- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Αχ βρε Ναταλία, φωτιές που άναψες...
Ο ιδιοφυής Roland Gumpert δανείστηκε το όνομα της κόρης του για να βαφτίσει το πρώτο επαναστατικό αυτοκίνητο στον κόσμο, μιας και χρησιμοποιεί για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας κυψέλες μεθανόλης!
Το Nathalie είναι ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο supercar, που διαφέρει από ό,τι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.
Το όνομά του μπορεί να μη λέει τίποτα στους περισσότερους, αλλά ο Roland Gumpert, ως επικεφαλής του τμήματος Sport & Special Developments για την Audi Sport, ήταν αυτός που σφράγισε τις πρώτες μεγάλες επιτυχίες του Audi Quattro. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η Audi κέρδισε 25 τίτλους rallye και 4 παγκόσμια πρωταθλήματα rallye. Ένα ανήσυχο πνεύμα, που τον θυμόμαστε πριν τις Ειδικές Διαδρομές της Βίτωλης και του Ταρζάν, στο αυτοσχέδιο χώρο service των Quattro στη Μακρακώμη, να κάνει ακόμα και «βουτιές» στον κινητήρα του γερμανικού κύτους για να επιδιορθώσει μία βλάβη!
Το ανήσυχο πνεύμα του Gumpert ήταν αυτό που μετά από πολλά χρόνια, τo 2005, δημιούργησε το Apollo, ένα σπορ αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε μέχρι το 2013, όταν η Gumpert Sportwagenmanufaktur GmbH κατέθεσε πτώχευση, διακόπτοντας έτσι την παραγωγή του.
Αλλά παραήταν δραστήριος ο συμπαθής Roland για να μείνει άπραγος. Έτσι αναζήτησε ρευστό στην Κίνα και τελικά δημιούργησε κοινοπραξία με την κινεζική start up Aiways Group, η οποία κατασκευάζει και δικά της ηλεκτροκίνητα οχήματα.
Η ιδέα ήταν να δημιουργηθεί ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο supercar, που να διαφέρει από ό,τι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Έτσι, η μία από τις δίδυμες κόρες του Gumpert, η Nathalie, έδωσε το όνομά της στο εγχείρημα το 2017 και το αποτέλεσμα είναι αυτό που βλέπετε.
Το πρώτο supercar με κυψέλες μεθανόλης είναι πραγματικότητα. Διαθέτει κλωβό ρολού μολυβδαινίου, χρώματος SVG και FIA, ελαφρύ αμάξωμα από άνθρακα, αεροδυναμικά βοηθήματα με γεννήτρια στροβίλων, πίσω πτερύγια και ζάντες αγώνων. Διαθέτει ακόμα τετρακίνηση με 4 κινητήρες στους τέσσερις τροχούς, χειροκίνητο ή αυτόματο sequential κιβώτιο ταχυτήτων και ισχύ 600 kW, ήτοι 555 ίππους.
Η Nathalie χρησιμοποιεί μια τεχνολογία που επιτρέπει μεγάλες αποστάσεις χωρίς την ανάγκη επαναφόρτισης. Ένα τεράστιο πλεονέκτημα ειδικά σε περιοχές που δεν διαθέτουν σταθμούς φόρτισης EV. Το διθέσιο Nathalie Methanol Fuel Cell λειτουργεί φιλικά προς το περιβάλλον με μεθανόλη και παράγει μόνιμη ισχύ 5 kW.
Σε επίπεδο επιδόσεων, η Ναταλία παραείναι ζόρικη. Έτσι σημειώνει τελική ταχύτητα πάνω από 300 χλμ./ώρα, επιταχύνει από 0-100 χ.α.ώ. σε 2,5’’, ενώ η ονομαστική εργοστασιακή τιμή της αυτονομίας ορίζεται στη εντυπωσιακή τιμή των 850 χλμ. χωρίς επαναφόρτιση! Συγκεκριμένα, η Nathalie χρησιμοποιεί μια τεχνολογία που επιτρέπει μεγάλες αποστάσεις χωρίς την ανάγκη επαναφόρτισης. Ένα τεράστιο πλεονέκτημα ειδικά σε περιοχές που δεν διαθέτουν σταθμούς φόρτισης EV. Το διθέσιο Nathalie Methanol Fuel Cell λειτουργεί φιλικά προς το περιβάλλον με μεθανόλη και παράγει μόνιμη ισχύ 5 kW.
Εύρος; Απεριόριστο! Το αυτοκίνητο τροφοδοτείται με μεθανόλη σε μόλις τρία λεπτά. Η μεθανόλη παρέχει ενέργεια χρησιμοποιώντας ηλεκτροχημική αντίδραση, επομένως είναι πολύ ανώτερη από όλα τα γνωστά καύσιμα, καθώς μπορεί να συντεθεί με περιβαλλοντικά ουδέτερο τρόπο. Το αυτοκίνητο ανατροφοδοτείται σε μόλις τρία λεπτά και υπάρχει επαρκής ενέργεια για τη συνέχιση του ταξιδιού σας.
Tην αγωνιστική έκδοση του μοντέλου παρουσίασε η κοινοπραξία RG-Aiways πριν λίγο καιρό στη διάσημη πίστα Nurburgring-Nordslife, γνωστή και ως «Green Hell», με οδηγό, φυσικά, μία γυναίκα, την Τσέχα οδηγό αγώνων Gabriela Jilkova. Αν σας ενδιαφέρει, το κόστος της RG Nathalie εκτιμάται στα 500.000 ευρώ, τιμή την οποία εκτοξεύει σε αυτό το ύψος η πανάκριβη πλατίνα στη μεμβράνη της κυψέλης καυσίμου. Τεχνολογία είναι αυτή...
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.