- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Οδηγήσαμε το νέο Mazda 2 στην Αθηναϊκή Ριβιέρα
Πώς το Mazda 2 καταργεί την προκατάληψη ότι η αξία ενός αυτοκινήτου είναι ανάλογη του μεγέθους του
Ο Θωμάς Κ. Ευθυμίου οδήγησε το ανανεωμένο Mazda 2 στους δρόμους της νότιας Αττικής και μοιράζεται την εμπειρία του.
Πώς γίνεται αυτό;
Με την ανανέωση του Mazda 2 που επικεντρώνεται όχι μόνο στο τρίπτυχο «Look, Touch and Feel», αλλά και στο «Ride, Drive and Feel» εστιάζοντας στους τομείς του χειρισμού και της άνεσης οδήγησης.
Με την εμφανή κορυφαία ποιότητας κατασκευής, απότοκο του γνήσιου Made in Japan.
Τι είναι
Η αναβαθμισμένη έκδοση του hatchback της Mazda στην κατηγορία B, διαθέτει νέο και πιο σοφιστικέ design, νέες τεχνολογίες Skyactiv και βελτιωμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας i-Activsense.
Το Mazda 2 είναι ένα ιδιαίτερα δημοφιλές μοντέλο χάρη στο υψηλό επίπεδο ποιότητας, που καταρρίπτει το μύθο ότι η αξία ενός αυτοκινήτου είναι ευθέως ανάλογη του μεγέθους του.
Το εισαγωγικό μοντέλο στην γκάμα της Mazda, ένα προσωπικό όχημα καθημερινής χρήσης.
Το Made in Japan Mazda 2 υιοθετεί την σχεδιαστική φιλοσοφία Kodo – Soul of Motion και ενσωματώνει τις πιο πρόσφατες βελτιώσεις της τεχνολογίας Skyactiv.
Η αναβάθμιση αφορά στους τομείς του σχεδιασμού, της αφής και της ποιότητας των υλικών, όπου πλέον αναφερόμαστε σε επίπεδο πολυτέλειας.
Γνωριμία
Η δημοσιογραφική παρουσίαση του νέου Mazda 2 στην Ελλάδα, αποτέλεσε μέρος της πανευρωπαϊκής παρουσίασης του μοντέλου που έγινε επί ελληνικού εδάφους και η οποία συνέπεσε με τα 100ά γενέθλια από την ίδρυση της Mazda.
Μόλις μετά από 6 μήνες δυναμικής επιστροφής της Mazda στην Ελλάδα, υπό την αιγίδα του Ομίλου Συγγελίδη, προγραμματίστηκε ένα σημαντικό γεγονός για τη μάρκα στην Ελλάδα.
Οι σχεδιαστές του Mazda 2 φρόντισαν να δώσουν στο νέο hatchback την αίσθηση του πλάτους, της σταθερότητας και την κομψότητα, αφαιρώντας τις περιττές σχεδιαστικές λεπτομέρειες μέσα από ένα απλοποιημένο αλλά εντυπωσιακό ταυτόχρονα, design.
Οι απλές αλλά στιλάτες γραμμές του αμαξώματος, με έμφαση στη οριζόντια σχεδίαση ενισχύουν την εικόνα του πλάτους και του χαμηλού κέντρου βάρους.
Ο σχεδιασμός του εσωτερικού περιλαμβάνει υλικά υψηλής ποιότητας και προσφέρει χώρους που αντανακλούν ποιότητα επιπέδου πολύ ανώτερου των αντιλήψεων που ισχύουν μέχρι σήμερα για τα μοντέλα της κατηγορίας B, γνωστής και ως supermini.
Οι έρευνες της Mazda στο πεδίο του θορύβου, κραδασμών, τραχύτητας (NVH) είχαν σαν αποτέλεσμα μία νέα προσέγγιση σε ότι αφορά τον έλεγχο των θορύβων που φτάνουν στην καμπίνα, ώστε να εξασφαλιστεί ένα ιδανικό επίπεδο ηχομόνωσης για όλους τους επιβάτες και να επιτρέπει τις συζητήσεις μεταξύ όλων των επιβατών.
Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 250 λίτρα.
Τεχνολογία
Το νέο Mazda 2 εφοδιάζεται με διευρυμένη γκάμα συστημάτων ασφαλείας, που περιλαμβάνει, φωτιστικά σώματα LED στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων, προαιρετικό σύστημα ενεργών προβολέων (Adaptive LED Headlights - ALH), εξελιγμένο σύστημα υποβοήθησης πέδησης σε πόλη (Advanced Smart City Brake Support - Advanced SCBS), προαιρετικό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Keep Assist System-LAS), σύστημα αναγνώρισης πινακίδων οδικής σήμανσης (Traffic Sign Recognition-ΤSR) και ορατότητα 360° με εμπρός αισθητήρες πάρκινγκ και τα δύο προαιρετικά σε εκδόσεις ανώτερου επιπέδου εξοπλισμού.
Το Advanced SCBS χρησιμοποιεί μία κάμερα εμπρός για να εντοπίσει οχήματα και πεζούς μπροστά από το αυτοκίνητο και βοηθά στην αποφυγή συγκρούσεων ή περιορισμού των ζημιών σε περίπτωση ατυχήματος. Το σύστημα μπορεί να εντοπίσει οχήματα καθώς οδηγούμε με ταχύτητα από 4 έως 80 χλμ/ώρα. και πεζούς καθώς οδηγούμε με ταχύτητα από 10 έως 80 χλμ/ώρα.
Ο σχεδιασμός των νέων εμπρός καθισμάτων επικεντρώθηκε στο γεγονός ότι όταν οι άνθρωποι περπατούν και η λεκάνη τους είναι σε όρθια θέση, έχουν την έμφυτη ικανότητα να διατηρούν την ισορροπία τους και να κρατούν το κεφάλι τους σταθερό.
Το σύστημα Mazda Connect του αναβαθμισμένου Mazda2 υποστηρίζει το λογισμικό Apple CarPlay και Android Auto. Μέσω μία απλής σύνδεσης μέσω της θύρας USB στο σύστημα του αυτοκινήτου, ο πελάτης μπορεί εύκολα να χρησιμοποιήσει όλες τις εφαρμογές του smartphone του με τη βοήθεια του Mazda Connect HMI (Human-Machine Interface).
Κινητήρες / Μετάδοση
Το ανανεωμένο Mazda 2 διατίθεται με 3 επιλογές, για τον κινητήρα βενζίνης Skyactiv-G 1.5, κίνηση στους εμπρός τροχούς, απόδοσης 90 ίππων που συνεργάζονται με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων.
Έκδοση MHEV (Mild Hybrid Electric Vehicle) με σύστημα κίνησης Mazda M Hybrid, το οποίο συνδυάζει την υποβοήθηση από ηλεκτροκινητήρα με σύστημα ανάκτησης ενεργείας κατά το φρενάρισμα, ώστε να επιτυγχάνεται οικονομία στην κατανάλωση και πιο ήρεμη οδηγική εμπειρία.
Μειωμένες τιμές εκπομπών του CO2 από 111 σε μόλις 94 γρμ/χλμ, σύμφωνα με την Mazda,έχει κατανάλωση σε συνδυασμένο κύκλο που δεν ξεπερνά τα 4.1 λίτρα/100χλμ
Στον δρόμο
Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το Mazda 2 στους δρόμους της νότιας Αττικής και ειδικά στην αθηναϊκή ριβιέρα αποκτώντας μία αντιπροσωπευτική εικόνα της συμπεριφοράς του στους ελληνικούς δρόμους για να διαπιστώσουμε τα εξής, σχετικά με την ξεκούραστη και συμμετοχική εμπειρία οδήγησης:
Υιοθετήθηκαν οι πιο πρόσφατες εξελίξεις της σχεδιαστικής αρχιτεκτονικής Skyactiv-Vehicle της Mazda ώστε να εξασφαλιστεί η βελτιωμένη εμπειρία οδήγησης με την ονομασία Jinba-Ittai.
Το αναβαθμισμένο σύστημα ανάρτησης που επιτυγχάνει απαλότητα στις κινήσεις του αμαξώματος και προσφέρει άνεση στην οδήγηση.
Τα νέας σχεδίασης εμπρός καθίσματα που προσφέρουν ιδανική στήριξη του σώματος περιορίζοντας τις κινήσεις του κεφαλιού και ελαχιστοποιούν το φαινόμενο της κόπωσης, καθιστώντας ευκολότερη την οδήγηση.
Τον μεγαλύτερο βαθμό ακρίβειας στον έλεγχο του αυτοκινήτου, που εξασφαλίζει περισσότερη αμεσότητα και απόκριση στις εντολές του οδηγού και τέλος το τεχνολογικό «καλούδι» της Mazda, το σύστημα G-Vectoring Control Plus (GVC Plus) για ακόμα πιο σταθερή συμπεριφορά του αυτοκινήτου κατά την κίνηση με ταχύτητα.
Κοστίζει
Η τιμή του Mazda 2 αρχίζει από τα 14.509 για την έκδοση G90 Mazda mHybrid Challenge.
Info
Περισσότερες πληροφορίες για το νέο Mazda 2.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.