Νέος κινητήρας Renault ENERGY 1.3 TCe: Πρωταγωνιστής, η καρδιά
O νέος turbo κινητήρας βενζίνης της Renault, Energy 1.3 TCe, αποδίδει από 130 έως 160 ίππους, ενώ ενσωματώνει την τεχνογνωσία που έχει αποκτηθεί από την εμπλοκή της γαλλικής μάρκας στη Formula1
Γνωρίζουμε τον νέο turbo κινητήρας βενζίνης της Renault, Energy 1.3 TCe, στο Captur, το νέο Kadjar, αλλά και το σκληροτράχηλο Dacia Duster.
Το επιτυχημένο super best seller SUV της Renault, το Captur, απέκτησε τον νέο βενζινοκινητήρα, που τον «συναντούμε» επίσης και στο νέο Kadjar, αλλά και στο άλλο ευπώλητο μοντέλο του Groupe Renault, το Dacia Duster.
Το Renault Captur είναι πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία του στην ευρωπαϊκή αγορά και προσφάτως η γκάμα του κορυφώθηκε με την προσθήκη του υπερσύγχρονου turbo κινητήρα βενζίνης Energy 1.3 TCe σε εκδόσεις 130 και 150 ίππων, που του εξασφαλίζει δυναμικές επιδόσεις και συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 6 σχέσεων. Εμφανισιακά οι προστατευτικές ποδιές εμπρός και πίσω και η απόσταση από το έδαφος των 200 χλστ. αναδεικνύουν τον crossover χαρακτήρα του. Στο εργονομικό και ποιοτικό εσωτερικό, δεσπόζει το σύστημα πολυμέσων, R-Link Evolution, με οθόνη αφής 7 ιντσών, μέσω της οποίας ο οδηγός ελέγχει, μεταξύ άλλων, τη λειτουργία Eco2, που δίνει πληροφορίες για τη βέλτιστη οικονομία καυσίμου, το σύστημα πλοήγησης, αλλά και το κινητό τηλέφωνο. Στα χρηστικά, ξεχωρίζουμε το μεγάλο ντουλαπάκι συνοδηγού «Easy Life» (χωρητικότητας 11,5 λίτρων), αλλά κυρίως το συρόμενο πίσω κάθισμα, που επιτρέπει την αυξομείωση του χώρου αποσκευών (από 377 έως 455 λίτρα), ανάλογα τις μεταφορικές ανάγκες.
Το νέο Renault Kadjar έρχεται αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς για να ανεβάσει σε ακόμα πιο υψηλά επίπεδα την αισθητική, την άνεση και το δυναμισμό. Η εμφάνισή του διατηρεί τις γνώριμες γραμμές, αλλά υιοθετεί πινελιές που το κάνουν να δείχνει πιο φρέσκο και πιο ποιοτικό, ενώ εξοπλίζεται με εντελώς νέους κινητήρες βενζίνης και diesel. Μεταξύ αυτών και ο turbo κινητήρας βενζίνης 1.3 TCe που εξασφαλίζει υψηλή απόδοση, όντας διαθέσιμος σε 4 εκδόσεις, με 140 ίππους και 160 ίππους, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC) 7 σχέσεων. Το σύστημα τετρακίνησης του Kadjar ήταν ανέκαθεν ένα από τα πλεονεκτήματά του, ενώ με 3 προγράμματα λειτουργίας (2WD, Auto, Lock) δίνει μεγάλη ευχέρεια επιλογών. Παράλληλα, η μεγάλη απόσταση από το έδαφος των 20 εκατοστών το καθιστά ιδανικό ακόμα και για την προσπέλαση των πιο δύσβατων εμποδίων.
Το Dacia Duster αποτελεί το πιο εμπορικό μοντέλο της Dacia και το πρώτο SUV της ευρωπαϊκής αγοράς σε πωλήσεις λιανικής. Ο υπερσύγχρονος κινητήρας Energy 1.3 TCe δίνει και εδώ το «παρών», εξασφαλίζοντας στο Duster υψηλή απόδοση 130 και 150 ίππων και κορυφαία ροπή 240 ή 250 Nm, ανάλογα την έκδοση, αλλά και χαμηλές τιμές μέσης κατανάλωσης, ενώ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Εκτός του νέου Energy 1.3 TCe, η γκάμα κινητήρων του δημοφιλούς crossover πλαισιώνεται και από τον κινητήρα diesel 1.5 Blue dCi 115hp, τόσο σε δικίνητες όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις.
Ο νέος turbo κινητήρας 1.3 Energy TCe κάνει χρήση προηγμένων τεχνολογιών, ενώ, ανάλογα το μοντέλο, συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 ή 7 σχέσεων (EDC).
Ο νέος «κινητήρας διαμάντι»
Ο turbo κινητήρας βενζίνης Energy 1.3 TCe φέρει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στους κινητήρες του είδους. Πρόκειται για το αποτέλεσμα της συνεργασίας του Ομίλου Renault με την Daimler, για ένα κινητήριο σύνολο που εγγυάται τη μέγιστη οδηγική ευχαρίστηση, προσφέροντας υψηλή ροπή από τις χαμηλές στροφές, συνεχή παροχή της ροπής μέχρι το υψηλό φάσμα στροφών, αλλά και χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2. Αποδίδει, ανάλογα τη χαρτογράφησή του και στο μοντέλο που χρησιμοποιείται, από 130 έως 160 ίππους, ενώ, ανάλογα το μοντέλο, συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 ή 7 σχέσεων (EDC). Για να γίνουν πράξη όλα τα παραπάνω, τόσο σε επίπεδο απόδοσης όσο και κατανάλωσης, ο νέος κινητήρας κάνει χρήση προηγμένων τεχνολογιών, που έχουν τη βάση τους στην τεχνογνωσία που έχει αποκτηθεί από την επιτυχημένη, πολυετή εμπλοκή της Renault στη Formula 1.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.