- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Γιατί μας στερούν το «σκληροτράχηλο» νέο Mitsubishi L200;
Δυστυχώς η ελληνική νομοθεσία, σε αντίθεση με την αντίστοιχη Ευρωπαϊκή, δεν επιτρέπει την αγορά του από ιδιώτες
Η 6η γενιά «Rock Solid» του L200 με ριζική, νέα εμφάνιση και ισχυρό σύστημα τετρακίνησης, έρχεται ανανεωμένη σε όλα για να διατηρήσει τα σκήπτρα
Τι είναι
Δεν είναι ένα απλό ημιφορτηγό που αντιλαμβανόμαστε με την πρώτη ματιά. Είναι ένα πλήρες σύγχρονο και ικανότατο αυτοκίνητο για επαγγελματίες, οικογενειάρχες ή ανθρώπους που λατρεύουν την περιπέτεια.
Η 6η γενιά «Rock Solid» του L200 με ριζική, νέα εμφάνιση και ισχυρό σύστημα τετρακίνησης, που έρχεται ανανεωμένη σε όλα για να διατηρήσει τα σκήπτρα.
Συμπληρώνονται ακριβώς 40 χρόνια αφότου λανσαρίστηκε το L200, το πρώτο pick-up ενός τόνου.
Με πάνω από 4,7 εκατομμύρια αθροιστικές παγκόσμιες πωλήσεις, από τις οποίες περίπου 416.000 εξακολουθούν να κυκλοφορούν στην Ευρώπη και σήμερα, η Mitsubishi ρίχνει στην αγορά ένα σκληροτράχηλο όχημα με κορυφαίο σύστημα τετρακίνησης.
Δυστυχώς η ελληνική νομοθεσία, σε αντίθεση με την αντίστοιχη Ευρωπαϊκή, δεν επιτρέπει την αγορά του από ιδιώτες.
Το νέας γενιάς L200 είναι ένα σύγχρονο όχημα πολλαπλών χρήσεων, μια και παγκοσμίως επιλέγεται σαν όχημα καθημερινής χρήσης, είτε από επαγγελματίες είτε από ιδιώτες που αναζητούν ένα SUV με διευρυμένες δυνατότητες και χώρους.
Γνωριμία
Το 6ης γενιάς L200 ενσωματώνει όλα αυτά τα στοιχεία, όπως νέα εξωτερική σχεδίαση –με την ονομασία «Rock Solid»− βελτιωμένη ποιότητα κατασκευής, αναβαθμισμένο σύστημα 4WD που περιλαμβάνει νέο «Off Road Mode» και σύστημα «Hill Descent Control», νέο κινητήρα Diesel 2.2 (Euro 6d temp), νέο 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, αναβάθμιση πλαισίου, φρένων και ανάρτησης, βελτιωμένη οδηγική συμπεριφορά και ένα σωρό σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού.
Διακρίνεται για τις αναβαθμισμένες ικανότητες on & off-road χάρη στο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης Super Select 4WD II, υποστηριζόμενο από νέα συστήματα Off Road Mode και Hill Descent Control, αλλά και στοιχεία άνεσης και εξοπλισμού επιβατικού αυτοκινήτου, το νέο L200 γίνεται ο συνεχιστής της παράδοσης της μάρκας στα συστήματα τετρακίνησης.
Έχοντας εξελιχθεί αρχικά για το Pajero/Montero/Shogun, το σύστημα Super Select 4WD-II επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει την πιο κατάλληλη ρύθμιση του κιβωτίου τετρακίνησης, σύμφωνα με τις εδαφικές και οδηγικές συνθήκες. Η αλλαγή από 2WD σε 4WD μπορεί να γίνει χωρίς να σταματήσει το αυτοκίνητο, με κάτω από 100 km/h (με εξαίρεση τη θέση 4WD Low / Lock), ανεξάρτητα από την επιφάνεια του δρόμου. Σημειώνουμε ότι το σύστημα Super Select 4WD-II χαρίζει σημαντική πρόσφυση όταν το αυτοκίνητο οδηγείται με άδεια καρότσα.
Το νέο L200 με τον κινητήρα 2.2 Diesel διατίθεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, την Invite και την πιο πλούσια Intense Plus, τόσο με «μιάμιση» καμπίνα Club Cab, όσο και διπλοκάμπινο Double Cab.
Τιμές
Η τιμή του Mitsubishi L200 Club Cab 2.2 4WD αρχίζει από 26.500 ευρώ, ενώ η τιμή εκκίνησης του διπλοκάμπινου Double Cab αρχίζει από τα 28.700 ευρώ.
Info
Πληροφορίες για το νέο Mitsubishi L200 εδώ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτος τερμάτισε ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Πιάστρι, τρίτος ο Νόρις, με τη McLaren να εξασφαλίζει τον τίτλο των κατασκευαστών
Ημερολόγια με φωτογραφίες που εκπέμπουν ιστορία και συναίσθημα
Τα 11 μοντέλα που διεκδικούν τον φετινό τίτλο
Μια επιχειρηματική κίνηση στη φάση μετάβασης της χώρας μας προς την ηλεκτροκίνηση
Πρώτος ο Φερστάπεν με γρηγορότερο τον 44ο γύρο του Πιάστρι και τρίτο τον Σάινθ
Ο Τιερί Νεβίλ νικητής του Ράλλυ Σαουδικής Αραβίας
Σε 14 ή σε 9 μήνες οι Κινέζοι μπορούν να κατασκευάσουν ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο που παράγει πολύ υψηλού επιπέδου προϊόντα με απίθανη σχέση ποιότητας-τιμής
Συνδυάζει δεξιοτεχνία, λειτουργικότητα και επιδόσεις, εξασφαλίζοντας μια διαισθητική οδηγική εμπειρία σε κάθε ταξίδι.
Νικητής ο Φερστάπεν, δεύτερος ο Ράσελ, τρίτος ο Αντονέλλι με αποκλεισμό Νόρρις και Πιάστρι
«Φωτιά» στο πρωτάθλημα της F1
Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ στο podium
Η viral καμπάνια που έγινε μάθημα εταιρικής ευφυΐας
Ετοιμοπαράδοτο και με γκάμα που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις
Όταν ο φόβος της κλήσης ξεπερνά τον φόβο του τραυματισμού
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το αύριο της ηλεκτροκίνησης ξεκινά σήμερα»
Τα καλύτερα μοντέλα που κυκλοφόρησαν για το έτος στη χώρα μας
Πρώτος ο Νόρις, δεύτερος ο Αντονέλι με Μερσέντες, τρίτος ο Φερστάπεν
Ο πρωταθλητής του WRC του 2019 ανακοίνωσε ένα διάλειμμα από τους αγώνες ράλι, τερματίζοντας μια καριέρα 18 ετών, λίγες ώρες μετά την ολοκλήρωση του FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Οτ Τάνακ εκτός συναγωνισμού για το πρωτάθλημα οδηγών
Ποια ήταν η πρώτη γυναίκα οδηγός αγώνων ταχύτητας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.