- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Ράλι Κροατίας: Τι έγινε την 3η ημέρα
Λίγα μόνο δευτερόλεπτα χωρίζουν τους τρεις γρηγορότερους οδηγούς μετά την 3η ημέρα του Ράλι Κροατίας
Όλα όσα έγιναν την 3η ημέρα του Ράλι Κροατίας: Οι νικητές, οι Ειδικές Διαδρομές, οι εκπλήξεις και η σημερινή αναμονή για τα πρώτα βάθρα
Η ημέρα μας ξεκίνησε νωρίς και ήταν γεμάτη ανατροπές, εκπλήξεις και αγωνία από την πρώτη κιόλας Ειδική Διαδρομή (Ε.Δ.): ο Sebastien Ogier, με Toyota Yaris, πήρε τα ινία του αγώνα κάνοντας τον γρηγορότερο χρόνο, ο Adrien Fourmaux, με Ford Fiesta, έκανε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο στην SS9 (1η Ε.Δ. της ημέρας), και ο χθεσινός μας leader, Thierry Neuville, με Hyundai i20, έπεσε στην 3η θέση στην κατάταξη λόγω λάθος επιλογής ελαστικών στο πρωινό σκέλος του Σαββάτου.
Η επιλογή ελαστικών έπαιξε καθοριστικό ρόλο σήμερα, για όλα τα πληρώματα, καθότι η άσφαλτος στις σημερινές Ε.Δ. ήταν γεμάτες χαλίκι και σκόνη σε πολλά σημεία. Ο Neuville επέλεξε, δυστυχώς, το πρωί, σκληρή γόμα μπροστά και μαλακή πίσω, με αποτέλεσμα να μην έχει καθόλου έλεγχο του πίσω μέρους του αυτοκινήτου. Τα περισσότερα πληρώματα επέλεξαν 4 σκληρές γόμες, το οποίο εν τέλει αποδείχθηκε η καλύτερη επιλογή. Η κακή τύχη του Neuville συνέχισε κατά τη διάρκεια της ημέρας, αφού μας αποκάλυψε μετά την 4η Ε.Δ. ότι είχε θέμα με το χειρόφρενο και στο τέλος της ημέρας ότι είχε πρόβλημα με τον γρύλο του και δεν μπόρεσε να αλλάξει ελαστικά στην απλή διαδρομή. Παρ’ όλα αυτά, κατάφερε σιγά-σιγά να κερδίσει έδαφος και να τελειώσει την ημέρα στην 3η θέση με 10.4 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Ogier, και μονάχα 3.5 δευτερόλεπτα από τον Elfyn Evans, με Toyota Yaris, ο οποίος είναι στη 2η θέση.
Ο Takamoto Katsuta, με Toyota Yaris, μας εξέπληξε ξανά κάνοντας τον καλύτερο χρόνο… όχι μόνο σε μία, αλλά σε δύο Ε.Δ. διαδρομές σήμερα, και μας είπε στο τέλος της ημέρας ότι, ενώ έχει πολλά ακόμα να μάθει, επανήλθε σε μεγάλο βαθμό η αυτοπεποίθησή του. Ο Gus Greensmith, με Ford Fiesta, φαίνεται πως μας άκουσε χθες και σήμερα ξύπνησε. Απ’ ό,τι δε είπε στον τερματισμό της τελευταίας Ε.Δ., έλαβε λίγο tough love από την ομάδα του με τα λόγια «κόψε την γκρίνια και οδήγα όσο πιο γρήγορα μπορείς», και αυτό και έκανε, πετυχαίνοντας τον 4ο καλύτερο χρόνο στην 5η Ε.Δ. της ημέρας! Kudos, Gus!
Στην κατηγορία WRC2, άτυχοι σήμερα υπήρξαν οι Tom Kristensson, με Ford Fiesta Rally 2, και Nikolay Gryazin, με Volkswagen Polo GTI R5. O πρώτος έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου στην 3η Ε.Δ. της ημέρας, βγαίνοντας εκτός δρόμου και πέφτοντας σε ένα χαντάκι. Ο Gryazin που ήταν σε πυρετώδη αναμέτρηση με τον ηγέτη του WRC2, Mads Ostberg, με Citroen C3 Rally2, έπεσε στην 3η θέση με διαφορά άνω του λεπτού λόγω προβλήματος στο τιμόνι. Στη 2η θέση της κατηγορίας WRC2 βρίσκεται ο Teemu Suninen, με Ford Fiesta Rally2, o οποίος μέχρι πρότινος… ήταν στην κατηγορία WRC. Ίσως αυτή του ταιριάζει εντέλει καλύτερα! Tέλος, άτυχος υπήρξε και ο Andreas Mikkelsen, με Skoda Fabia Rally2 evo, ο οποίος χθες έπεσε στην τελευταία θέση της κατηγορίας χάνοντας έναν τροχό και παίρνοντας ποινή 13 λεπτών επειδή καθυστέρησε να φτάσει στην ώρα του στο επόμενο control.
Σήμερα θα έχουμε τις 4 τελευταίες Ε.Δ. του αγώνα, και αναμένουμε τη μεγάλη πια αναμέτρηση για τα τρία πρώτα βάθρα.
Φωτογραφίες από: RBCP, και WRC Teams
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.