Νέο Suzuki Vitara: Αλλάζει το παιχνίδι!
Στα 30ά γενέθλιά του, το Vitara εξελίσσεται με νέα, δυναμική εμφάνιση και εξαιρετική ποιότητα εσωτερικού, ενώ ο ξεκάθαρος SUV σχεδιασμός του αποπνέει δυναμισμό και σιγουριά
Το νέο Vitara, εξοπλισμένο με turbo κινητήρες βενζίνης Boosterjet 1.0 και 1.4 λίτρων με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού, γιορτάζει τα 30 χρόνια του στην αγορά, διαθέτοντας επιπλέον εξοπλισμό και ανανεωμένη σχεδίαση.
«Αναλύοντας» το ανανεωμένο Vitara, διαπιστώνουμε μία μεγάλη αλλαγή. Αναφερόμαστε στην απουσία πετρελαιοκινητήρα και την αντικατάσταση όλων των κινητηρίων συνόλων με δύο νέους υπετροφοδοτούμενους κινητήρες 1.0 και 1.4 λίτρων, που στοχεύουν στην εναρμόνιση της μάρκας με τις νέες συνθήκες του καθεστώτος των ρύπων CO2 που ισχύουν πλέον στην ευρωπαϊκή επικράτεια. Μαζί με αυτή την αλλαγή στα κινητήρια σύνολα, έχουμε νέα εξωτερική σχεδίαση με τη δυναμική μάσκα, νέο προφυλακτήρα εμπρός με λεπτομέρειες χρωμίου και πίσω φώτα LED. Στο εσωτερικό εντοπίζουμε μία σημαντική ποιοτική αναβάθμιση στο ταμπλό και νέα έγχρωμη οθόνη LCD 4,2 ιντσών στον πίνακα οργάνων, που προσφέρει στον οδηγό πληθώρα πληροφοριών όπως οι λειτουργίες της τεχνολογίας AllGrip, η λειτουργία Hill Control, η επιτάχυνση της βαρύτητας G, η ισχύς και η ροπή του κινητήρα, η επιτάχυνση, η χρήση φρένου καθώς και η αναγνώριση κυκλοφοριακών σημάτων.
Οι χώροι είναι επαρκέστατοι στο εσωτερικό της καμπίνας, ενώ το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 375 λίτρα με τα πίσω καθίσματα σε όρθια θέση.
Ασφάλεια
Η ομπρέλα Suzuki Safety Support περιλαμβάνει νέες τεχνολογίες ασφάλειας, οι οποίες στο Vitara περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τα εξής: σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου (Blind Spot Monitor), σύστημα υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας (Rear Cross Traffic Control), τα οποία βρίσκουμε για πρώτη φορά σε μοντέλο της Suzuki, καθώς και σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition), το οποίο γνωρίσαμε πρώτη φορά στο νέο Jimny. Επίσης, το σύστημα Radar Brake Support που χρησιμοποιεί ένα υπερευαίσθητο ραντάρ εντοπισμού του εμπρόσθιου οχήματος, για να αποτρέψει ή να μετριάσει την πιθανότητα σύγκρουσης, το σύστημα προειδοποίησης φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, το σύστημα ελέγχου κατάβασης (Hill Descent Control) που ενεργοποιεί αυτόματα το φρένο και διατηρεί το όχημα σε προδιαγεγραμμένες χαμηλές ταχύτητες κατά τη διάρκεια κατάβασης και, τέλος, το σύστημα ελέγχου σε ανηφόρες (Hill Hold), που διευκολύνει την εκκίνηση σε ανωφέρειες. Βέβαια, θα ήταν παράλειψη να μην αναφέραμε το σύστημα Adaptive Cruise Control (ΑCC), το οποίο επιτρέπει στο αυτοκίνητο να ταξιδεύει σταθερά με άνεση και ασφάλεια.
Στο δρόμο
Εκτός από τον ήδη υπάρχοντα κινητήρα 1.4 Boosterjet άμεσου ψεκασμού, με τον οποίο ήταν εξοπλισμένο το Vitara S, εισάγεται και o νέος κινητήρας 1.0 Boosterjet άμεσου ψεκασμού, ο οποίος συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων απόδοσης 112 ίππων, ενώ ο κινητήρας 1.4 Boosterjet των 140 ίππων συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται προαιρετικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, ενώ αμφότερα τα σύνολα διατίθενται με κίνηση στους δύο τροχούς, αλλά και με τετρακίνηση.
Στην τετρακίνηση, το Suzuki All Grip Select διαθέτει τέσσερα προγράμματα λειτουργίας («Auto», «Sport», «Snow» και «Lock») και ο οδηγός μπορεί να επιλέγει το κατάλληλο κάθε φορά, μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη. Έτσι, ανάλογα με την επιλογή, το σύστημα τετρακίνησης στέλνει τη ροπή στους τροχούς που έχουν την καλύτερη πρόσφυση κάθε φορά.
Κοστίζει
Η τιμή του δικίνητου Suzuki Vitara 1.0 GL DITC 112hp αρχίζει από τις €15.990, ενώ αυτή του τετρακίνητου 1.0 GL+ 4WD DITC 112hp από τις €19.450. Αντίστοιχα οι τιμές του δικίνητου Suzuki Vitara 1.4 GL+ DITC 140hp αρχίζει από €19.090, ενώ αυτή του τετρακίνητου 1.4 GL+ 4WD DITC 140hp από €21.450.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πρώτη η McLaren με τη Ferrari στη δεύτερη και την τρίτη θέση και τον Βερστάπεν έκτο με τη Red Bull
Από την επόμενη χρονιά ο Λιούις Χάμιλτον θα φοράει τα κόκκινα της Ferrari
Για τη βρετανική ομάδα ήταν ο 9ος τίτλος της ιστορίας της στους κατασκευαστές
Η θρυλική αυτοκινητοβιομηχανία δρομολογεί τη δραστικότερη αλλαγή στην ιστορία της - Τα πρώτα σχόλια
Έχοντας στην κατοχή του ένα καλό αυτοκίνητο, είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής γιατί σκέφτεται και ενεργεί με διαφορά δεκάτων του δευτερολέπτου
Όλα όσα έγιναν στην πίστα Las Vegas Strip Circuit, την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
Ο Elfyn Evans κερδίζει το Ράλλυ Ιαπωνίας
Ο Neuville είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρωτάθλημα
Ο Neuville μένει πάνω από 7 λεπτά πίσω μετά από τεχνικό πρόβλημα
Ποιος θα είναι ο φετινός πρωταθλητής;
Σ’ έναν ολοένα και περισσότερο ηλεκτρικό κόσμο, είναι μια ανακούφιση και μια τζούρα καθαρόαιμης ευδαιμονίας να μπορείς ακόμα να ακούς έναν κινητήρα να αφυπνίζεται
Μια σύντομη αυτοβιογραφική βόλτα, με το αυτοκίνητο να είναι αυτό που ξέρει να είναι: ένα όχημα μνήμης
On the road again: Όλα είναι δρόμος! Και μας περιμένει...
Από τα αμερικανικά muscle cars της δεκαετίας του 1950 στα ευρωπαϊκά roadsters της δεκαετίας του 1960
Όλα όσα χρειάζεστε και ακόμα περισσότερα
Μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο ταξίδι, χωρίς να αποσπούν την προσοχή σας από την οδήγηση
Εργάζεται καθημερινά από το 2015 για να μας φέρει κοντά στην ηλεκτρική κινητικότητα, έτσι κάνουν κάθε μέρα της ζωής μας καλύτερη
Βραβεύτηκε με τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων στα crash test Euro NCAP
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.