ερωτήθηκε μετα τη 2η Ε.Δ. της ημέρας εάν απολαμβάνει την οδήγηση, είπε ένα χαμογελαστό αλλά απόλυτο «όχι».
Ο Sebastien Ogier είχε ένα μικρό ατύχημα στην απλή διαδρομή νωρίς το πρωί, με αποτέλεσμα να καταστρέψει μεγάλο μέρος της πόρτας του συνοδηγού, κάτι το οποίο επηρέασε τον χρόνο του, αλλά προφανώς δεν τον σταμάτησε από το να τα δώσει όλα και να κερδίσει τον αγώνα. Ο Neuville επίσης τα έδωσε όλα, και κατάφερε να «ροκανίσει» τον χρόνο που τον χώριζε από τους πρώτους δύο οδηγούς. Η μεγάλη αναμέτρηση ήρθε στην τελευταία Ε.Δ., Power Stage, όπου όλοι παρακολουθήσαμε με κομμένη την ανάσα τον Evans να τρέχει δαιμονισμένος προς τον τερματισμό, γνωρίζοντας ότι αυτόν και τον Ogier τους χωρίζουν ελάχιστα δευτερόλεπτα. Στην τελευταία όμως στροφή, πριν τη μεγάλη ευθεία για τον τερματισμό, ο Evans έκανε ένα λάθος, χάνοντας πολύτιμο χρόνο και χαρίζοντας, για άλλη μια φορά μετά το Rally Monza, την πολυπόθητη νίκη στον Ogier.
Φωτογραφίες: RBCP, WRC Teams
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.